Honda NSX-R GT: supersport za deset milionů

Senzační kit připravila japonská automobilka pro svůj nekompromisní sporťák NSX-R. Nový model nese označení GT a do vínku dostal přepracovanou příď s velkými nasávacími otvory a vytaženým spoilerem. Na boku se objevily klenuté nasávací otvory před zadním kolem a další panel pro přísun vzduchu do motoru se po vzoru formule 1 objevil nad kabinou. Celá karosérie se poskládaná z uhlíkových kompozitů.

Po technické stránce je pohonná jednotka pod kapotou modelu GT identická se sériovou verzí NSX-R. Jedná se o vidlicový šestiválec o objemu 3.2 l, který je kvůli japonským limitům vyladěn na pouhých 206 kW (280 k) a maximální kroutící moment je 298 Nm.

Honda vyrobí pouhých 5 kusů tohoto dvoumístného supersportovního vozu. Bude se tedy jednat o exkluzivní limitovanou edici a teď se držte: cena za NSX-R GT bude 357 700 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků