Honda Odyssey: nová generace velkého MPV představena (+ 48 x foto)

Značka Honda představuje novou generaci svého MPV s tradičním označením Odyssey ve specifikaci pro domácí, japonský trh.
Seznam kapitol
  1. Honda Odyssey
  2. Fotogalerie

Pár informací na začátek. Honda Odyssey se u nás oficiálně v současnosti neprodává. Existuje v podobě dvou zcela odlišných modelů, jeden pro USA a druhý pro Japonsko, Austrálii a další světové trhy. Na snímcích a v následujících řádcích vám nyní nabízíme podrobnosti k nové, v pořadí páté generaci Hondy Odyssey, jejíž prodeje nyní startují v Japonsku a následovat budou i na dalších tradičních odbytištích. U nás ne…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Odyssey modelového roku 2014

Nová Honda Odyssey bude vybavena výhradně novým, atmosféricky plněným zážehovým čtyřválcem 2,4 DOHC i-VTEC doplněným výhradně (rovněž novou) bezstupňovou převodovkou CVT s možností připlatit si za sedm pevně přednastavených poloh variátoru a řazení páčkami pod volantem. Nyní už asi tušíte, že takovému autu by zřejmě v Evropě pšenka nekvetla. K dispozici jsou verze s pohonem předních a všech kol, v prvním případě motor dává 175 koní (129 kW), v tom druhém pak 185 koní (136 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedinou možností je bezstupňová převodovka CVT

Podvozek byl pro novou generaci významným způsobem přepracován s ohledem na zvýšení úrovně komfortu a zlepšení jízdních vlastností. Také zvenčí novinka působí moderním, byť poněkud těžkopádným dojmem. Nová Honda Odyssey má dostatečně prostorný interiér k tomu, aby na své palubě mohla hostit sedm až osm cestujících v obvyklé třířadé konfiguraci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér Hondy Odyssey je mimořádně variabilní

K zadním řadám sedadel je přístup rozměrnými posuvnými dveřmi, oproti předchozí generaci je ve středové části podlaha nižší a strop naopak vyšší, což má dále usnadňovat nastupování. Jak je vidět z přiložených snímků, zadní část interiéru je velmi variabilní a nabízí celou řadu verzí sezení, navíc i za třetí řadu sedadel ještě nějaká zavazadla uložíte. Japonští zákazníci se mohou u nového modelu Honda Odyssey těšit na celou řadu moderních elektronických prvků včetně samočinného parkovacího asistentu.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Odyssey
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků