Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Stánek Hondy není pouze o Civicu Type R, přestože tohle auto poutá zřejmě nejvíce pozornosti. K vidění jsou tu také další zajímavé novinky v čele s modelem NSX, který se v Ženevě poprvé ukazuje s logem Honda na kapotě (světová premiéra proběhla pod značkou Acura). Nechybí ale ani nový Jazz, Honda HR-V nebo koncept FCV.

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Koncept NSX jsme si mohli poprvé prohlédnout už v roce 2013. Dlouhé čekání na sériovou verzi si údajně vyžádal náročný vývoj. Konečné provedení je nakonec o 79 mm delší a o 25 širší, než tomu bylo u studie.

Základem hybridního pohonu je dvakrát přeplňovaný šestiválec kombinovaný s devítistupňovou převodovkou. Ten roztáčí kola zadní nápravy a to za pomoci jednoho elektromotoru. Další dva se starají o nápravu přední. Přesná čísla týkající se dynamiky a výkonu se ale v tiskové zprávě, kterou najdete pod článkem, nedočtete. Důležitá informace se ovšem týká vstupu na trh. Nové NSX dorazí do showroomů začátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
NSX se v Ženevě představuje pod značkou Honda. Zhruba za rok by už měl být vůz v prodeji. 

O nové Hondě Jazz i HR-V jsme již psali, takže jen ve stručnosti zopakujeme, že obě auta používají stejnou platformu. Jazz dostane pod kapotou motor 1.3 i-VTEC, u HR-V bude na výběr mezi naftovou šestnáctistovkou a benzinovou patnáctistovkou.

Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Koncept FCV je vůz, který využívá pro svůj pohon vodík. Navazuje na FCX a FCX Clarity, přičemž světovou premiéru si odbyl na autosalonu v Tokiu minulý rok v listopadu. Kdo považuje podobný vůz za sci-fi, ten se plete. Zhruba na polovinu příštího roku plánuje Honda zahájení prodeje na japonském trhu.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků