Honda Legend s novým pohonem všech kol

26 komentářů

Roman
4. března • 11:13

Pozrite si interaktivne demo interieru na
http://www.acura.com/showroom/2005/interior/frameset.asp?module=rl
Ma to celkom cool veci ako klimu prepojenu s navigacnym systemom atd. Samozrejme je to americky model, takze v europe mozeme zabudnut na XM Satelite radio, AcuraLink atd.

Mispulin
4. března • 10:18

No proste nadhera. Fantazie po vsech stránkách.

Merlin
2. března • 19:00

Konecne sa zacnu uplatnovat technologie aktivnich diferencialoch s Rally. Uz sa tesim ako do toho rano zapojim notebook a nahram mapy diferencialov podla povrchu a stylu jazdy na aku budem mat chut

Dusan
2. března • 18:48

Musim blahoprat Honde, ze se konecne naucila delat (nebo nekde sehnala) slusny sestivalec. Ten predchudce byla docela dobra ostuda, tak maly litrovy vykon sestivalec zadne jine znacky nemel a to dokonce ani 2.8V6 od VW.

Mispulin
4. března • 10:14

U starsiho modelu byl spis problem s prevodovkou nez s tim motorem, protoze mela problem prenaset takovy vykon. Byl jsem s tim v servisu porad, to byl takovy maly nešvar Legendů. Snad uz to ted vychytali.

a
2. března • 16:15

dost dobre po vsetkych stranskach. len sa mi nieco nezda s volantom

MTB
2. března • 14:57

Panove, neuniklo vam ze u zadniho diferencialu je Elektronicky rizena spojka? Neboli jako by to nebylo podobne HALDEXU? A nebo to snad ma ten sileny system z Hondy CRV kde ani elektronika neni a olej do spojky tlaci vacka? Vy jste uz davno zapadli do snehu ale zadni nahon uz za chvili pujde......

Standa
4. března • 5:33

Obdivuju tvoji technickou zdatnost, SH-AWD srovnávat s Haldexem , zřejmě vystudovaná vyšší dívčí.  Takzvané čtyřkolky se systémem Haldex a nebo Real time 4WD jsou montovány do pouze z cenových důvodů a není to žádný zázrak. Ale upřímně řečeno CR-V mě nikdy nevypeklo ani v terénu ani na silnici, s Octavií nebo kam ten Haldex všude montujou jsem nikdy nejezdil.  Asi to pro tyhle SUVčka stačí, když s tím v pohodě jezdí statisíce lidí.

Walker
2. března • 16:23

Aha, pan tomu hodne rozumi a s CRV ve snehu uz taky zapadl nejmin dvacetkrat....Nejdriv si neco over, nebo treba i zkus a pak neco napis, bud te laskavosti prosim...

Jogurt
3. března • 8:37

Milej zlatej Pepiku, s CRV jsem jezdil 2 roky a systém pohonu zadní nápravy byl paskvil

....
12. února • 13:37

nevite nekdo, kdyby se tak mohl dovazet k nam a jaka by byla cenovka? diky

Luke K.
12. února • 13:42

dovazi to treba denker.....kolem 1.650.000Kc

 

Pete
12. února • 14:07

Ale nenašel jsem tam výbavu. Myslíte, že to bude levostranný?

Luke K.
12. února • 16:00

ano, to je dovoz z US, takze v pohode....

alpha
12. února • 6:12

dyz sem tatovi ukazal nopvu legendu uz chtel do japonksa si pro jednu zajet,holt si v legendach vozi zadek asi tak vod roku 97 dyz koupil 2 generaci a v roce 2001 si koupil tu 3:)to auto miloval,jenze paxme se prestehovali mno a auto slo pryc s firmou.

PM
12. února • 0:12


postamble();
konečně konkurence na ty předražená německá auta oooo bmw no a mercedes neuvádím to není auto  , vozil jsem se v tom a divím se že se to tak prodává čus bus

PM
12. února • 0:05


postamble();
- souhlasím to je auto které tady chyblělo. Jedině cena může zkomlikovat nákup ale Acura v USA stojí 50000 USD takže by honda s DPH neměla stát víc než 1.350.000 Kč jinak si dovezu ACURU z USA už se na to auto moc těším jen by tam mohli dát 6 stupňů automatiku, ale popravdě ted mám taky 5 stupnový automat od Opelu Vecktra a je úplně super tak že to bude stačit pokd cena bude taková

 

koumes
11. února • 20:21

to je ale příjemné pohlazení... Leonardo s Hufem už by to čipovali...

Luke K.
11. února • 21:54

treba si to za par let koupim ojety.....

M
11. února • 18:02

a ne jako ty nektery sileny kreatury.

JohnnyBee
11. února • 13:47

Jak je mozne, ze je tachometr v takovym aute s takovym motorem cejchovany jen do 180ti km\hod??

Skyline
11. února • 14:15

To je mozne velmi jednoduse - fotky jsou z japonske specifikace a tam maji vsechna auta bez rozdilu tachometr do 180, protoze vic se tam nesmi a na 180 je omezovac. Je to celkem usmevne, videt tachometr v takove kare, jako Legend, jen do 180, ale je to jeste usmevnejsi u GT-R nebo NSX.

Sentinel z Matrixu
11. února • 14:30

A pokud se nepletu max. výkon je 280 k. Ale pak nechápu, jak může mít Legend 300 k.

Skyline
11. února • 15:42

Jo, tak nad tim uz jsem taky premyslel. Ale kolega, ktery do toho vidi v nekterych ohledech jeste vic, nez ja, mi to vysvetlil jednoduse: v Japonsku to ma taky 280. Teda - na papire. Neni to poprve, deklarovanych 280 k ma i Toyota Crown Century a jeji V12 nebo treba sveho casu Supra (i kdyz podle ruznych mereni byl skutecny vykon pres 300 k). Proste deklarovat vyssi vykon sice nejde, ale vyrabet auta s vyssim vykonem ano (stejne jako u nas neni problem u motorek mit v technicaku "ten spravny" vykon, takze sestistovek, ktere maji v technicaku smesna cisla jezdi pomerne hodne).

-Ferda-
2. března • 13:46

Myslim, ze jsem nekde cetl, ze v Japonsku je omezeni na max vykon 280 koni... silnejsi auta jsou elektronicky nebo nejak mechanicky omezeny na tento vykon, ale kdyz se to auto vyvazi, tak ti firma na prani tento omezovac vymontuje za poplatek napr 1 dolar... Proto tech 280k, kvuli predpisum... Mozna to nerikam presne, ale nejak tak to je.

daffy
11. února • 13:46

honda legend je presne auto, ake ma byt. predpokladam, ze cena bude vyssia ako u predchadzajuceho modelu vzhladom na 300k a AWD.
len na tej fotke mi je divna jedna vec - naozaj su tam vsetky sedadla tak sklopene dozadu?

Doporučujeme

Články odjinud