Honda přijde na trh s novou značkou

Japonská automobilka Honda oznámila, že přijde na trh s novou značkou, pod kterou bude prodávat své vozy. Po tradičních označeních Honda a Acura tak přibude do party další, která bude opět prodávána jen na vybraných trzích.

Jelikož Honda cítí, stejně jako ostatní automobilky, velký potenciál v prodejích na dynamickém čínském trhu, chce vybudovat zcela nové jméno, pod kterým bude od roku 2010 prodávat své vozy právě na tomto trhu.

A stejně jako jiní konkurenti bude muset Honda uzavřít dohodou o spolupráci s jinou čínskou společností. Nová produkce bude vycházet ze spolupráce se společností Denway Motors, tedy odnoží současného partnera GAI, se kterou Honda již vyrábí i nám dobře známý a k nám dovážený model Jazz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků