Honda omladila model CR-V. Do Česka přichází s novým názvem a jen jako hybrid

Japonské SUV sjednotilo označení s Jazzem, nově také nabídne provedení Sport Line.

Pátá generace Hondy CR-V se představila už v roce 2016 na autosalonu v Detroitu. Až doposud byla nabízena jako hybrid nebo s benzinovým přeplňovaným čtyřválcem 1.5 o výkonu 127 kW. Patnáctistovka však v letošním roce končí a SUV bude dále prodáváno pouze s dvoulitrovým motorem o výkonu 107 kW, podporovaným elektromotorem s dalšími 135 kW.

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 4WD: Pořád tak skvělá i se čtyřkolkou?

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 4WD: Pořád tak skvělá i se čtyřkolkou?

V rámci nabídky Hondy dochází také ke sjednocení označení, hybrid bude nyní nazýván e:HEV po vzoru nového Jazzu. Další změnou je nová výbava Sport Line, která dostává 18“ tmavá kola, dekorativní panely interiéru s motivem černého dřeva, doplňky lakované klavírovým lakem a rovněž tmavé čalounění.

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Linie Sport Line bude prodávána buď s bílým perleťovým lakem Platinum White, nebo v černé perleti Crystal Black. Sportovněji střižená verze už má i české ceny. S pohonem předních kol vyjde na 909.900 Kč, jako čtyřkolka pak na 959 900 Kč.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

včera | Richard Herbich | 5 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Audi e-tron S Sportback: Rychlost a luxus v základu, lehká noha volitelně

Audi e-tron S

Pohybuje se tiše, přesto není nenápadné. Umí jezdit velmi svižně, ale lépe se cítí v uvolněném tempu. Audi e-tron S je i v akčním hávu s karoserií Sportback rozporuplné, ale kvalitní auto.

6.  4.  2021 | Richard Herbich