Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda rozjíždí produkci svého modelu NSX pozvolna. Nejprve se začala prodávat „za velkou louží“ a v těchto dnech se hybridní supersport pomalu dostává také do Evropy. Už teď má ale japonská automobilka velkolepé plány, jak svůj model dále rozšiřovat.

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Už před časem se hodně mluvilo o ještě ostřejší verzi Type-R, která je prakticky hotovou věcí. Přijít by měla o složitý a těžký hybridní systém (nová NSX váží 1725 kg), takže se bude spoléhat výhradně na šestiválec 3,5 l se dvěma turbodmychadly a kompaktní elektromotor mezi převodovkou a spalovacím motorem.

Odstraněním dvou elektromotorů vpředu a sady akumulátorů by měla hmotnost klesnout minimálně o 150 kilogramů. Další kila automobilka ušetří na výbavě a interiéru, celkově by měl model Type-R zhubnout až o 250 kilogramů.

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Dalším derivátem by se měl v budoucnu stát roadster. Automobilka prý od začátku vyvíjela svůj model s tím, že neskončí jen u jednoho modelu. Logicky se proto nabízí verze bez střechy, která by se v některých částech světa mohla těšit velké oblibě. Zároveň v průběhu času NSX postupně zvyší výkon motoru tak, jak to můžeme vidět například u současné generace Nissanu GT-R.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků