Honda NSX prošla modernizací. Ladilo se hlavně na podvozku

Hybridní supersport od Hondy prochází po dvou letech od svého uvedení lehkou modernizací. Po stránce designu jde o pouhé maličkosti, více se ovšem zapracovalo na vylepšení podvozku a elektroniky vozu.

Exteriér Hondy NSX pro rok 2019 vynikne hlavně novým perleťovým lakem karoserie Thermal Orange, který lze zvolit také na brzdových třmenech karbon keramických brzd. Původně chromovaná vrchní lišta masky chladiče je lakovaná v barvě vozu, zatímco zbylé části mřížky jsou celé v černě lesklém odstínu. Tyto změny lze vidět rovněž na zádi NSX. V interiéru se objevuje nová možnost kompletního čalounění kůží, nebo kombinací modré kůže Indigo Blue a Alcantarou.

Nejvíce novinek se tedy objevuje na vnitřnostech NSX. Podvozek supersportu obdržel větší stabilizátory, vpředu tužší o 26 % a vzadu o 19 %. Zpevnění se nicméně dočkalo i celkové uložení zadní nápravy.

Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Elektronika se dále ladila v případě posilovače řízení, ESP, systému hybridního pohonu všech kol a také charakteristiky adaptivních tlumičů. Ty mají v nejměkčím nastavení zajistit ještě pohodlnější jízdu pro každodenní využití, ale zároveň v okruhovém režimu nabídnout více stability při rychlé jízdě na trati. Pro více přilnavosti bude NSX již standardně vybavena příplatkovými pneumatikami Continental SportContactTM 6. Tedy obutím, které bylo zprvu vyvíjeno speciálně pro NSX.

Kromě lepší ovladatelnosti a stability si inženýři pohráli také s odezvou plynového pedálu, kterým byste měli ještě citlivěji modulovat projev hybridního ústrojí ve formě 3,5litrového, dvakrát přeplňovaného šestiválce a trojice elektromotorů.

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Šestiválec Honda vybavila novými vstřikovači, zlepšila odezvu turbodmychadel a došlo i na nový filtr pevných částic, takže NSX vyhovuje posledním emisním standardům. Po stránce kombinovaného výkonu či točivého momentu Honda neoznamuje žádné změny, tudíž lze čekat dosavadních 427 kW (581 koní) a 645 Nm.

I díky těmto na první pohled malým změnám je ale modernizovaná NSX zase o kus rychlejší. Podle Hondy umí novinka zajet okruh v japonské Suzuce o dvě vteřiny rychleji než starší verze. Produkce vylepšené NSX začíná již nyní v srpnu a první vozy poputují k majitelům na konci roku.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků