Honda NSX: reinkarnace legendy se blíží (spy photos)

Honda NSX bylo vynikající, ale nikdy ne zcela doceněné auto. Umělo, to co Ferrari, možná i víc, a bylo i za stejnou cenu. Ovšem mělo jednu zásadní nevýhodu. Byla to Honda. A právě proto, že nikdy nepřineslo očekávané výsledky, byla výroba původního NSX v roce 2005 ukončena bez nástupce. Opravdu? Naštěstí ne, už na začátku roku 2006 potvrdilo vedení Hondy, že se pracujena NSX číslo 2. Na konci roku 2006 prosákly první informace.

Dnes, půl roku poté, lze na Nordschleife spatřit testovací mulu s upravenou karoserií Hondy S2000. Z fotografií je zcela zřejmé, že se jedná o značně větší auto. Navíc zvuk, který auto vydává, rozhodně nepatří vysokotáčkovému čtyřválci. Podle svědků se s největší pravděpodobností jedná o atmosférický desetiválec s uspořádáním válců do V, jehož výkon by měl přesahovat 500 koní. Karoserie muly rozhodně není aerodynamicky ideální, ale i tak naše zdroje hovoří o časech cca 8:20 na kolo. To naznačuje, že nové NSX by mohlo být opravdu rychlé.

Prozatím není zcela jasné, kdy se nového japonského supersportu dočkáme, ale hovoří se o tokijském autosalonu v příštím roce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda NSX v hávu modelu S2000

Foto © Automedia

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků