Honda Micro Commuter: produkční verze zvládne ujet 59 kilometrů

Minulý rok Honda představila na tokijském autosalonu studii s názvem Micro Commuter Concept. Na rok příští má svou premiéru naplánovanou produkční verze, která bude dlouhá 2,5 m, široká 1,25 m a vysoká 1,45 m. O pohon se postará vzadu umístěný elektromotor o výkonu 15 kW ve spolupráci s lithium-iontovým akumulátorem. Maximální rychlost činí 80 km/h, na jedno dobití ujedete necelých 60 kilometrů.

Pokud Honda Micro Commuter dorazí do Evropy, postaví se proti Renaultu Twizy. Na rozdíl od něj má interiér uspořádaný tak, že se dopředu vejde dospělý cestující a dozadu dvě děti. To aby dámy mohly vyrážet na nákupy i se svými ratolestmi. Do budoucna se ovšem počítá i s jinými verzemi karoserie. Za zmínku stojí také přístrojový štít. Na jeho místě najdete tablet. Ekologové budou mít z tohoto vozítka určitě radost, nemůžeme se ovšem zbavit jedné otázky. Bavíme se ještě pořád o „automobilech“? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků