Honda NSX prošla modernizací. Ladilo se hlavně na podvozku

Hybridní supersport od Hondy prochází po dvou letech od svého uvedení lehkou modernizací. Po stránce designu jde o pouhé maličkosti, více se ovšem zapracovalo na vylepšení podvozku a elektroniky vozu.

Exteriér Hondy NSX pro rok 2019 vynikne hlavně novým perleťovým lakem karoserie Thermal Orange, který lze zvolit také na brzdových třmenech karbon keramických brzd. Původně chromovaná vrchní lišta masky chladiče je lakovaná v barvě vozu, zatímco zbylé části mřížky jsou celé v černě lesklém odstínu. Tyto změny lze vidět rovněž na zádi NSX. V interiéru se objevuje nová možnost kompletního čalounění kůží, nebo kombinací modré kůže Indigo Blue a Alcantarou.

Nejvíce novinek se tedy objevuje na vnitřnostech NSX. Podvozek supersportu obdržel větší stabilizátory, vpředu tužší o 26 % a vzadu o 19 %. Zpevnění se nicméně dočkalo i celkové uložení zadní nápravy.

Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Elektronika se dále ladila v případě posilovače řízení, ESP, systému hybridního pohonu všech kol a také charakteristiky adaptivních tlumičů. Ty mají v nejměkčím nastavení zajistit ještě pohodlnější jízdu pro každodenní využití, ale zároveň v okruhovém režimu nabídnout více stability při rychlé jízdě na trati. Pro více přilnavosti bude NSX již standardně vybavena příplatkovými pneumatikami Continental SportContactTM 6. Tedy obutím, které bylo zprvu vyvíjeno speciálně pro NSX.

Kromě lepší ovladatelnosti a stability si inženýři pohráli také s odezvou plynového pedálu, kterým byste měli ještě citlivěji modulovat projev hybridního ústrojí ve formě 3,5litrového, dvakrát přeplňovaného šestiválce a trojice elektromotorů.

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Šestiválec Honda vybavila novými vstřikovači, zlepšila odezvu turbodmychadel a došlo i na nový filtr pevných částic, takže NSX vyhovuje posledním emisním standardům. Po stránce kombinovaného výkonu či točivého momentu Honda neoznamuje žádné změny, tudíž lze čekat dosavadních 427 kW (581 koní) a 645 Nm.

I díky těmto na první pohled malým změnám je ale modernizovaná NSX zase o kus rychlejší. Podle Hondy umí novinka zajet okruh v japonské Suzuce o dvě vteřiny rychleji než starší verze. Produkce vylepšené NSX začíná již nyní v srpnu a první vozy poputují k majitelům na konci roku.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků