Honda Odyssey: nová generace velkého MPV představena (+ 48 x foto)

Značka Honda představuje novou generaci svého MPV s tradičním označením Odyssey ve specifikaci pro domácí, japonský trh.
Seznam kapitol
  1. Honda Odyssey
  2. Fotogalerie

Pár informací na začátek. Honda Odyssey se u nás oficiálně v současnosti neprodává. Existuje v podobě dvou zcela odlišných modelů, jeden pro USA a druhý pro Japonsko, Austrálii a další světové trhy. Na snímcích a v následujících řádcích vám nyní nabízíme podrobnosti k nové, v pořadí páté generaci Hondy Odyssey, jejíž prodeje nyní startují v Japonsku a následovat budou i na dalších tradičních odbytištích. U nás ne…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Odyssey modelového roku 2014

Nová Honda Odyssey bude vybavena výhradně novým, atmosféricky plněným zážehovým čtyřválcem 2,4 DOHC i-VTEC doplněným výhradně (rovněž novou) bezstupňovou převodovkou CVT s možností připlatit si za sedm pevně přednastavených poloh variátoru a řazení páčkami pod volantem. Nyní už asi tušíte, že takovému autu by zřejmě v Evropě pšenka nekvetla. K dispozici jsou verze s pohonem předních a všech kol, v prvním případě motor dává 175 koní (129 kW), v tom druhém pak 185 koní (136 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedinou možností je bezstupňová převodovka CVT

Podvozek byl pro novou generaci významným způsobem přepracován s ohledem na zvýšení úrovně komfortu a zlepšení jízdních vlastností. Také zvenčí novinka působí moderním, byť poněkud těžkopádným dojmem. Nová Honda Odyssey má dostatečně prostorný interiér k tomu, aby na své palubě mohla hostit sedm až osm cestujících v obvyklé třířadé konfiguraci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér Hondy Odyssey je mimořádně variabilní

K zadním řadám sedadel je přístup rozměrnými posuvnými dveřmi, oproti předchozí generaci je ve středové části podlaha nižší a strop naopak vyšší, což má dále usnadňovat nastupování. Jak je vidět z přiložených snímků, zadní část interiéru je velmi variabilní a nabízí celou řadu verzí sezení, navíc i za třetí řadu sedadel ještě nějaká zavazadla uložíte. Japonští zákazníci se mohou u nového modelu Honda Odyssey těšit na celou řadu moderních elektronických prvků včetně samočinného parkovacího asistentu.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Odyssey
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 152 759 km
Cena: 202 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2004
Stav: 72 977 km
Cena: 75 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2016
Stav: 32 320 km
Cena: 600 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 18 031 km
Cena: 540 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 37 099 km
Cena: 206 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků