Honda NSX-R GT: supersport za deset milionů

Senzační kit připravila japonská automobilka pro svůj nekompromisní sporťák NSX-R. Nový model nese označení GT a do vínku dostal přepracovanou příď s velkými nasávacími otvory a vytaženým spoilerem. Na boku se objevily klenuté nasávací otvory před zadním kolem a další panel pro přísun vzduchu do motoru se po vzoru formule 1 objevil nad kabinou. Celá karosérie se poskládaná z uhlíkových kompozitů.

Po technické stránce je pohonná jednotka pod kapotou modelu GT identická se sériovou verzí NSX-R. Jedná se o vidlicový šestiválec o objemu 3.2 l, který je kvůli japonským limitům vyladěn na pouhých 206 kW (280 k) a maximální kroutící moment je 298 Nm.

Honda vyrobí pouhých 5 kusů tohoto dvoumístného supersportovního vozu. Bude se tedy jednat o exkluzivní limitovanou edici a teď se držte: cena za NSX-R GT bude 357 700 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků