Honda Micro Commuter: produkční verze zvládne ujet 59 kilometrů

Minulý rok Honda představila na tokijském autosalonu studii s názvem Micro Commuter Concept. Na rok příští má svou premiéru naplánovanou produkční verze, která bude dlouhá 2,5 m, široká 1,25 m a vysoká 1,45 m. O pohon se postará vzadu umístěný elektromotor o výkonu 15 kW ve spolupráci s lithium-iontovým akumulátorem. Maximální rychlost činí 80 km/h, na jedno dobití ujedete necelých 60 kilometrů.

Pokud Honda Micro Commuter dorazí do Evropy, postaví se proti Renaultu Twizy. Na rozdíl od něj má interiér uspořádaný tak, že se dopředu vejde dospělý cestující a dozadu dvě děti. To aby dámy mohly vyrážet na nákupy i se svými ratolestmi. Do budoucna se ovšem počítá i s jinými verzemi karoserie. Za zmínku stojí také přístrojový štít. Na jeho místě najdete tablet. Ekologové budou mít z tohoto vozítka určitě radost, nemůžeme se ovšem zbavit jedné otázky. Bavíme se ještě pořád o „automobilech“? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků