Honda N-One: malá „stylovka“ v ladění Mugen

Značka Honda se pokouší zatraktivnit svůj zcela nový minivůz N-One také skrze svého dvorního úpravce Mugen.

Jméno Mugen najdete pod celou řadou zajímavých projektů vycházejících z techniky automobilů značky Honda od hybridní verze sériového modelu Honda CR-Z Mugen přes pozoruhodnou stavbu Honda NSX Mugen RR až po britskou trubkovou zběsilost Ariel Atom Mugen. Nyní se se jménem Mugen setkáváme také v případě velkoprodukčního modelu určeného ryze japonskému trhu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda N-One v ladění Mugen

Nový „kei car“ Honda N-One, jenž se pokouší stavět na retrospektivních prvcích připomínajících první automobil značky Honda N360, teprve v těchto dnech vstupuje na domácí trh, ale u Mugenu již mají připraven katalog příplatkového příslušenství, jež by mělo vozy této řady odlišit od běžné konfekce, pro kterou je totiž model Honda N-One v podstatě předurčen.

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Seznam nových prvků pro Hondu N-One od Mugenu je překvapivě rozsáhlý a při pohledu zvenčí si všimneme třeba nového předního nárazníku s lízátkem ve spodní části a možností instalace kruhových zdrojů LED pro denní svícení, prahových obkladů, lišt a pruhů ve spodní části dveří, větrolamů na bočních oknech, spoileru nad zadním sklem nebo upraveného zadního nárazníku s náznakovým, na tomto voze snad až komicky působícím difuzorem a uprostřed ústícím párem chromovaných koncovek výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Mugenu pro Hondu N-One připravili také ladění interiéru a podvozku

Tím to ale nekončí. O posilování pohonné jednotky s objemem 0,66 l sice žádné informace nemáme, ale zákazníci v Japonsku se mohou těšit rovněž na škálu slitinových ráfků s průměrem 15 a 16 palců, snížené a tužší pérování nebo posílenou brzdovou soustavu s upravenými kotouči i deskami.

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

A pokud jde o interiér nového modelu Honda N-One, i v něm u Mugenu nechali svůj otisk. Ten můžeme sledovat třeba v podobě různého zbarvení palubní desky a dveřních výplní, dodatečných přístrojů, hliníkových pedálů nebo několika druhů startovacích tlačítek. Pokud jste se pro tuto soustavu doplňků nadchli, měli byste vědět, že s exportem modelu Honda N-One mimo Japonsko se nepočítá.

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků