Honda oficiálně sděluje, že začíná další fáze její elektrifikační strategie a máme se těšit i na jiná SUV s bateriovým pohonem. Značka se hodlá soustředit na segment C a připravované ZR-V je první vlaštovkou. Zdroj: Honda

Honda oficiálně sděluje, že začíná další fáze její elektrifikační strategie a máme se těšit i na jiná SUV s bateriovým pohonem. Značka se hodlá soustředit na segment C a připravované ZR-V je první vlaštovkou. | Zdroj: Honda

Velikostně se má ZR-V pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. Zdroj: Honda

Velikostně se má ZR-V pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. | Zdroj: Honda

Poháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW. Zdroj: Honda

Poháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW. | Zdroj: Honda

Vzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. Zdroj: Honda

Vzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. | Zdroj: Honda

Model s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že tyto tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023. Zdroj: Honda

Model s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že tyto tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023. | Zdroj: Honda

Honda ZR-V Zdroj: Honda

Honda ZR-V | Zdroj: Honda

Honda ZR-V Zdroj: Honda

Honda ZR-V | Zdroj: Honda

Honda ZR-V Zdroj: Honda

Honda ZR-V | Zdroj: Honda

Honda ZR-V Zdroj: Honda

Honda ZR-V | Zdroj: Honda

Velikostně se má ZR-V pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. Zdroj: Honda
Poháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW. Zdroj: Honda
Vzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. Zdroj: Honda
Model s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že tyto tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023. Zdroj: Honda
9
Fotogalerie

Honda potvrzuje nový model pro Evropu. ZR-V dorazí na trh příští rok, půjde po krku Škodě Karoq

Novinka v nabídce zapadne mezi HR-V a CR-V, zřejmě využije hybridní techniku nového Civicu.

Japonská automobilka je ohledně svých plánů tradičně skoupá na slovo a i k takto významnému oznámení přistupuje velmi opatrně. Oficiálně sděluje, že začíná další fáze její elektrifikační strategie a máme se těšit i na jiná SUV s bateriovým pohonem. Značka se hodlá soustředit na segment C (kompaktní SUV velikosti Škody Karoq) a připravované ZR-V je první vlaštovkou.

Velikostně se má pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. Poháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW.

Vzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. Model s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že podobné tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud