Honda přestane v Anglii vyrábět auta. Brexit za to ale nemůže

older  |  19. 02. 2019 11:38

...s brexitem nemá ukončení nic společného.......a mě narostou třetí zuby....

Odpovědět  |   | 
older  |  19. 02. 2019 11:41

....ukončení výroby....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 02. 2019 12:04

EU a Japonsko loni podepsali dohodu o volnem obchodu, vetsina cel padla, sjednocuji se nektere normy mimojine zjednodusujici vzajemny obchod a certifikaci vyrobku.

Odpovědět  |   | 
sezamovy hadron  |  19. 02. 2019 12:40

Take mam silne podezreni, ze Honda nema chut sdelit skutecne duvody tohoto rozhodnuti. Ano, brexit a ta celni dohoda se zcela jiste nabizeji jako mozne duvody.

Napada mne ovsem jeste jista spekulace: O prave probihajici kauze velkych problemu noveho 1.5 litroveho benzinoveho turbo motoru zrejme vetsina mistnich diskuteru jiz vi. Myslim, ze neni vubec tezke predstavit si, ze velmi posramocena povest a naklady na dodatecne opravy mohou Hondu hodne poskodit. Prilis to nesleduji, ovsem pokud je mi znamo, Honda stale nerekla, v cem problem vezi. Osobne to tipuji na konstrukcni chybu a nebo nejaky systemovy problem ve vyrobe. Pokud by se jednalo prave o ten vyrobni problem, je otazkou jak moc za nej muze dany vyrobni zavod a zda by k tomu problemu doslo, pokud by se motor vyrabel v Japonsku.

Osobne, jako potencialni zakaznik, vnimam stazeni vyroby zpet do Japonska jako krok spravnym smerem. Nemyslim, ze by tim kvalita a spolehlivost vozu jakkoliv utrpela. A pokud jeste k tomu zminena celni dohoda zajisti, ze ceny nevzrostou, muze to i nekoho primet o Honde realne uvazovat.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 02. 2019 21:19

Honda tohle pohnojila, mám od ní moto a přemýšlel jsem i nad Civicem ale po pruseru s 1.5 Turbo půjdu do nové Corolly.

Škoda že si takto zkazí pověst.

Odpovědět  |   | 
older  |  19. 02. 2019 15:00

S volným obchodem padlo 10% clo které, když VB byla součástí EU nemusela Honda platit. To je ale nic moc úspora, když budou muset teď dovážet Civic z Japonska. Doufám, že to mají dobře spočítané....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 02. 2019 19:58

Jistě to mají dobře spočítané. Je třeba si uvědomit, že auta z VB budou zatížená clem a clo na auta z Japonska za měsíc padne. Takže to s brexitem má společné to, že se vyplatí auta dovážet z Japonska a navíc podpoří svou zaměstnanost. Je dobré vědět, že námořní doprava je stále levná záležitost.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2019 21:47

No když není clo mezi EU a Japonskem, tak nechápu, proč by mělo být clo mezi EU a Británií - jedině že by soudruzi z Bruselu dělali schválnosti

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 02. 2019 06:08

EU s Japonskem udělali dohodu, VB nic takového nemá a odchází z EU.

Odpovědět  |   | 

Ano, Japonci to řeknou diplomaticky, tedy zjevný důvod (brexit) prostě v oficiálním oznámení vynechají. Další zjevný důvod, tedy celní unii mezi EU a Japonskem vynechají také a zůstanou jen obligátní technické důvody. Bravo, Japonsko. Co dodat? Loď jménem UK jde ke dnu a cestující spěšně nastupují do záchraných člunů. Zde je jejich dosavadní seznam:

Sony
Dyson
Panasonic
Lloyds
Unilever
Goldman Sachs
Barclays
Airbus
Flybmi
P&O
HSBC
JP Morgan
UBS
Ford
Hitachi
Toshiba
AXA
Honda
Moneygram
Philips
European Banking Authority
European Medicines Agency
Bank of America

https://twitter.com/JamesMelville/status/1097... ...


Další budou následovat.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 02. 2019 12:11

Odpovědět  |   | 
sezamovy hadron  |  19. 02. 2019 12:46

Obyvatele ostrovu to nyni nemaji prilis zavidenihodne. Aby denne vztavali s obavami o sve zamestnani a prijmy. Nic moc ...

Podle meho, ta nejistota veci budoucich Vas seznam jeste nadale rozsiri. Nelze se tomu ovsem divit, protoze prave stabilita politickeho a podnikatelskeho prostredi Britanie byla jeji velice silnou devizou.

Odpovědět  |   | 
Q  |  19. 02. 2019 14:09

Honda je jiny pripad. Prodeje v Evrope ji klesly za poslednich 10 let na polovinu. Tovarna jede jen na polovinu kapacity, coz je neefektivni. Brexit rozhodnuti mozna o par mesicu ci let uspisil, ale sam o sobe za to nemuze. V Turecku brexit neni a Honda to tam taky bali.

Odpovědět  |   | 
Q  |  19. 02. 2019 14:09

Honda je jiny pripad. Prodeje v Evrope ji klesly za poslednich 10 let na polovinu. Tovarna jede jen na polovinu kapacity, coz je neefektivni. Brexit rozhodnuti mozna o par mesicu ci let uspisil, ale sam o sobe za to nemuze. V Turecku brexit neni a Honda to tam taky bali.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 02. 2019 18:48

myslím, že všechny 3 výše zmíněné důvody (Brexit, bezcelní unie EU/Japonsko a malé využití výrobních kapacit) jsou relevantní.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  19. 02. 2019 12:44

ak uz aj odidu z GB a teda aj EU... nahradne diely pre automobily Honda v EU niekto vyraba, zrejme neoriginalne ano, ale tak celkovo ci bude ich dostatok a hlavne teda za ake prachy. Predpokladam ze tie made in japan od Hondy budu mat letenkovy a palivovy priplatok No jo, tak teda kupujte tie nove CRV-cka!

Odpovědět  |   | 
sezamovy hadron  |  19. 02. 2019 12:48

Jiste se vyplatit poridit Kodiak. Ceny nahradnich dilu na nej jsou mozna i vyssi, lec neni v nich zapocitan letenkovy a palivovy priplatek. A o tom to prece je.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  19. 02. 2019 13:00

to uz o par centov lacnejsi je Tarraco... a myslim ze aj zaujimavejsi dizajn... Kodiak len RS, ale potom zase Cupra....

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  19. 02. 2019 14:44

Mayová a spol. potopí celou Británii. Doufám, že si tuto hovadinu uvědomí všichni czexitáři, je to lekce. Jednotlivé státy dnes nemají žádnou sílu. Je třeba spolupracovat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 02. 2019 14:59

Mayova podedila kybl sracek po hloupem/zbabelem Cameronovi a o Brexitu rozhodla zmanipulovana masa prumernaku a nacionalistu. Nerespektovani/zpochybneni referenda v tradicni zemi jako UK by se mohlo v budoucnu krute vymstit (precedens). Holka se snazila dohodnout s EU, ale nacionaliste a populiste, kterym je jedno, zda-li UK v EU zustane ci ne resp jak odejde, ji vsechny snahy sabotuji. Odpiskali by i best off deal, pokud by se nemeli dostat k moci/korytku.

Odpovědět  |   | 
older  |  19. 02. 2019 15:17

Přesně. Cameron je bezpochyby největší viník. Za cenu vítězství v posledních volbách, slíbil referendum o vystoupení VB z EU bez toho, aby měl představu o tom co může následovat.

Odpovědět  |   | 
sezamovy hadron  |  19. 02. 2019 15:56

Proc by mel byt vinikem nekdo, kdo dal prostor obcanum vyjadrit nazor? Byl to snad on, kdo zasel v britskych obcanech tu nespokojenost s EU? Byl to snad on, kdo ostentativne prehlizel co se v Britanii deje? Byl to snad on, kdo jim v masivni kampani za vystoupeni tak neomalene lhal?

Domnivam se, ze ne. Dokonce bych rekl, ze politicke zrizeni, v nemz je umozneno pouze takove referendum, ktere dopadne dle potreb elit, vubec nelze nazyvat demokracii. To bychom totiz museli nazvat dekomokracii tez eru socialismu, coz je mi dosti proti srsti. I tehdy prece probihaly "svobodne" volby z kandidatu vybranych komunistickou stranu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  19. 02. 2019 18:29

Proto píšu, že za to mohou oba. I Mayová. Nebyli dost důvěryhodní, aby lidem vysvětlili, co to ponese. Ti, co volili brexit, přijdou o práci jako první. Dnes už toho hořce litují. Pravda vyšla najevo, brexitáři už žijí často mimo GB dokonce. Možná by přece jen poučená společnost měla dostat druhou šanci vyjádřit se, tentokrát fundovaně. No a pro všechny ostatní separatisty je to lekce. Dnes už u nás o vystoupení může mluvit jen pátá ruská kolona..

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  19. 02. 2019 21:00

S tímhle slovníkem byste hnedle mohl do nějakého parlamentu za stranu uřvaných tlučhubů. Nebo afektovaná hysterka ? ..... no tak to zkusili demonstrativně se trhnout a teď si mohou trhnout. Nebo žeby demonstrativní sebevražda ? Taky možnost. Vyměnit elity za jelita, to se vyplatí ....nechat se demokraticky navést krysaři. Vokecáváte, vokecáváte, a přitom je to akorát tak na ručník, mokrý na hlavu a potom do ringu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  20. 02. 2019 08:37

je to zle akceptovat to - globalizaciu, ale napr v pripade komunikacie napr CR vs USA je mensia sanca na uspech v prospech CR nez USA, na urovni EU vs USA je uspech pri rokovani sanca vacsia. to je ako priklad. Hoc Trumpik je nevyspytatelny od buduceho roka tam aj tak nebude... btw Britania je ako potapajuci sa Titanic ale bez modreho diamantu

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 02. 2019 20:02

tak těch lidí, co budou hledat práci, bude asi podstatně více, než 3500. Již i redaktorům v tv došlo, že na Hondu byly navázány další firmy, které zaměstnávají několikanásobek počtu zaměstnanců firmy Honda, a těch se to dotkne také.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  20. 02. 2019 12:50

Žádná škoda. Vlastnil jsem modely vyrobené jak v UK, tak v Japonsku a kvalita z ostrovů byla vážně tristní.

Odpovědět  |   | 

Krysy opuštějí potápějící se loď.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 77 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 16 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta