Honda NSX: legenda opět na scéně (spy photos)

Po delší odmlce jsme se opět dočkali sady špionážních fotografií zachytávajících připravovanou Hondu NSX, pokračovatele japonské legendy. Oproti minulé generaci, která dělala starosti svým konkurentům celých 14 let, se toho mnoho změní.

Nový model totiž dostane motor uložen za přední nápravou, oproti motoru uloženému uprostřed, což umožní lepší rozložení hmotnosti a kromě toho také uspořádání kabiny 2+2. Co se týká motoru, stále se mluví o zážehovém vysokootáčkovém desetiválci s výkonem kolem 450 koní.

Pokud se Hondě podaří zachovat pohotovostní hmotnost na nízké úrovni, bude mít konkurence v podobě Nissanu GT-R, Lamborghini Gallarda nebo Porsche 911 Turbo o starost navíc. Proč všechno čtyřkolky? Důvod je zřejmý, Honda rovněž vsadila na pohon všech čtyř kol, s důrazem na zadní nápravu. Dosavadní informace říkají, že NSX se má představit veřejnosti někdy v průběhu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová Honda NSX potěší příznivce legendárního supersportu

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků