Honda Legend se má dočkat osmiválce

Japonská automobilka Honda zřejmě prozřela a pochopila, že v případě snahy o dostižení konkurence musí nabídnout alespoň to, co konkurence již nabízí. Do druhé generace Acury RL, neboli po Evropské Hondy Legend, hodlá nasadit i osmiválcový motor.

Prozatím není zcela jasné, o jaký agregát má jít, ale spekuluje se o motoru 4,8 V8 s výkonem ve vrcholném provedení přes 400 koní, což je sice daleko za vrcholem králů vyšší střední třídy, ale je to výrazně více, než nabízí současný šestiválcový model. Otázkou ovšem je, odkud si Honda motor vezme. Těžko lze spoléhat na to, že spojí osm jednoválců ze zahradních strojů.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků