Honda NT700V Deauville: cesťák na každý den

Honda popisuje model NT700V jako kompaktní cestovní motocykl pro každodenní užívání. Základní vlastnosti nového motorky jsou ovladatelnost, výkon, praktičnost, všestrannost a komfortní jízda. Pojďme se podívat, jaký je nový Deauville.
Honda NT700V Deauville: cesťák na každý den

Honda představila první model Deauville již v roce 1998 a filozofie tohoto stroje je stále stejná: praktický a kompaktní cestovní motocykl. Pro letošní rok má nová Honda řadu změn. Faceliftem prošla kapotáž, stroj nyní vypadá jako menší bráška mohutného cesťáku STX 1300 Pan European. Deauville má manuálně nastavitelné přední plexisklo a nové větší integrované kufry, které jsou navíc v zadní části propojené.

Motorku pohání vidlicový osmiventilový dvouválec o objemu 680 ccm, který má výkon 48,5 kW (66 k) v 8 000 ot/min. a maximální kroutící moment je 66 Nm v 6 500 ot/min. Výkon se na silnici přenáší pomocí zadního 17palcového kola s pneumatikou 150/70, vpředu je 120/70 R17. Rozvor kol je 1 476 milimetrů, výška sedadla činí 806 mm. Suchá hmotnost Deauville je 236 kg a motocykl může jet až 225 km/h.

U prodejců značky Honda jej můžete koupit za 235 tisíc korun, verze s brzdovým systémem ABS stojí o 20 tis. korun více. Na výběr jsou čtyři základní barvy: béžová metalíza Dusk, modrá metalíza Petrol, šedá metalíza Anchor a černé provedení. Honda také nabízí k Deauville celou paletu příplatkové výbavy, kde v seznamu naleznete např. zadní velký úložný box o objemu 45 l nebo originální plachtu proti dešti.


Honda NT700V Deauville
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků