Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda rozjíždí produkci svého modelu NSX pozvolna. Nejprve se začala prodávat „za velkou louží“ a v těchto dnech se hybridní supersport pomalu dostává také do Evropy. Už teď má ale japonská automobilka velkolepé plány, jak svůj model dále rozšiřovat.

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Už před časem se hodně mluvilo o ještě ostřejší verzi Type-R, která je prakticky hotovou věcí. Přijít by měla o složitý a těžký hybridní systém (nová NSX váží 1725 kg), takže se bude spoléhat výhradně na šestiválec 3,5 l se dvěma turbodmychadly a kompaktní elektromotor mezi převodovkou a spalovacím motorem.

Odstraněním dvou elektromotorů vpředu a sady akumulátorů by měla hmotnost klesnout minimálně o 150 kilogramů. Další kila automobilka ušetří na výbavě a interiéru, celkově by měl model Type-R zhubnout až o 250 kilogramů.

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Dalším derivátem by se měl v budoucnu stát roadster. Automobilka prý od začátku vyvíjela svůj model s tím, že neskončí jen u jednoho modelu. Logicky se proto nabízí verze bez střechy, která by se v některých částech světa mohla těšit velké oblibě. Zároveň v průběhu času NSX postupně zvyší výkon motoru tak, jak to můžeme vidět například u současné generace Nissanu GT-R.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků