Honda Legend se má dočkat osmiválce

Honda Legend se má dočkat osmiválce

Japonská automobilka Honda zřejmě prozřela a pochopila, že v případě snahy o dostižení konkurence musí nabídnout alespoň to, co konkurence již nabízí. Do druhé generace Acury RL, neboli po Evropské Hondy Legend, hodlá nasadit i osmiválcový motor.

Prozatím není zcela jasné, o jaký agregát má jít, ale spekuluje se o motoru 4,8 V8 s výkonem ve vrcholném provedení přes 400 koní, což je sice daleko za vrcholem králů vyšší střední třídy, ale je to výrazně více, než nabízí současný šestiválcový model. Otázkou ovšem je, odkud si Honda motor vezme. Těžko lze spoléhat na to, že spojí osm jednoválců ze zahradních strojů.

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 152 759 km
Cena: 202 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2004
Stav: 72 977 km
Cena: 75 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2016
Stav: 32 320 km
Cena: 600 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 18 031 km
Cena: 540 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 37 099 km
Cena: 206 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků