Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda rozjíždí produkci svého modelu NSX pozvolna. Nejprve se začala prodávat „za velkou louží“ a v těchto dnech se hybridní supersport pomalu dostává také do Evropy. Už teď má ale japonská automobilka velkolepé plány, jak svůj model dále rozšiřovat.

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Už před časem se hodně mluvilo o ještě ostřejší verzi Type-R, která je prakticky hotovou věcí. Přijít by měla o složitý a těžký hybridní systém (nová NSX váží 1725 kg), takže se bude spoléhat výhradně na šestiválec 3,5 l se dvěma turbodmychadly a kompaktní elektromotor mezi převodovkou a spalovacím motorem.

Odstraněním dvou elektromotorů vpředu a sady akumulátorů by měla hmotnost klesnout minimálně o 150 kilogramů. Další kila automobilka ušetří na výbavě a interiéru, celkově by měl model Type-R zhubnout až o 250 kilogramů.

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Dalším derivátem by se měl v budoucnu stát roadster. Automobilka prý od začátku vyvíjela svůj model s tím, že neskončí jen u jednoho modelu. Logicky se proto nabízí verze bez střechy, která by se v některých částech světa mohla těšit velké oblibě. Zároveň v průběhu času NSX postupně zvyší výkon motoru tak, jak to můžeme vidět například u současné generace Nissanu GT-R.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků