Honda NSX, legenda opět na silnicích

Nová generace legendární Hondy NSX se již brzy objeví na silnici. V počátku na domácím japonském trhu, ovšem nedlouho poté vyrazí tento sportovní vůz i do světa.

Pod kapotou se objeví desetiválec o objemu 4,5 l s výkonem 404 kW (550 k), čímž dosáhne litrového výkonu 122 k. To je ještě lepší výsledek, než u skvělého V10 automobilky BMW. Motor má svůj původ přímo ve Formuli 1, ovšem doznal potřebných změn.

Vůz bude stát na nové platformě, která umožní nasadit i náhon na všechna kola SH-AWD, což se má pozitivně odrazit na jízdních vlastnostech a v jízdní výkonech.

Bližší informace o tom, kdy a zda vůbec se k nám dostane nástupce legendární Hondy nejsou známy. Ovšem soudě ze zkušeností s minulým modelem to rorhodně nebude evropskými zákazníky kdovíjak očekávané auto.

Navíc se cena na japonském trhu bude pohybovat okolo 2,25 mil. Kč a v tom případě ta evropská bude výrazně větší, což určitě dobrým prodejům nepřidá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda NSX

Foto: vtec.net

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků