Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí

Japonský výrobce pracuje na zajímavém konceptu. Vůz s krabicovým vzhledem se má postarat o váš přesun z místa A do místa B, aniž byste museli řídit.
Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí

Honda toto vozítko popisuje jako automatizované elektrické "přibližovadlo". Úkol konceptu je jednoduchý. Má vás dostat z bodu A do bodu B. I proto si zřejmě designéři tolik nevyhráli s exteriérem. Ten moc nepřipomíná vůz, ale spíše krabici.

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Obsahovat má sadu technologií umělé inteligence, které Honda nazývá "emoce motoru". Ty mají umožňovat vozu uměle vytvářet své vlastní emoce. Co to přesně znamená, neví asi zatím skoro nikdo. Automobilka pouze říká, že systém vytváří nové možnosti pro lidskou interakci a novou hodnotu pro zákazníky.

Zatím Honda naservírovala jen vizualizaci nového počinu. Oficiální premiéru zažije koncept v lednu příštího roku během výstavy CES. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 40 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků