Honda Legend se má dočkat osmiválce

Japonská automobilka Honda zřejmě prozřela a pochopila, že v případě snahy o dostižení konkurence musí nabídnout alespoň to, co konkurence již nabízí. Do druhé generace Acury RL, neboli po Evropské Hondy Legend, hodlá nasadit i osmiválcový motor.

Prozatím není zcela jasné, o jaký agregát má jít, ale spekuluje se o motoru 4,8 V8 s výkonem ve vrcholném provedení přes 400 koní, což je sice daleko za vrcholem králů vyšší střední třídy, ale je to výrazně více, než nabízí současný šestiválcový model. Otázkou ovšem je, odkud si Honda motor vezme. Těžko lze spoléhat na to, že spojí osm jednoválců ze zahradních strojů.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků