Honda NT700V Deauville: cesťák na každý den

Honda popisuje model NT700V jako kompaktní cestovní motocykl pro každodenní užívání. Základní vlastnosti nového motorky jsou ovladatelnost, výkon, praktičnost, všestrannost a komfortní jízda. Pojďme se podívat, jaký je nový Deauville.
Honda NT700V Deauville: cesťák na každý den

Honda představila první model Deauville již v roce 1998 a filozofie tohoto stroje je stále stejná: praktický a kompaktní cestovní motocykl. Pro letošní rok má nová Honda řadu změn. Faceliftem prošla kapotáž, stroj nyní vypadá jako menší bráška mohutného cesťáku STX 1300 Pan European. Deauville má manuálně nastavitelné přední plexisklo a nové větší integrované kufry, které jsou navíc v zadní části propojené.

Motorku pohání vidlicový osmiventilový dvouválec o objemu 680 ccm, který má výkon 48,5 kW (66 k) v 8 000 ot/min. a maximální kroutící moment je 66 Nm v 6 500 ot/min. Výkon se na silnici přenáší pomocí zadního 17palcového kola s pneumatikou 150/70, vpředu je 120/70 R17. Rozvor kol je 1 476 milimetrů, výška sedadla činí 806 mm. Suchá hmotnost Deauville je 236 kg a motocykl může jet až 225 km/h.

U prodejců značky Honda jej můžete koupit za 235 tisíc korun, verze s brzdovým systémem ABS stojí o 20 tis. korun více. Na výběr jsou čtyři základní barvy: béžová metalíza Dusk, modrá metalíza Petrol, šedá metalíza Anchor a černé provedení. Honda také nabízí k Deauville celou paletu příplatkové výbavy, kde v seznamu naleznete např. zadní velký úložný box o objemu 45 l nebo originální plachtu proti dešti.


Honda NT700V Deauville
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků