Honda NSX: legenda opět na scéně (spy photos)

Po delší odmlce jsme se opět dočkali sady špionážních fotografií zachytávajících připravovanou Hondu NSX, pokračovatele japonské legendy. Oproti minulé generaci, která dělala starosti svým konkurentům celých 14 let, se toho mnoho změní.

Nový model totiž dostane motor uložen za přední nápravou, oproti motoru uloženému uprostřed, což umožní lepší rozložení hmotnosti a kromě toho také uspořádání kabiny 2+2. Co se týká motoru, stále se mluví o zážehovém vysokootáčkovém desetiválci s výkonem kolem 450 koní.

Pokud se Hondě podaří zachovat pohotovostní hmotnost na nízké úrovni, bude mít konkurence v podobě Nissanu GT-R, Lamborghini Gallarda nebo Porsche 911 Turbo o starost navíc. Proč všechno čtyřkolky? Důvod je zřejmý, Honda rovněž vsadila na pohon všech čtyř kol, s důrazem na zadní nápravu. Dosavadní informace říkají, že NSX se má představit veřejnosti někdy v průběhu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová Honda NSX potěší příznivce legendárního supersportu

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků