Honda a přesněji její americký ekvivalent Acura už naplno představují rozloučení s NSX. Jak už víme, produkce hybridního supersportu bude ukončena v prosinci 2022, tedy šest let po uvedení modelu. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Honda a přesněji její americký ekvivalent Acura už naplno představují rozloučení s NSX. Jak už víme, produkce hybridního supersportu bude ukončena v prosinci 2022, tedy šest let po uvedení modelu. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Ještě předtím ale automobilka uvádí limitovanou a dále přiostřenou variantu NSX s dodatkem Type S. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Ještě předtím ale automobilka uvádí limitovanou a dále přiostřenou variantu NSX s dodatkem Type S. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Novinka přijíždí s přepracovanou přídí s většími otvory přístupu vzduchu v masce a novým karbonovým splitterem, nechybí nové prahy, výrazný zadní difuzor a spoiler. Z karbonu je nově taky střecha. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Novinka přijíždí s přepracovanou přídí s většími otvory přístupu vzduchu v masce a novým karbonovým splitterem, nechybí nové prahy, výrazný zadní difuzor a spoiler. Z karbonu je nově taky střecha. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Část produkční série poté dostane exkluzivní matně šedý lak karoserie Gotham Gray. V interiéru se nachází stropnice z Alcantary, loga Type S a další díly z karbonu. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Část produkční série poté dostane exkluzivní matně šedý lak karoserie Gotham Gray. V interiéru se nachází stropnice z Alcantary, loga Type S a další díly z karbonu. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Ostatně díly z uhlíkových vláken jsou v rozsáhlejší podobě součástí balíčku Lightweight, který Type S zajišťuje i karbon-keramické brzdy nebo karbonový kryt motoru – NSX díky tomu ušetří cca 26 kg. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Ostatně díly z uhlíkových vláken jsou v rozsáhlejší podobě součástí balíčku Lightweight, který Type S zajišťuje i karbon-keramické brzdy nebo karbonový kryt motoru – NSX díky tomu ušetří cca 26 kg. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Standardně pak jezdí novinka na širších kovaných kolech obutých do zakázkových pneumatik Pirelli P Zero. Úprav se nicméně dočkal i podvozek. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Standardně pak jezdí novinka na širších kovaných kolech obutých do zakázkových pneumatik Pirelli P Zero. Úprav se nicméně dočkal i podvozek. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Hybrid spojující 3,5litrový twin-turbo V6 a trojici elektromotorů automobilka dále vyladila, aby dosáhla rovných 600 koní (441 kW) a točivého momentu 667 N.m – standardní model produkuje 581 koní (427 kW) a 645 N.m. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Hybrid spojující 3,5litrový twin-turbo V6 a trojici elektromotorů automobilka dále vyladila, aby dosáhla rovných 600 koní (441 kW) a točivého momentu 667 N.m – standardní model produkuje 581 koní (427 kW) a 645 N.m. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

NSX Type S tak dostala nové vstřikování, mezichladiče a dvojici turbodmychadel přímo ze závodní NSX GT3 Evo. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

NSX Type S tak dostala nové vstřikování, mezichladiče a dvojici turbodmychadel přímo ze závodní NSX GT3 Evo. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

O 20 % procent byla zvětšena i kapacita baterie hybridního ústrojí a vyladění se dočkala i devítistupňová dvouspojková převodovka, která nyní řadí nahoru o 50 % rychleji a pro rychlejší podřazování nabízí nový režim Rapid Downshift. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

O 20 % procent byla zvětšena i kapacita baterie hybridního ústrojí a vyladění se dočkala i devítistupňová dvouspojková převodovka, která nyní řadí nahoru o 50 % rychleji a pro rychlejší podřazování nabízí nový režim Rapid Downshift. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

NSX Type S vznikne pouhých 350 kusů, z čehož celých 300 vozů je určeno pro severoamerický trh, 30 vozů zamíří na trh Japonska a zbytek na další světové trhy. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

NSX Type S vznikne pouhých 350 kusů, z čehož celých 300 vozů je určeno pro severoamerický trh, 30 vozů zamíří na trh Japonska a zbytek na další světové trhy. | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Cena začíná v USA na částce 169.500 dolarů (asi 3,7 milionu korun), při zvolení balíčku Lightweight na 182.500 dolarů (asi 3,9 milionu korun). | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

Cena začíná v USA na částce 169.500 dolarů (asi 3,7 milionu korun), při zvolení balíčku Lightweight na 182.500 dolarů (asi 3,9 milionu korun). | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura

 | Honda (Acura) NSX Type S | Zdroj: Honda/Acura

Ještě předtím ale automobilka uvádí limitovanou a dále přiostřenou variantu NSX s dodatkem Type S. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura
Novinka přijíždí s přepracovanou přídí s většími otvory přístupu vzduchu v masce a novým karbonovým splitterem, nechybí nové prahy, výrazný zadní difuzor a spoiler. Z karbonu je nově taky střecha. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura
Část produkční série poté dostane exkluzivní matně šedý lak karoserie Gotham Gray. V interiéru se nachází stropnice z Alcantary, loga Type S a další díly z karbonu. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura
Ostatně díly z uhlíkových vláken jsou v rozsáhlejší podobě součástí balíčku Lightweight, který Type S zajišťuje i karbon-keramické brzdy nebo karbonový kryt motoru – NSX díky tomu ušetří cca 26 kg. | Honda (Acura) NSX Type S Zdroj: Honda/Acura
26
Fotogalerie

Honda NSX Type S oficiálně: Hybrid povýšil na 600 koní, vznikne 350 kusů

Japonská značka se pomalu loučí se svým hybridním supersportem, který nakonec vybavila díly z motorsportu.

Honda a přesněji její americký ekvivalent Acura už naplno představují rozloučení s NSX. Jak už víme, produkce hybridního supersportu bude ukončena v prosinci 2022, tedy šest let po uvedení modelu. Ještě předtím ale automobilka uvádí limitovanou a dále přiostřenou variantu NSX s dodatkem Type S.

Novinka přijíždí s přepracovanou přídí s většími otvory přístupu vzduchu v masce a novým karbonovým splitterem, nechybí nové prahy, výrazný zadní difuzor a spoiler. Z karbonu je nově taky střecha. Část produkční série poté dostane exkluzivní matně šedý lak karoserie Gotham Gray. V interiéru se nachází stropnice z Alcantary, loga Type S a další díly z karbonu.

Ostatně díly z uhlíkových vláken jsou v rozsáhlejší podobě součástí balíčku Lightweight, který Type S zajišťuje i karbon-keramické brzdy nebo karbonový kryt motoru – NSX díky tomu ušetří cca 26 kg. Standardně pak jezdí novinka na širších kovaných kolech obutých do zakázkových pneumatik Pirelli P Zero. Úprav se nicméně dočkal i podvozek.

Hybrid spojující 3,5litrový twin-turbo V6 a trojici elektromotorů automobilka dále vyladila, aby dosáhla rovných 600 koní (441 kW) a točivého momentu 667 N.m – standardní model produkuje 581 koní (427 kW) a 645 N.m. NSX Type S tak dostala nové vstřikování, mezichladiče a dvojici turbodmychadel přímo ze závodní NSX GT3 Evo.

O 20 % procent byla zvětšena i kapacita baterie hybridního ústrojí a vyladění se dočkala i devítistupňová dvouspojková převodovka, která nyní řadí nahoru o 50 % rychleji a pro rychlejší podřazování nabízí nový režim Rapid Downshift.

NSX Type S vznikne pouhých 350 kusů, z čehož celých 300 vozů je určeno pro severoamerický trh, 30 vozů zamíří na trh Japonska a zbytek na další světové trhy. Cena začíná v USA na částce 169.500 dolarů (asi 3,7 milionu korun), při zvolení balíčku Lightweight na 182.500 dolarů (asi 3,9 milionu korun).

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud