Honda NSX dostala 10 chladičů. Motor potřebuje tři, převodovka dva

Na novou Hondu NSX čeká řada fanoušků jako na smilování. Sériová verze má světovou premiéru už za sebou, ale to neznamená, že víme o tomto autě úplně všechno. Například se stále neví přesné parametry o výkonu hybridního ústrojí a dynamických vlastnostech. Dnes se Honda připomněla další tiskovou zprávou, ve které dále přibližuje techniku vozu. Ne, neradujte se, výkon stále neznáme.

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda slibuje extrémně tuhou karoserii, a to díky tomu, že základ kombinuje hned několik materiálů. Je totiž sestaven z hliníkových slitin, vysokopevnostní oceli a celek uzavírá karbonová podlaha. Navíc automobilka připravila speciální technologii odlévání, takže výsledné díly jsou ještě pevnější.

Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

Honda NSX dostala propracovanou aerodynamiku, která je nejlepší v dané třídě, ale která se obešla bez aktivních prvků. Testovalo se například ve větrném tunelu v Ohiu na modelu zmenšeném na čtyřicet procent velikosti reálného auta, nicméně tento model měl všechny detaily včetně dílů pod kapotou.

Japonská automobilka opět potvrdila přítomnost benzinového přeplňovaného šestiválce o objemu 3,5 litru. Ten bude používat přímý i nepřímý vstřik a přímo na jeho klikovou hřídel bude napojen zadní elektromotor a následně pak devítistupňová automatická převodovka. Další dva motory najdeme u přední nápravy.

Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Uchladit celý tento „cirkus“ dá zjevně poměrně dost práce. Na novém NSX tedy napočítáme dohromady deset chladičů. Hned tři se vážou na motor, další dva potřebuje převodovka, chladit se musí také přední elektromotory i ten zadní. A aby toho nebylo málo, jsou zde ještě dva mezichladiče stlačeného vzduchu.

Doufejme, že až bude Honda vydávat další tiskovou zprávu na téma techniky nového NSX, dočkáme se také několika základních čísel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků