Honda N-One: malá „stylovka“ v ladění Mugen

Značka Honda se pokouší zatraktivnit svůj zcela nový minivůz N-One také skrze svého dvorního úpravce Mugen.

Jméno Mugen najdete pod celou řadou zajímavých projektů vycházejících z techniky automobilů značky Honda od hybridní verze sériového modelu Honda CR-Z Mugen přes pozoruhodnou stavbu Honda NSX Mugen RR až po britskou trubkovou zběsilost Ariel Atom Mugen. Nyní se se jménem Mugen setkáváme také v případě velkoprodukčního modelu určeného ryze japonskému trhu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda N-One v ladění Mugen

Nový „kei car“ Honda N-One, jenž se pokouší stavět na retrospektivních prvcích připomínajících první automobil značky Honda N360, teprve v těchto dnech vstupuje na domácí trh, ale u Mugenu již mají připraven katalog příplatkového příslušenství, jež by mělo vozy této řady odlišit od běžné konfekce, pro kterou je totiž model Honda N-One v podstatě předurčen.

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Seznam nových prvků pro Hondu N-One od Mugenu je překvapivě rozsáhlý a při pohledu zvenčí si všimneme třeba nového předního nárazníku s lízátkem ve spodní části a možností instalace kruhových zdrojů LED pro denní svícení, prahových obkladů, lišt a pruhů ve spodní části dveří, větrolamů na bočních oknech, spoileru nad zadním sklem nebo upraveného zadního nárazníku s náznakovým, na tomto voze snad až komicky působícím difuzorem a uprostřed ústícím párem chromovaných koncovek výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Mugenu pro Hondu N-One připravili také ladění interiéru a podvozku

Tím to ale nekončí. O posilování pohonné jednotky s objemem 0,66 l sice žádné informace nemáme, ale zákazníci v Japonsku se mohou těšit rovněž na škálu slitinových ráfků s průměrem 15 a 16 palců, snížené a tužší pérování nebo posílenou brzdovou soustavu s upravenými kotouči i deskami.

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

A pokud jde o interiér nového modelu Honda N-One, i v něm u Mugenu nechali svůj otisk. Ten můžeme sledovat třeba v podobě různého zbarvení palubní desky a dveřních výplní, dodatečných přístrojů, hliníkových pedálů nebo několika druhů startovacích tlačítek. Pokud jste se pro tuto soustavu doplňků nadchli, měli byste vědět, že s exportem modelu Honda N-One mimo Japonsko se nepočítá.

bazar

Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 95 737 km
Cena: 172 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 160 825 km
Cena: 440 000 Kč
Honda Accord 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 988 km
Cena: 146 000 Kč
Honda Civic 1,7
Rok výroby: 2003
Stav: 242 413 km
Cena: 50 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2002
Stav: 188 640 km
Cena: 98 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 147 436 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků