Honda N-One: malá „stylovka“ v ladění Mugen

Značka Honda se pokouší zatraktivnit svůj zcela nový minivůz N-One také skrze svého dvorního úpravce Mugen.

Jméno Mugen najdete pod celou řadou zajímavých projektů vycházejících z techniky automobilů značky Honda od hybridní verze sériového modelu Honda CR-Z Mugen přes pozoruhodnou stavbu Honda NSX Mugen RR až po britskou trubkovou zběsilost Ariel Atom Mugen. Nyní se se jménem Mugen setkáváme také v případě velkoprodukčního modelu určeného ryze japonskému trhu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda N-One v ladění Mugen

Nový „kei car“ Honda N-One, jenž se pokouší stavět na retrospektivních prvcích připomínajících první automobil značky Honda N360, teprve v těchto dnech vstupuje na domácí trh, ale u Mugenu již mají připraven katalog příplatkového příslušenství, jež by mělo vozy této řady odlišit od běžné konfekce, pro kterou je totiž model Honda N-One v podstatě předurčen.

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Seznam nových prvků pro Hondu N-One od Mugenu je překvapivě rozsáhlý a při pohledu zvenčí si všimneme třeba nového předního nárazníku s lízátkem ve spodní části a možností instalace kruhových zdrojů LED pro denní svícení, prahových obkladů, lišt a pruhů ve spodní části dveří, větrolamů na bočních oknech, spoileru nad zadním sklem nebo upraveného zadního nárazníku s náznakovým, na tomto voze snad až komicky působícím difuzorem a uprostřed ústícím párem chromovaných koncovek výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Mugenu pro Hondu N-One připravili také ladění interiéru a podvozku

Tím to ale nekončí. O posilování pohonné jednotky s objemem 0,66 l sice žádné informace nemáme, ale zákazníci v Japonsku se mohou těšit rovněž na škálu slitinových ráfků s průměrem 15 a 16 palců, snížené a tužší pérování nebo posílenou brzdovou soustavu s upravenými kotouči i deskami.

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

A pokud jde o interiér nového modelu Honda N-One, i v něm u Mugenu nechali svůj otisk. Ten můžeme sledovat třeba v podobě různého zbarvení palubní desky a dveřních výplní, dodatečných přístrojů, hliníkových pedálů nebo několika druhů startovacích tlačítek. Pokud jste se pro tuto soustavu doplňků nadchli, měli byste vědět, že s exportem modelu Honda N-One mimo Japonsko se nepočítá.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků