Honda NSX dostala 10 chladičů. Motor potřebuje tři, převodovka dva

Na novou Hondu NSX čeká řada fanoušků jako na smilování. Sériová verze má světovou premiéru už za sebou, ale to neznamená, že víme o tomto autě úplně všechno. Například se stále neví přesné parametry o výkonu hybridního ústrojí a dynamických vlastnostech. Dnes se Honda připomněla další tiskovou zprávou, ve které dále přibližuje techniku vozu. Ne, neradujte se, výkon stále neznáme.

Premiéry | Autosalony | Sportovní auta | Honda | Ženeva 2015

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda slibuje extrémně tuhou karoserii, a to díky tomu, že základ kombinuje hned několik materiálů. Je totiž sestaven z hliníkových slitin, vysokopevnostní oceli a celek uzavírá karbonová podlaha. Navíc automobilka připravila speciální technologii odlévání, takže výsledné díly jsou ještě pevnější.

Testy | Honda Civic | Hatchbacky | Honda

Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

Honda NSX dostala propracovanou aerodynamiku, která je nejlepší v dané třídě, ale která se obešla bez aktivních prvků. Testovalo se například ve větrném tunelu v Ohiu na modelu zmenšeném na čtyřicet procent velikosti reálného auta, nicméně tento model měl všechny detaily včetně dílů pod kapotou.

Japonská automobilka opět potvrdila přítomnost benzinového přeplňovaného šestiválce o objemu 3,5 litru. Ten bude používat přímý i nepřímý vstřik a přímo na jeho klikovou hřídel bude napojen zadní elektromotor a následně pak devítistupňová automatická převodovka. Další dva motory najdeme u přední nápravy.

Sportovní auta | Technika | Hybridy | Honda

Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Uchladit celý tento „cirkus“ dá zjevně poměrně dost práce. Na novém NSX tedy napočítáme dohromady deset chladičů. Hned tři se vážou na motor, další dva potřebuje převodovka, chladit se musí také přední elektromotory i ten zadní. A aby toho nebylo málo, jsou zde ještě dva mezichladiče stlačeného vzduchu.

Doufejme, že až bude Honda vydávat další tiskovou zprávu na téma techniky nového NSX, dočkáme se také několika základních čísel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků