Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Stánek Hondy není pouze o Civicu Type R, přestože tohle auto poutá zřejmě nejvíce pozornosti. K vidění jsou tu také další zajímavé novinky v čele s modelem NSX, který se v Ženevě poprvé ukazuje s logem Honda na kapotě (světová premiéra proběhla pod značkou Acura). Nechybí ale ani nový Jazz, Honda HR-V nebo koncept FCV.

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Koncept NSX jsme si mohli poprvé prohlédnout už v roce 2013. Dlouhé čekání na sériovou verzi si údajně vyžádal náročný vývoj. Konečné provedení je nakonec o 79 mm delší a o 25 širší, než tomu bylo u studie.

Základem hybridního pohonu je dvakrát přeplňovaný šestiválec kombinovaný s devítistupňovou převodovkou. Ten roztáčí kola zadní nápravy a to za pomoci jednoho elektromotoru. Další dva se starají o nápravu přední. Přesná čísla týkající se dynamiky a výkonu se ale v tiskové zprávě, kterou najdete pod článkem, nedočtete. Důležitá informace se ovšem týká vstupu na trh. Nové NSX dorazí do showroomů začátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
NSX se v Ženevě představuje pod značkou Honda. Zhruba za rok by už měl být vůz v prodeji. 

O nové Hondě Jazz i HR-V jsme již psali, takže jen ve stručnosti zopakujeme, že obě auta používají stejnou platformu. Jazz dostane pod kapotou motor 1.3 i-VTEC, u HR-V bude na výběr mezi naftovou šestnáctistovkou a benzinovou patnáctistovkou.

Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Koncept FCV je vůz, který využívá pro svůj pohon vodík. Navazuje na FCX a FCX Clarity, přičemž světovou premiéru si odbyl na autosalonu v Tokiu minulý rok v listopadu. Kdo považuje podobný vůz za sci-fi, ten se plete. Zhruba na polovinu příštího roku plánuje Honda zahájení prodeje na japonském trhu.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků