Honda Legend se má dočkat osmiválce

Japonská automobilka Honda zřejmě prozřela a pochopila, že v případě snahy o dostižení konkurence musí nabídnout alespoň to, co konkurence již nabízí. Do druhé generace Acury RL, neboli po Evropské Hondy Legend, hodlá nasadit i osmiválcový motor.

Prozatím není zcela jasné, o jaký agregát má jít, ale spekuluje se o motoru 4,8 V8 s výkonem ve vrcholném provedení přes 400 koní, což je sice daleko za vrcholem králů vyšší střední třídy, ale je to výrazně více, než nabízí současný šestiválcový model. Otázkou ovšem je, odkud si Honda motor vezme. Těžko lze spoléhat na to, že spojí osm jednoválců ze zahradních strojů.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků