Honda NSX, legenda opět na silnicích

Nová generace legendární Hondy NSX se již brzy objeví na silnici. V počátku na domácím japonském trhu, ovšem nedlouho poté vyrazí tento sportovní vůz i do světa.

Pod kapotou se objeví desetiválec o objemu 4,5 l s výkonem 404 kW (550 k), čímž dosáhne litrového výkonu 122 k. To je ještě lepší výsledek, než u skvělého V10 automobilky BMW. Motor má svůj původ přímo ve Formuli 1, ovšem doznal potřebných změn.

Vůz bude stát na nové platformě, která umožní nasadit i náhon na všechna kola SH-AWD, což se má pozitivně odrazit na jízdních vlastnostech a v jízdní výkonech.

Bližší informace o tom, kdy a zda vůbec se k nám dostane nástupce legendární Hondy nejsou známy. Ovšem soudě ze zkušeností s minulým modelem to rorhodně nebude evropskými zákazníky kdovíjak očekávané auto.

Navíc se cena na japonském trhu bude pohybovat okolo 2,25 mil. Kč a v tom případě ta evropská bude výrazně větší, což určitě dobrým prodejům nepřidá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda NSX

Foto: vtec.net

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků