Honda NSX dostala 10 chladičů. Motor potřebuje tři, převodovka dva

Na novou Hondu NSX čeká řada fanoušků jako na smilování. Sériová verze má světovou premiéru už za sebou, ale to neznamená, že víme o tomto autě úplně všechno. Například se stále neví přesné parametry o výkonu hybridního ústrojí a dynamických vlastnostech. Dnes se Honda připomněla další tiskovou zprávou, ve které dále přibližuje techniku vozu. Ne, neradujte se, výkon stále neznáme.

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda slibuje extrémně tuhou karoserii, a to díky tomu, že základ kombinuje hned několik materiálů. Je totiž sestaven z hliníkových slitin, vysokopevnostní oceli a celek uzavírá karbonová podlaha. Navíc automobilka připravila speciální technologii odlévání, takže výsledné díly jsou ještě pevnější.

Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

Honda NSX dostala propracovanou aerodynamiku, která je nejlepší v dané třídě, ale která se obešla bez aktivních prvků. Testovalo se například ve větrném tunelu v Ohiu na modelu zmenšeném na čtyřicet procent velikosti reálného auta, nicméně tento model měl všechny detaily včetně dílů pod kapotou.

Japonská automobilka opět potvrdila přítomnost benzinového přeplňovaného šestiválce o objemu 3,5 litru. Ten bude používat přímý i nepřímý vstřik a přímo na jeho klikovou hřídel bude napojen zadní elektromotor a následně pak devítistupňová automatická převodovka. Další dva motory najdeme u přední nápravy.

Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Uchladit celý tento „cirkus“ dá zjevně poměrně dost práce. Na novém NSX tedy napočítáme dohromady deset chladičů. Hned tři se vážou na motor, další dva potřebuje převodovka, chladit se musí také přední elektromotory i ten zadní. A aby toho nebylo málo, jsou zde ještě dva mezichladiče stlačeného vzduchu.

Doufejme, že až bude Honda vydávat další tiskovou zprávu na téma techniky nového NSX, dočkáme se také několika základních čísel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků