Honda NSX-R GT: supersport za deset milionů

Senzační kit připravila japonská automobilka pro svůj nekompromisní sporťák NSX-R. Nový model nese označení GT a do vínku dostal přepracovanou příď s velkými nasávacími otvory a vytaženým spoilerem. Na boku se objevily klenuté nasávací otvory před zadním kolem a další panel pro přísun vzduchu do motoru se po vzoru formule 1 objevil nad kabinou. Celá karosérie se poskládaná z uhlíkových kompozitů.

Po technické stránce je pohonná jednotka pod kapotou modelu GT identická se sériovou verzí NSX-R. Jedná se o vidlicový šestiválec o objemu 3.2 l, který je kvůli japonským limitům vyladěn na pouhých 206 kW (280 k) a maximální kroutící moment je 298 Nm.

Honda vyrobí pouhých 5 kusů tohoto dvoumístného supersportovního vozu. Bude se tedy jednat o exkluzivní limitovanou edici a teď se držte: cena za NSX-R GT bude 357 700 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků