Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Stánek Hondy není pouze o Civicu Type R, přestože tohle auto poutá zřejmě nejvíce pozornosti. K vidění jsou tu také další zajímavé novinky v čele s modelem NSX, který se v Ženevě poprvé ukazuje s logem Honda na kapotě (světová premiéra proběhla pod značkou Acura). Nechybí ale ani nový Jazz, Honda HR-V nebo koncept FCV.

Video | Autosalony | Sportovní auta | Hybridy | Honda

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Koncept NSX jsme si mohli poprvé prohlédnout už v roce 2013. Dlouhé čekání na sériovou verzi si údajně vyžádal náročný vývoj. Konečné provedení je nakonec o 79 mm delší a o 25 širší, než tomu bylo u studie.

Základem hybridního pohonu je dvakrát přeplňovaný šestiválec kombinovaný s devítistupňovou převodovkou. Ten roztáčí kola zadní nápravy a to za pomoci jednoho elektromotoru. Další dva se starají o nápravu přední. Přesná čísla týkající se dynamiky a výkonu se ale v tiskové zprávě, kterou najdete pod článkem, nedočtete. Důležitá informace se ovšem týká vstupu na trh. Nové NSX dorazí do showroomů začátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
NSX se v Ženevě představuje pod značkou Honda. Zhruba za rok by už měl být vůz v prodeji. 

O nové Hondě Jazz i HR-V jsme již psali, takže jen ve stručnosti zopakujeme, že obě auta používají stejnou platformu. Jazz dostane pod kapotou motor 1.3 i-VTEC, u HR-V bude na výběr mezi naftovou šestnáctistovkou a benzinovou patnáctistovkou.

SUV | Zajímavosti | Honda

Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Koncept FCV je vůz, který využívá pro svůj pohon vodík. Navazuje na FCX a FCX Clarity, přičemž světovou premiéru si odbyl na autosalonu v Tokiu minulý rok v listopadu. Kdo považuje podobný vůz za sci-fi, ten se plete. Zhruba na polovinu příštího roku plánuje Honda zahájení prodeje na japonském trhu.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků