Honda Legend se má dočkat osmiválce

58 komentářů

Jumbo VTEC
25. března • 19:33

Tohle má být nějaká bleskovka s vypovídající hodnotou? Kde? Na absolutní nule možná??? No nevím pane Ondrášík, jste prostě konkrétně vúči hondě dost zaujatý a pokud jste tak zaujatý vúči hondě jak vypadá že jste, měl byste předat žezlo článků-recenzí-bleskovek a dalších o hondách někomu jinému, kdo zaujatý není, nemyslíte?
Jinak s tím článkem o Alfě jsem se vážně královsky pobavil, znám z vlastní zkušenosti i zkušenosti kamaráda, který bohužel Alfu pořídil jak moc pravdivé to je :-D:-D:-D ... Což se o většině hond naštěstí říct nedá, prostě to keply nejsou, motory mají jak víno a dneska s DOHC VTECem z r. 1991 natřu pořád kde co, takže B-]B-]B-]B-]

Caca
26. května • 21:34

hovno

Pete
20. března • 18:52

Timto "clankem" jsem definitivne skoncil se ctenim AR. Sbohem.

Honza
20. března • 19:51

Čau ;-)

lexus
20. března • 15:28

Ondrášiku, ty seš vážně zoufalec. Poslední věta se vážně povedla. A to je něco s čím počítáš, víš že ona poslední věta je píchanec do vosího hnízda spousty fandů kteří nejen hondy ale vůbec "Japonce" mají rádi. Využít příležitosti a trošku oživit tento skomírající server, proč nehodit kus kalcku tonoucímu se "autorevue". Novinky jsou tady čerstvé asi 3 dny po zveřejnění na jiných serverech, s testy aut je to tu taky na štíru, polovina článků se týka co vše je špatné na bodovém systému, na silnicích, pojištovnách a kdo ví co vše ještě, permanentní naštvanost že redaktoři na silních nemůžou jezdit jak prasata (což by jistě moc rádi). Jsem jeden z těch co dříve, ještě za Libora Zezulky (kdy tento server měl ještě nějakou uroveň), každý den četl články, komentáře, diskutoval,..... ted jen s lehkým uměvem občas nakouknu, přečtu pro pobavení pár Odrášikových blábolů (rétoria a kecy jsou pořád stejný) a se stejným usměvem pokračuji dále..........

Honza
20. března • 19:51

Tak proč vůbec reagujete, co? :-P

Radek Ondrášík
20. března • 15:49

Ano, druhé místo v ČR, rostoucí návštěvnost, rostoucí čtenost a AR skomírá a je to "tonoucí se stébla chytá". Ale no tak, když už kritizovat něco, tak si o tom alespoň něco zjistěte.Jinak p.Zezulku můžete i nadále číst, ovšem na trochu jiném médii, kam se jeho styl hodí více, než zde.Navíc novinky zde máme jako první, testy jsou nejlepší v České republice, takže co více byste chtěl?

lexus
23. března • 14:50

Ještě bych rád doplnil - na spojování a odebírání válců, ba dokonce celých bloků motoru je specialistou jiný koncern vyrábějící "lidová auta".........

treks
20. března • 16:32

No nesmrdi to uz trosku samochvalou???:-O

Radek Ondrášík
20. března • 16:44

To je problém většiny Čechů. Bojí se mít sebevědomí a bojí se pochválit to, co dělají. A pak to taky tak vypadá, že se neustále plazí před ruhými, jenom aby nemuseli říci, že to, co dělají, dělají dobře.Takže možná je to samochvála a je mi to jedno. Naši práci dělame výborně a skvěle a za tím si stojím.

JardaBar
20. března • 17:26

No možná by bylo lepší, kdyby ta chvála přišla od čtenářů, nemyslíte?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
20. března • 18:09

Je zcela normální, že lidé vyjadřují hlavně svůj nesouhlas. Pokud se jim něco líbí, jen výjimečně to řeknou a myslím, že toto jste si v životě ověřil mnohokrát. Tedy když např. někdo něco koupil, bylo vše v pořádku, žádný problém, tak se s tím ani nechlubí, ale když náhodou něco v pořádku nebylo, okamžitě se s tím svěří. To je nejen pod články, ale také jinde.Druhou věcí je, že tento článek si přečetlo pár tisíc lidí. A nesouhlas vyjádřilo tak 5 a z těch pěti jsou tu dva-tři, kteří zde chodí pořád a pořád kritizují, ať napíšeme cokoli. Takže reálně dva, co vyjádřili nějaký nesouhlas.Třetí věcí je skutečnost, že pokud by se obsah obecně lidem nelíbil, tak by zde nechodili, nečetli jej, netrávili zde tolik času čtením, neshlédli by tolik stránek a nebyl by tak velký podíl těch, kteří se zde pravidelně vracejí.Nikdy se nejde zavděčit všem, to je nesmysl a utopie. Pak jde o to, zda měnit věc, pokud kritika sice je, ale je ji tak málo, že je blízká nule. Možná, kdyby klesala čtenost, lidé by zde přestávali chodit, netrávili by zde ten čas, nevraceli se v takovém počtu, bylo by na pořadu dne se zamyslet, zda není na místě změna.Jednoduše řečeno, pokud přijde kritika v tak malém počtu a navíc od lidí, kteří pravidelně jen pouze kritizují to své, pak se tím nemá smysl ani zaobírat.

JardaBar
20. března • 18:39

Jo, to je pravda. Když lidi mlčí, jsou spokojeni. (většina)Nicméně ta Vaše samochvála mě osobně moc nesedí. Pokud by se tu ukázal aspoň jeden pochvalný příspěvek, bylo by to znamení, že se bleskovka povedla. Takhle to vidím jinak a počet čtenářů pro mě osobně rozhodující není. Estrády na Nově nebo trapný humor pana Zezulky (který tak mimochodem podle mě kazí skvělou práci kameramana a střihače) si taky své lidi najde a je jich často většina (oproti ostatním pořadům), ale znamená to, že autor odvedl výbornou práci? Podle mě ne.A to, že zde kritizují stále stejní lidé možná souvisí s tím, že se Vaše popichování drží stejné techniky a směru :).Jinak je mi jedno, co tady kdo z redaktorů předvede, nejsem provozovatel autorevue.cz, takže v tom můžete pokračovat, jen jsem prostě napsal svůj názor, jako čtenář ;).

Radek Ondrášík
20. března • 18:43

Já jsem rád za ten názor, navíc je psán slušnou formou, což je zde poměrně ojedinělé.Jinak nestavím to, že píšeme dobře jenom na tom, že zde není příliš kritiky, to, že děláme práci dobře mi potvrzuje vícero "parametrů". Nevěřím tomu, že by se k nám lidé vraceli, pokud bychom dělali práci špatně.

TECH
20. března • 20:37

Píšeš o rostoucí návštěvnosti, ale myslím že to tak není, co jsem koukal jste na 160 000 a to bylo před rokem to samý+-.Kdyby automix byl na Netmonitoru, jste zřejmě třetí...Auto.cz je v návštěvnosti jinde a včasech s vámi srovanali krok.To dřív nebylo....takže imho přešlapujete na místě.Ale třeba i to je úspěch....rozhodně ne ale na machry.http://www.netmonitor.cz/outputs/2008_01_NetMonitor_offline_report.pdf

Boda
20. března • 16:51

Cituji Radka Ondrášíka:
Jinak to, že Honda toho dělá mnoho neznamená nic. Takový "Ferda Mravenec, práce všeho druhu". Hodně činností a nic pořádně.Správná reakce na hlášku o rostoucí čtenosti a návštěvnosti je tedy pravděpodobně:
Jinak to, že Autorevue toho dělá mnoho neznamená nic. Takový "Ferda Mravenec, práce všeho druhu". Hodně činností a nic pořádně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
treks
20. března • 16:56

A ke vsemu mi zacina pripadat jako kdyby se tady zacali schazet hlavne Skodovkari:-D ...
To by mohlo vysvětlovat tu navštěvnost.A take to proc je tu v nelibosti to co neni zastarale,predrazene a neklepe(rozumej diesel PD) v tom jak kdyby se vsechni certi zenily...

Radek Ondrášík
20. března • 16:53

A opět někdo nerozdýchává... Pište si o kvalitě AR cokoli, kopejte kolem sebe, nadávejte, ale s realitou nic nenaděláte. Smiřte se s tím.

Boda
20. března • 17:01

Já s realitou nic dělat nechci, jak jste přišel na opak?

Skyline
20. března • 16:56

A opet to Ondrasik nerozdychava... pis si o kvalite Hondy cokoli, kopej kolem sebe, nadavej, ale s realitou nic nenadelas. Smir se s tim.B-]

treks
20. března • 16:48

Jo jo to vetsina ceskych politiku rika taky:-)) Zatim se tomu muzeme smat.Ale az prijde doba kdy budem kupovat cinska auta tak to jsem pak zvedav.B-]

Skyline
20. března • 14:38

Honda nebude skladat 8 jednovalcu, ale pujde na to cestou sveho vzoru a vyrobi devitivalec, ze ktereho jeden odrizne. Jen tak se da vyrobit poradny motor a zda se, ze to konecne pochopili i v Japonsku. Z clanku nejak vypadlo, ze soucasne unikly informace, ze Honda planuje zalozeni cestovni kancelare "Alfa style". Hlavni uspech se ocekava od programu "nejhezci dovolena je v odstavnem pruhu" a od zajezdu "okruh po nejmalebnejsich autoservisech Toskanska". V tajnem interview rekl mluvci cestovky Chcaldorini Kapaloto* neco v tom smyslu, ze Honda tak hodla pretahnout zakazniky Alfe, kteri sice vsichni tajne miluji Hondu, nehodlaji se vsak vzdat sveho zivotniho stylu a predstava, ze by nekam dojeli, nebo tam dokonce dojeli vcas je zoufale desi. Tato nova iniciativa jim tak ma nabidnout splneni snu stat se majitelem Hondy a soucasne nabidnout alternativu k oblibene kratochvili pri cekani na odtahovku. Chcaldorini dale informoval o tom, ze Honda pripravuje spolecny program se siti cerpacich stanic Agip a Ceskou sporitelnou, kdy byvalym alfistum bude na benzinkach uctovana stejna spotreba, jakou by meli u Alfy a rozdil mezi skutecnymi naklady na benzin a placenou castkou bude zakaznikum ukladan na zvlastni konto. Ceska vlada jiz jedna s Ceskou sporitelnou o tom, ze by zhruba za 6 tydnu po spusteni programu mohla penize na tomto uctu pouzit pro splaceni statniho dluhu CR. Predstavitele Ceske sporitelny pry vyjadrili sve podiveni nad tim, proc by se melo cekat celych 6 tydnu, kdyz potrebna castka bude na uctech jiz za mesic.Podrobnosti o celem projektu budou k dispozici na webu vsech zucastnenych 1.4., mame se tedy na co tesit!----------------------------
* skutecne jmeno mluvciho nezname, Chcaldorini Kapaloto je udajne jeho prezdivka, kterou si vyslouzil za neustale problemy s vodni pumpou u sve milovane Alfy

JardaBar
20. března • 17:17

"nejhezci dovolena je v odstavnem pruhu" ... to bylo dobrý :)

Radek Ondrášík
20. března • 14:50

A opet to same :) Aneb jako Hondari nedavaji Alfu. - kazdopadne opet ukazka, ze jsi uplne mimo a tvoje snaha o ironii na tema Alfy je uplne mimo. Na rozdil od fanousku tech sekacek mi nedela problem ta sranda.

Skyline
20. března • 16:15

A opet to same :-) Aneb jak Ondrasik nedava Hondu a uz vubec Skylinea :-D Sem ani necekal, ze te to tak rozhodiB-]

treks
20. března • 15:07

Doufam ze neni rec o me???;-) Jinak bych se chtel ohradit,protoze nic negativniho jsem o Alfe nenapsal.Ale ten test od Jardabara celkem uvítal.Alespoň by také čeští zahrádkáři poznaly kdo hraje prim v malých kubaturách... :-D

JardaBar
20. března • 17:22

:) ... a to bylo taky dobrý :).

Radek Ondrášík
20. března • 15:16

Ne, to je o Skylinovi :) On je v tomto takový malý vyhlášený tragéd, že nerozdýchává Alfu.Jinak souhlasím, že Japonci umí malé motory. Např. ten, co máme v naší zahradní sekačce je výborný.

Boda
20. března • 16:48

Skyline je tragéd, že nerozdýchává Alfu.... A co je teda Radek Ondrášík, který nerozdýchává Hondu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
20. března • 16:53

Jenže já si z té Hondy dělám jenom srandu, resp. z fanatických fanoušků. Jinak proti těm autům nic nemám a to se lze dočíst v testech. Navíc já si dělám srandu ze všech aut a je jedno, zda jde o nějaké které mám, nebo které nemám. Ale to byste nepochopil, to je Vyšší dívčí...

treks
20. března • 17:44

A muzu slyset neco o Alfistech???:-D

Radek Ondrášík
20. března • 18:12

To už tu proběhlo. Výsledek je ten, že šéf Fiatu ČR mi zakázal testovat vozy koncernu Fiat a členové Alfy Clubu mne tak nějak vyhostili. Tedy daleko horší výsledek, než u Hondy.Pravda s fanoušky Hondy jsem si užil své, obzvláště poté, co jsem rozdupal Focusem 1,8 Accord 2,4 při závodu do vrchu, což nemohli unést. Výhružné SMS, mejly, ICQ apod. bylo poměrně husté :)Na druhou stranu je to problém pár jedinců, jako je např. Skyline apod. S většinou členu Honda Clubu, se kterými se znám ať osobně, nebo přes net problémy nemáme, jelikož ti ví, že je to holá provokace sloužící jen a pouze k tomu, abych dráždil jejich nervy.A obecně, já nejsem nijak velký fanoušek žádné automobilky. V životě jsem měl více japonských vozů, než evropských dohromady, frantíky, italy, němce, čechy apod. Je mi to jedno. Zaměřuji se na konkrétní modely, ne na značku jako takovou. Nejsem ten, co žere nějakou historii automobilky apod. Ale toto Skyline nikdy nepochopí a myslí si, že když bude kontrovat nějakými narážkami na Alfu, že mi to pocuchá nervy.

treks
20. března • 18:50

O tom "zavodu" uz jsem nekde cetl ale vyjadrovat se k tomu nemohu,jelikoz jsem tam nebyl.Jinak prvotni provokace prisla od vas a jak uz jsem napsal,ackoliv se nad ni dokazu povznest myslim si ze do clanku to nepatri.Je faktem ze nekteri hondari jsou "agresivni" (jako u kazde znacky)ale vzdy jen reaguji az pote co vy zacnete popichovat.
Ja nejsem slepim vyznavacem Hček(mam hondu ale bez Vtecu)A vim ze existuje spousta jinych a lepsich aut,ale take mnohem horsich.

Radek Ondrášík
20. března • 19:09

No vidíte a přitom ten závod a jeho obsah vzešel na popud jednoho velkého fanouška Hondy. Já se k tomu jenom přidal a bylo to nakonec velmi dobré a určitě něco podoného opět zopakujeme.

treks
20. března • 19:21

tak dejte vedet na h-clubu(ctu pravidelne) budu se tesit a snad se taky podivam.Budu vyhlizet "TOHO Z AUTOREVUE".Ale stejne jsem porad neslisel nic o tech alfinach:-D

Radek Ondrášík
20. března • 20:06

O tech Alfach uz je to mrtve, to bylo tak zhruba pred rokem-dvemi. Navic Alfisti maji jiny system reakci. Je to nekde v garazi, ale asi bych to uz nenasel

Boda
20. března • 16:58

Má to bezdůvodné podceňování mých duševních schopností nějaký důvod?

JardaBar
20. března • 10:40

I za takovýhle článek dává CPRESS odměny?? ... pokud jo, tak sem k dispozici :o)

Radek Ondrášík
20. března • 10:56

Super, napište něco, pošlete a vypublikujeme...

JardaBar
20. března • 11:05

Jeden bych teď měl, na téma LPG, ale něco podobného tady už vyšlo a byla to spíš reklama od pana Hanzla. Tak nevím, jestli bych uspěl :).

Radek Ondrášík
20. března • 11:07

Odměnu netuším, nedostávám zaplaceno za článek. Ale pár korun, nic dramatického.Každopádně se nebráníme ničemu. Pokud to má hlavu a patu, tak sem s tím. Ale pokud si myslíte, že za článek dostanete tisíce, tak to určitě ne. Za velký test může být odměna par set korun, možná tisíc? Já opravdu nevím a je lepší se zeptat jinde.

JardaBar
20. března • 11:11

Asi víte, že to stejně vydám jinde, i když to bude úplně zadarmo. To není podstatný. ... Testy tu máte obsáhlé, ale bleskovky jako tato ... asi odpovídá vaší odměně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
20. března • 11:16

Ale no tak. Klidně si to vydejte jinde, ale zde jsou skvělé bleskovky. Takové jinde nenajdete a není důvod být jako jiní.

JardaBar
20. března • 11:00

A výše odměny za takovýhle článek?

nov
20. března • 8:49

Opet dalsi objektivni prispevek. Divim se ze nekdo takovy muze vubec delat novinarinu. I po precteni par diskuzi a prispevku od Radka Ondrasika, se snad neda verit tomu ze je to dospely clovek, natoz nekdo kdo by mel odborne informovat verejnost.

anitradek
20. března • 13:12

Ber to tak ze Radek sa nema ako realizovat a na ani jedno zo spomenutych aut nema, tak pise bludy a este k tomu mu ich zverejnia. Ale co clovek ma cakat od takehoto amaterskeho serveru. No co uz... clovek ked nechce sem neklikne... vela ludi tak spravilo.

Radek Ondrášík
20. března • 13:59

To je přesně ono :-)

HondaMan
20. března • 6:52

Radku, Ty provokatére...3-[

Treks
20. března • 9:32

Nech ho bejt,jezdil v Alfě:-O.Toho už nic nezachraní:-D.
A krom toho co bys čekal od servru kde hodnotěj auta podle značky a ne podle toho jak jezděj.Jako treba upravenej clanek o Civicu 4D... B-] Peace

Radek Ondrášík
20. března • 9:38

Vždy hodnotíme auto dle toho, jak jezdí. Někdy to ale není ani třeba, protože určité značky jsou proflánkuty tím, jak jejich vozy jezdí. Takže co lze čekat od zahradnické firmy...

anitradek
20. března • 13:07

TAk tento prispevok je tak trapny, ze jednine co sa da dodat je to, ze autor sa sam nevydaril. Jedno co ma tesi, ze ked si precitam nieco podobne tak kliknem na server kde pisu ludia co nemaju v hlave nasr... a nejazdia na nejako črepe na plechovych diskoch...ze?

Treks
20. března • 9:44

A také jedné z největších filiálek na motory že?Mimochodem viděl jsem tu Alfu nedavno na vlastni oči doscela hezka:-D.Nemám nic proti popichavání a upřimně jsem se tomu zasmál.Ale myslím si že to spíš patří do diskuze pod čánek a né do něj:-|

Treks
20. března • 9:46

Abych nezapoměl také výrobce letadla vlastní konstrukce s revolučním zasvěšením motoru:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Treks
20. března • 9:51

A také výrobce solárních panelů:-D:-D:-D...

Treks
20. března • 11:41

Motorky,lodě,elektrocentrály;-) Uf a teď už to snad bude vše,tak mě kdyžtak opravte.
Jinak mohl bych se zeptat jestli bude v dohledné době test těchto aut:Civic type-r,A4,WRX STi ?

Radek Ondrášík
20. března • 11:49

Jinak to, že Honda toho dělá mnoho neznamená nic. Takový "Ferda Mravenec, práce všeho druhu". Hodně činností a nic pořádně.Civic Type-R netuším, protože jsme se shodli, že nemá smysl ztrácet čas něčím, co se nepovedlo.
A4 jsme testovali, ale výsledek byl natolik otřesný, že ho nemůžeme zveřejnit.
A STi je pozérská kára do které nikdo z nás nechtěl sednou z důvodu studu.A teď vážně - netuším kdy budou. Já již netestuji, takže dotaz směřujte jinam.

treks
20. března • 12:13

Děkuji za odpověď.Ačkoliv je Tajpar urcite dobre auto,mnoho lidi od nej ocekavalo vic to je pravda.Jestli je pravda že už testy nedělate:-O,tak to je skutečně škoda.Čtu Autorevue pravydelně a vaše články jsem četl rád.I když jsem třebas s něčím nesouhlasil.Na audinku jsem se těšil páč na netu se píše že se jim konečně podařilo udělat "něco" s tou př.nápravou.Takže děkuji a snad zas někdy na viděnou(psanou)...

Radek Ondrášík
20. března • 7:55

Copak? :-D

Doporučujeme

Články odjinud