Honda nabízí v Německu speciální verzi modelu CR-V pro taxikáře

Honda nabízí v Německu speciální verzi modelu CR-V pro taxikáře

Japonská automobilka Honda přichází na německý trh s novou akční nabídkou pro kompaktní SUV CR-V, které je přímo uzpůsobeno pro tamní taxíkáře. Speciální Honda CR-V se od běžné verze liší především charakteristickým béžovým lakem a střešním označením taxi. Uvnitř pak nalezneme vestavěný taxametr, mírně upravenou středovou konzoli, speciální alarm a přídavné osvětlení.  

Taxikářskou CR-V pohání relativně úsporný 2,2 litrový vznětový agregát i-CTDi s výkonem 140 koní a maximálním točivým momentem 340 Nm dosahujícím už při 2 000 ot./min. Výkon z motoru je přenášen na kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Zájem u taxikářů hodlá automobilka vzbudit především kombinovanou spotřebou 6,5 l/100 km, dostatečným prostorem a vysokým komfortem. V neposlední řadě svou roli sehrává i poměrně nízká pořizovací cena 19 990 eur (zhruba 485 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-V pro taxikáře
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků