Honda nestačí vyrábět Civic ani ve Spojených státech

23 komentářů

Iček
13. srpna • 22:06

:-O Kdo má zájem a chuť si přečíst pregnantní recenzi na Civica Liftback, 8G doporučuji toto: http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=3704 , jmenuje se První dojmy I. až III. a shrnul je přispěvatel onoho fóra jménem Koly.Tvar a vnitřní uspořádání Civica sedan je věcí vkusu a názorů. Vadil by mi menší kufr, absence variabilních zadních sedadel a 5. dveři a VSA (Vehicle Stability Assistent jinak zvaný též ESP = elektronická stabilizace podvozků je až u nejvyšší výbavy s převodovkou i-Shift = automat) a cena. Zadní nápravu má sedan pokrokovější, potahy lepší a díky většímu rozvoru o 10 cm i prostornější vnitřek.
;-)

menky
11. srpna • 16:25

tento clanok vobec nie je pravdivi hlavne co sa tyka severnej ameriky. zijem tu a viem dostatocne posudit jeho pravdivost. U dealerov zn Honda je sice zaujem o tieto vozy ale napriek tome ich je dostatok, cize obrazne povedane staci ist do obchodu a domov sa veziete na novom. Jediny problem moze nastat ak nemaju zrovna tu vasu farbu.
Tento clanok by viac sedel na Toyotu prius na ktoru su cakacie listy uz niekolko mesiacov.
Cize nie Honda CIVIC "pan redaktor" ale toyota PRIUS, ak ak sa odvolavate na nejaku agenturu tak to vas neospravedlnuje - ked nieco zverejnujete tak to treba najprv overit.

ITTI
11. srpna • 21:08

A pak že Amerika není země neomezených možností. Možná by namísto přitroublým a obézním amíkům mohla Honda tohle auto víc nabízet evropským řidičům,kteří ocení její kvality. USA občan ten design stejně nepochopí.Nalevo od řidiče není půl metru placu,vpředu nejsou 3 sedadla,není to pick-up,není to SUV,nemá to motor 5 litrů,nežere to 20 litrů benálu...B-]

xxx
11. srpna • 22:29

"namísto přitroublým a obézním amíkům"Vy se naproti tomu zřejmě pokládáte za nepřitroblého až velmi inteligentního, že ano?

ITTI
12. srpna • 11:15

NE!;-)Nicméně nějak z principu nemám rád národy,které chtějí světu určovat,co je pro svět dobré a co ne.P.S:Já zapomněl,že USA je náš spojenec No1,Bože,to jsem fakt přehnal.Hluboce se omlouvám americkému lidu.Upřímně!
A chci raketovou základnu,jako pojistku pro naši svobodu a nezávislost.Už je to lepší? To jsem rádB-]Nicméně by Honda mohla prodeje v EU zvýšit.Lidé zde vkus mají ;-)

j2j
11. srpna • 9:20

V Hondě by měli vzít goese jako PR manažera, ten už by se o pokles prodejů postaral a nemuseli by stavět novou fabriku :-D

hunter
11. srpna • 13:42

lol lol lol

Tomas B
11. srpna • 13:55

Je vidět, že i trochu sázky do loterie odvážným designem, se může povést! Doufejme, že ostatní automobilky si toho taky všimnouB-]

patrik
11. srpna • 14:13

Fór nadsázky je v její jedinečnosti. Když teď všichni začnou usilovat o hvězdné války na kolečkách, bude z toho místo nadsázky jen zase stádo stejnosti. Tím chci říct, každé vybočení z řady platí jen v danou chvíli a pro toho jednoho šťastného, kterému se podaří trefit spotřebitele mezi oči. - Na druhé straně, designérské výboje jsou stejně cyklické a hlavní zbraní designéra je archiv. Ale to je na jinou debatu.

orbital
12. srpna • 1:33

velmi dobře :-)

Driver
11. srpna • 8:08

Honda Civic sedan mě fakt nadchla - velmi příjemný posez vpředu i vzadu, spousta místa, zadek působí dojmem vozu o třídu výše, předek mohl být pravda poněkud agresívnější. Palubní deska rovněž hypermoderní, ale velmi povedená (není tak sci-fi jako u Civic 5D), spousta technických vychytávek. (el. sklopná zpětná zrcátka), i v lacinější verzi LS za 536tis má 6 airbagů, metalízu, alarm, radio + 6CD přehrávač, motor 1,8 s 6-stupňovou převodovkou. (OCT 2,0 FSI elegance 619tis bez meta a CD. Nicméně k dodání až příští rok.

don pedro
13. srpna • 23:54

Zájem zákazníků o tento Civicem mě velmi překvapuje, to bych vážně nikdy nehádal.
Mně to auto připadně kýčovité a technicky směřující do někam do Koreje.

ITTI
11. srpna • 8:42

Které? Octávka nebo Civic sedan?Pokud staví nový závod a nestíhaji Civica,tak že by Civic?;-)

JiVi
11. srpna • 8:41

doufam, ze se pouci i ostatni vyrobci a zacnou trochu na tom design aut neco delat a nefurt jen zakulacovat a zakulacovat ... proste tohle auto se povedlo - je proste jiny ...

Good
11. srpna • 9:16

Zrovna Civic je kulatý jak vajíčko ;-)

patrik
11. srpna • 14:04

Příteli, je vejce slepičí a vejce dračí. to chtěl drsný JiVi říct.:-D

JiVi
11. srpna • 10:30

vypada snad civic jako zakulaceny predchudce? to jsem tim chtel rict ..
(jsem chlap, proste mi vyjadrovani moc nejde - ciny jsou na to o poznani lip):-D

patrik
11. srpna • 14:18

Řekls všechno, co bylo třeba. Klíčem k civicu je slovo "chlap". I kdyby byl kulatý jako vodní meloun, je to auto mužského rodu a pro muže, což přesně několik dlouhých let spoustě dalších aut scházelo (a ještě schází). Proto ho budou milovat i ženy. (Pro hnidopichy: auta pro kravaťáky jsou auta pro kravaťáky, s mužem nemají nic společného; a čtyřkolky pro gaye jsou čtyřkolky pro gaye, pozdravujeme Toyotu).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Walker
11. srpna • 15:18

To pro ty hnidopichy je super! :-D Jinak svatá pravda...

bingo
11. srpna • 12:00

Minula generace je, bych rekl, podstatne hranatejsi :-)) Jinak me ted v podobne velikosti nenapada kulatejsi auto, nez novy Civic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JiVi
11. srpna • 13:34

porad si nerozumime nebo .. nevim ... vypada snad novy civic jako zakulaceny predchozi civic? kdyz to porovnam s Passatem, Golfem, Audinou .. to jsou jenom vic a vic zakulaceni predkove .. jinak napad zadny ... a Civic to prave tim napadem vyhral na cely care .. a to, doufam, bude i pouceni pro ostatni automobilky - konec zpravy :-D

Ghostyx
11. srpna • 14:04

Ja ti rozumim, ale myslim si, ze Megane byl prvni s tim sokovym designem vnejsku... Samozrejme Civic sel jeste o kus dal...

bingo
11. srpna • 13:57

Asi si fakt nerozumime :-) Novy Civic sice pouziva hrany, spoustu hran, ale vysledek je proste jako vejce, fakt si nemuzu pomoct :-))

Doporučujeme

Články odjinud