Honda N-One: malá „stylovka“ v ladění Mugen

Značka Honda se pokouší zatraktivnit svůj zcela nový minivůz N-One také skrze svého dvorního úpravce Mugen.

Jméno Mugen najdete pod celou řadou zajímavých projektů vycházejících z techniky automobilů značky Honda od hybridní verze sériového modelu Honda CR-Z Mugen přes pozoruhodnou stavbu Honda NSX Mugen RR až po britskou trubkovou zběsilost Ariel Atom Mugen. Nyní se se jménem Mugen setkáváme také v případě velkoprodukčního modelu určeného ryze japonskému trhu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda N-One v ladění Mugen

Nový „kei car“ Honda N-One, jenž se pokouší stavět na retrospektivních prvcích připomínajících první automobil značky Honda N360, teprve v těchto dnech vstupuje na domácí trh, ale u Mugenu již mají připraven katalog příplatkového příslušenství, jež by mělo vozy této řady odlišit od běžné konfekce, pro kterou je totiž model Honda N-One v podstatě předurčen.

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Honda N-ONE: podivná retroodpověď na Fiat 500 nebo Mini

Seznam nových prvků pro Hondu N-One od Mugenu je překvapivě rozsáhlý a při pohledu zvenčí si všimneme třeba nového předního nárazníku s lízátkem ve spodní části a možností instalace kruhových zdrojů LED pro denní svícení, prahových obkladů, lišt a pruhů ve spodní části dveří, větrolamů na bočních oknech, spoileru nad zadním sklem nebo upraveného zadního nárazníku s náznakovým, na tomto voze snad až komicky působícím difuzorem a uprostřed ústícím párem chromovaných koncovek výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Mugenu pro Hondu N-One připravili také ladění interiéru a podvozku

Tím to ale nekončí. O posilování pohonné jednotky s objemem 0,66 l sice žádné informace nemáme, ale zákazníci v Japonsku se mohou těšit rovněž na škálu slitinových ráfků s průměrem 15 a 16 palců, snížené a tužší pérování nebo posílenou brzdovou soustavu s upravenými kotouči i deskami.

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

Honda NSX Mugen RR: starý sportovec v novém šatu

A pokud jde o interiér nového modelu Honda N-One, i v něm u Mugenu nechali svůj otisk. Ten můžeme sledovat třeba v podobě různého zbarvení palubní desky a dveřních výplní, dodatečných přístrojů, hliníkových pedálů nebo několika druhů startovacích tlačítek. Pokud jste se pro tuto soustavu doplňků nadchli, měli byste vědět, že s exportem modelu Honda N-One mimo Japonsko se nepočítá.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků