Honda Prelude 2,0, švihák i po létech (test)

ja  |  30. 08. 2006 13:02

skoda ze honda se zhorsuje v designu, honda civic r. 92-96 a prelude 93-96 jsou nadherna auta (siroke a placate), pak uz to ma klesajici tendenci.

Odpovědět  |   | 
mayklmaykl  |  30. 08. 2006 13:09

taky tuhle preludu znam,z 2,2 to bylo docela dobrý a čilý auto,natáčecí náprava byla za trest ale jinak dobrý

Odpovědět  |   | 
kostra  |  20. 10. 2006 12:40

zrovna vcera jsem koupil Civica 1993 v 1,5 za 14000 kc, motorove ok, nova rpevodovka a spojka, podvozek bez vuli, bez koroze, karosarsky nic moc, takze ho pres zimu ceka novy lak a pekna kola, je pravdu super, nizky a placaty :)

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  30. 08. 2006 15:59

Mam trochu offtopic otazku - neviete ako je to so spolahlivoustou Accordu 1.8 (6gen.)? Aku realnu spotrebu by som mal ocakavat?

Odpovědět  |   | 
BOB  |  30. 08. 2006 17:57

Hondy jsou spolehlivé všechny.

Odpovědět  |   | 
BOB  |  30. 08. 2006 18:00

Motor 1.8 bych odhadnul 6-10 litrů dle stylu jízdy.Já mám 2,3 v automatu-SHUTTLE- a JEZDÍM OD 9 DO 12.LITRŮ.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  30. 08. 2006 18:48

Skus trochu konkretizovat... Nic v zlom, ale spotrebu 6-10 ma 90% "beznych" benzinakov...
Zaujimala by ma spotreba na dialnici (130-140km/h). Dik

Odpovědět  |   | 
Smx  |  30. 08. 2006 20:33

Měl jsem ji.. Spotřeba se pohybuje od 7 litrů při pohodové jízdě až po 11 při hodně sportovní.. Co se spolehlivosti týče - je potřeba si uvědomit, že zrovna 6.gen. nebyla v pravém slova smyslu "japonec".. Ne že by to bylo tak strašné, ale označil bych to spíš za průměr (měli jsme na firmě dvě, takže mluvím ze své zkušenosti) - co si ještě pamatuju, tak žárovky v předních světlech se měnily tak každé tři měsíce (vždy odešly téměř najednou obě), velká bolest byla ložiska, ty taky moc nevydržely (ale možná to bylo spíš hroznýma cestama a sportovní jízdou), na jednom autě jsme měnili po 80 tis. km spojku (a jak jsem pochopil v servisu, nebyl to ojedinělý případ) a na obou autech se měnil startér.. Na víc si nevzpomínám..

PS: Při 130-140km/h jsem spotřebu nikdy neměřil, ale vzhledem k tomu, že to auto má jenom pětku, tak bych typoval tak kolem 9 litrů..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 08. 2006 21:58

11 l při hodně sportovní jízdě? Tak to smekám před takovou spotřebou. Očekával bych tradičních 20+, ale toto mne opravdu překvapuje...

Odpovědět  |   | 
Smx  |  30. 08. 2006 22:23

Ale no tak.. Nebudeme se přece chytat za slovíčka.. Trvám na tom, že 11 litrů je u tohohle motoru průměrná spotřeba při hodně rychlé jízdě.. Jistě, jde to i za víc, ale 20+ v běžném provozu na českých cestách? - já vím, že Vy redaktoři z AutoRevue jste ďábelští řidiči, ale on si to auto snad nekupuje na okruh..

PS: Mimochodem, tenhle motor je, co se spotřeby týče, více než povedený - mrkněte se na spotřebu nové Hondy Civic (tam je jenom trochu vylepšená verze)..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrasik  |  31. 08. 2006 08:00

Ano, nový motor 1,8 je skutečně krásny agregát, který jen těžko bude hledat kokurenci.

Co se týká te spotřeby měl jsem za to, že prostě při sportovní jízdě (byť na silnicích) to jezdí za víc. Tak mne to dost překvapilo.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  08. 04. 2007 22:13

....po 80 tisích jste měnili spojku...??!! Já na starém mondeu 96 mám spojku stále funkční i po odjetých 350000 km,ostatně jako i naprostá většina dílů jsou ještě stále z originále,a kdyby mě ho manželka nyní neobrátila na střechu,věřím ,že stále budu ještě řadit velmi dlouho,protože ani sebemenší naděje na prokluz !! ...jo prostě,když se auto povede...!!

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  30. 08. 2006 23:36

spíš než Prelude jsem přemýšlel svého času o hondě Accord Coupe s tim samym motorem. auto je vo fous větší, dozadu se vejdou dospělé osoby v pohodě, výbava je daleko lepší včetně kůže a v neposlední řadě design auta se mi líbí víc ...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 08. 2006 23:34

Chtělo by to trošku vypilovat Češtinu. Zacházení s písmenky s a z je v několika případech příšerné

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň, autor  |  01. 09. 2006 09:15

Děkuji za upozornění, v této otázce jsem poněkud nepozorný. Ale kdybych Vám to měl vrátit, tak řeknu, že "čeština" se píše s malým "4" na začátku Mějte se!

Odpovědět  |   | 
DVD  |  01. 09. 2006 18:15

Prelude je sqelý auto, živej motor dobrej podvozek ale ta kastle(i interiér)... no z mího pohledu je to totální katastrofa... předchozí generace byla o proti tomuhle nádhera, zlatá Celica ta je na stejný úrovni jak motorem tak podvozkem ale desing je někde úplně jinde

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 09. 2006 23:47

Chci se zeptat, neměla náhodou tehdejší "revoluční" proměnné časování ventilů již Alfa Romeo v motoru T.S. okolo r. 1987? Ptám se jako laik...

Odpovědět  |   | 
AleXtreme  |  04. 09. 2006 23:19

Co si myslítě že je lepší? Obě ojetiny se prodávají za stéjnu cenu. Ten Fiat ale má určitě velkou výhodu ve stále moderním nadčasovém designu, ale jak je na tom vzhledem k té Hondě ve sportovní jízdě a spolehlivosti?

Odpovědět  |   | 
Vlada  |  05. 09. 2006 12:39

K tomuhle skvelemu autu patri skvely 2.2 Vtec

Odpovědět  |   | 
Vlada  |  05. 09. 2006 13:06

Jeste bych dodal, ze motor 2.0 je oproti 2.2 Vtec konvencni, tzn. bezny motor. Zatimco 2.2 Vtec je sportovni motor s nejvyssim vykonem v 7500 otackach a ostrou vackou. Rozdil je velky a motor 2.0 potencial tohoto auta zdaleka nevyuzije. Verze se silnejsim motorem ma jinak take vetsi kola, moznost 4WS a dalsich systemu.

Odpovědět  |   | 
Sir-Speedy  |  07. 09. 2006 08:41

Nevíte někdo jak je to se spotřebou 2.0i a 2.2 V-TEC??? Někde sem se dočet, že 2.0 spolkne 9.1l a 2.2 9.9l. Těch 9.9 bych pochopil, ale 9.1 se mi zdá na 2litr trochu moc, když turbína z "čeliky" si podle ifišl údajů veme 9.5l.

Odpovědět  |   | 
demanD  |  18. 09. 2006 21:21

no, tak tohodle krasavce mám již přes rok. mám verzi s motorem 2.0i a moje průměrná spotřeba po roce je kolem 8l. to si myslím, že je to slušné. nejezdím extrémně spořivě, ale ani ji moc nehuntuji. prostě si myslím, že s ní jezdím průměrně. dálkové světlomety jsem nahradil 100w žárovkami. je to prostě super auto i podvozek je super. no a teď k neduhům preluda: přední sedadla nicmoc, mě se moc nezdá krouťák v nižších otáčkách. bezpečnostní pásy jsou tak nešikovně vzadu, že si musím skoro vykloubit ruku, abych na ně dosáh. no a s tím motorem něco udělám, asi tam hodím turbo kit. dá se sehnat do 100tis kč. NIKDY preludíka neprodám. ( já ji sháněl 2 roky)

Odpovědět  |   | 
Kocour  |  20. 05. 2007 21:19

Čoveče, nepras to auto ...

Odpovědět  |   | 
Jarek  |  26. 09. 2009 18:18

Co se leje za benzín do hondy prelude 2.0 (r.v.97)

Odpovědět  |   | 
Zdenda  |  19. 09. 2011 16:19

trochu blbá otázka ale budiž ...klasický natural 95 samozřjmně nepohrdne tu a tam nějákou 98

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat