Honda NSX, legenda opět na silnicích

Nová generace legendární Hondy NSX se již brzy objeví na silnici. V počátku na domácím japonském trhu, ovšem nedlouho poté vyrazí tento sportovní vůz i do světa.

Pod kapotou se objeví desetiválec o objemu 4,5 l s výkonem 404 kW (550 k), čímž dosáhne litrového výkonu 122 k. To je ještě lepší výsledek, než u skvělého V10 automobilky BMW. Motor má svůj původ přímo ve Formuli 1, ovšem doznal potřebných změn.

Vůz bude stát na nové platformě, která umožní nasadit i náhon na všechna kola SH-AWD, což se má pozitivně odrazit na jízdních vlastnostech a v jízdní výkonech.

Bližší informace o tom, kdy a zda vůbec se k nám dostane nástupce legendární Hondy nejsou známy. Ovšem soudě ze zkušeností s minulým modelem to rorhodně nebude evropskými zákazníky kdovíjak očekávané auto.

Navíc se cena na japonském trhu bude pohybovat okolo 2,25 mil. Kč a v tom případě ta evropská bude výrazně větší, což určitě dobrým prodejům nepřidá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda NSX

Foto: vtec.net

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků