Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí

Japonský výrobce pracuje na zajímavém konceptu. Vůz s krabicovým vzhledem se má postarat o váš přesun z místa A do místa B, aniž byste museli řídit.
Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí

Honda toto vozítko popisuje jako automatizované elektrické "přibližovadlo". Úkol konceptu je jednoduchý. Má vás dostat z bodu A do bodu B. I proto si zřejmě designéři tolik nevyhráli s exteriérem. Ten moc nepřipomíná vůz, ale spíše krabici.

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Obsahovat má sadu technologií umělé inteligence, které Honda nazývá "emoce motoru". Ty mají umožňovat vozu uměle vytvářet své vlastní emoce. Co to přesně znamená, neví asi zatím skoro nikdo. Automobilka pouze říká, že systém vytváří nové možnosti pro lidskou interakci a novou hodnotu pro zákazníky.

Zatím Honda naservírovala jen vizualizaci nového počinu. Oficiální premiéru zažije koncept v lednu příštího roku během výstavy CES. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 23 635 km
Cena: 300 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: 13 870 km
Cena: 540 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků