Honda NSX, legenda opět na silnicích

Nová generace legendární Hondy NSX se již brzy objeví na silnici. V počátku na domácím japonském trhu, ovšem nedlouho poté vyrazí tento sportovní vůz i do světa.

Pod kapotou se objeví desetiválec o objemu 4,5 l s výkonem 404 kW (550 k), čímž dosáhne litrového výkonu 122 k. To je ještě lepší výsledek, než u skvělého V10 automobilky BMW. Motor má svůj původ přímo ve Formuli 1, ovšem doznal potřebných změn.

Vůz bude stát na nové platformě, která umožní nasadit i náhon na všechna kola SH-AWD, což se má pozitivně odrazit na jízdních vlastnostech a v jízdní výkonech.

Bližší informace o tom, kdy a zda vůbec se k nám dostane nástupce legendární Hondy nejsou známy. Ovšem soudě ze zkušeností s minulým modelem to rorhodně nebude evropskými zákazníky kdovíjak očekávané auto.

Navíc se cena na japonském trhu bude pohybovat okolo 2,25 mil. Kč a v tom případě ta evropská bude výrazně větší, což určitě dobrým prodejům nepřidá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda NSX

Foto: vtec.net

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků