Honda NSX prošla modernizací. Ladilo se hlavně na podvozku

5 komentářů

JH
27. srpna • 8:04

Ale veď Jirka len zhodnotil istú legendu tohto motora. A takáto dlhovekosť výrobi, samozrejme s úpravami svedčí i tom, že ten prví koncept motoru sa podaril a zákazník sa nemusí obávať o spoľahlivosť. To tým chcel aspoň podľa mňa Jirka napísať. A súhlasím aj s Hemi. To je tiež legendárni motor a aj to zaručuje úspech predaja.

jirka
26. srpna • 17:07

tenhle motor už honda vyrábí několik dekád jen s úpravami jako 357 hemi.

Josef
26. srpna • 21:24

A to je jako špatně? Nebo tím chceš sdělit nepřekonatelnou dokonalost tohoto motoru?;-)
Já tedy hodnotím motor pouze jako dobrý nebo špatný a je mi jedno, jestli se vyrábí pět nebo třeba 20 let. Zrovna od Hondy by se VW mohl něčemu přiučit (je zbytečné připomínat všeobecně známé problémy s některými koncernovými motory...).

Barbar Hovnan
26. srpna • 12:03

:-D...Krásná kára plná špičkové techniky. Paráda.

Pedro
27. srpna • 9:49

Ovšem mezi supersportovní ligou svými výkony tak trochu zaostává....

Doporučujeme

Články odjinud