Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

Dějištěm světového autosalonu není v této chvíli pouze Detroitská Cobo Hall, ale i kongresové centrum v hlavním městě Japonska. To je sice mnohem víc zaměřeno na rozličné tuningové počiny méně či více známých firem, několik novinek ovšem přímo překvapuje. Jednou takou je nepochybně Honda NSX v slušivé úpravě od Mugenu. A masivním úpravám nezabránilo ani to, že její sériová produkce skončila v roce 2005 a že tomuto modelu na ostatní konkurenty už delší dobu dochází dech.

Nicméně provedené úpravy jistě stojí za pozornost. Model o pár centimetrů nabral nejen do délky, ale i do šířky, přičemž pár milimetrů naopak ubylo ze světlé výšky, čímž se podstatně změnily aerodynamické vlastnosti tohoto supersportu. Svalnatější NSX dostala do zadní části nový atmosférický 3,2 litrový šestiválec s výkonem v rozmezí 350 až 380 koní (257-279 kW). Žádné další specifikace společnost bohužel neuvedla.
V úvahu stále připadá, že Mugen bude tento model vyrábět ve velmi omezené sérii. Nadcházející generaci, jejíž vývoj byl předčasně ukončen, to však ani zdaleka nenahradí… 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Mugen NSX RR Concept: ostrá i po letech...
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků