Honda Legend II se nestala legendou, zajímavé kupé však dělá radost i dnes

KL  |  02. 01. 2021 14:20

rýži mám rád, ale jen jako přilohu..

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 14:26

Honda je anebo byla čínská?????

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 14:26

Vietnam????

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 14:43

Už to mám,Korea,vy si myslíte že Honda je Hyundai.
Tak to se mýlite.
Japonsko bych si s rýží nikdy nespojil jakožto prvotní přirovnání.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  03. 01. 2021 11:15

Samozřejmě. Japonsko je Saké a Suši. A také Fugu. To ale místní trollíci nemohou znát - nejsou tak chytří a vzdělaní. Mimochodem, víte, že Japonci jsou nejinteligentnější národ na zeměkouli? Vám, kteří jste si o sobě mysleli, že jste to vy, se omlouvám.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 01. 2021 21:03

Ty jsi hodně ........... Dost hodně

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 15:57

Člověk musí žasnout do jakých podivností se Japonci pouštěli. Ta převodovka je velice zajímavá, o to víc že byla alespoň průměrně odolná. Když se člověk koukne na VW Multitronic, jakožto asi největší gizmo co VW kdy do aut montoval (a dá díky podobné podivnosti srovnat s Hondou), je asi jasné kdo a jak auta montoval.

Motor také na svou dobu skvělý, téměř nezničitelný, s výkonem vyšším než jaký tehdy umělo třeba (právem) glorifikované BMW. Tezi o podmotorovanosti neberu a je to vysloveně vycucané z prstu. Třeba zmiňovaný Lincoln (Town Car) umí z 5l V8 dostat úžasných 160hp, nebo zmíněný Caddilac a jeho 5L V8 se závratnými 200 koňmi v roce 92...v následujících letech se totiž američtí výrobci lekli, že jejich auta na dálnici předjíždí všechno možné, navíc za poloviční cenu, takže se zázračně mění definice emisní normy a motor Caddilac má v roce 94 neskutečných 270 koní, Lincoln už pomalu krachoval takže tam se moc neměnilo...

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 16:04

Pexeso,kup si pexeso .
Hrozně se ztrapnuješ, chápeš.
Jsi úplně mimo prostor a čas.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 16:12

to je všechno co umíš? psát nesmysly a snažit se urážet lidi? Mimo prostor a čas jsi podle toho co píšeš spíš ty

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 16:19

Snažit se urážet lidí.
To je jako co.
Honda Legend byla skvělé auto s mnoha technickými finesami.
Takže svoje výlevy a poluce o amerikach si nech do školního kroužku.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 16:28

Evidentně jsi nedostatečně inteligentní na to, aby jsi porozuměl textu

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 16:43

Nezajem
Tve IQ je pod 35

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 16:47

svoje probémy snahou o urážení ostatních nevyřešíš

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 17:10

Ach ty demente
PROBEMY nemam , ale znalosti dost . ty nemas znalosti ,jen problemy
Ja neurazim , jen striktne pouzivam odbornych terminu,co se inteligence tyce. Ani jedna vulgarita z me strany nepadla.

Odpovědět  |   | 
a  |  02. 01. 2021 17:33

Nejlepší bude, když na tohoto trolla, co dává místo nicku datum, a útočí pod každým článkem, nebudete vůbec reagovat. S trolly nehneš. Musíš to přestat krmit a ono to potáhne jinam.

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 17:55

Twane,dost ubohe i na dementa.
Neznalost a snaha krmit lidi bludem musi jednou skoncit . Nekterym se to nehodi,protoze z hlouposti lidi profitujou,ale smejdi musi byt porazeni.
Jsi takovy smejd,negramota ,dement.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 19:01

no, ještě něco nám tu povíš?

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 19:27

Az bude cas,povim,na rozdil od tebe mam co rict a fundovane odpovedet,ty jsi jen ......
Kup si to pexeso a budes kralem,rikam ti to uz asi po treti ,takze poslechni a nedelej ze sebe jeste vetsiho dementa nez jsi. Ikdyz mozna mas plan byt nejznamejsi idiot na webu. Tak v tom pripade pokracuj,nebudu te brzdit v rozletu.

Odpovědět  |   | 
--  |  02. 01. 2021 20:52

Ty tady máš co říci? Tak jestli máš na mysli ty sprostoty, co tady z tebe lezou, tak to jsi tedy ubožák.

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 21:08

Sprostoty - co mate na mysli ubozaku.jak jste sam psal
Ja pouzivam jen terminy,ktere nejsou zadnou urazkou a pouze poukazuji na inteligenci ci vlastne blbost. TROCHU SI PLETETE POJEM A PRUJEM

Odpovědět  |   | 
--  |  02. 01. 2021 22:05

Jaké to překvapení. Kdybys něco uměl, věděl, tak jsi to tady mohl dávno předvést, napsat, ale zatím je to přesně naopak.

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 22:32

Ja sve k tematu napsal,pokud tedy umite cist.
Ale vas prispevek,jakkoliv se divam a zkoumam, nemohu nalezt.
Asi to bude tim,ze nejste schopen vic,nez jen plkat a prudit. Tak trochu ze zivota ,pro mene chapave.
Legend, sice sedan V6 mel kolega banker a hodne spokojeny byl,to jo. Lexus V8 ovsem byl ,jak sam rekl,nirvana.
A vite vubec,cim bylo kupe Legend zvlastni a zaroven i na prd.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Mirek  |  02. 01. 2021 23:10

Tak začala přestávka v hokeji. Proč bych měl psát něco k autu, když se mi nechce? Já jen vidím, že jak s někým nesouhlasíš, tak neuvedeš fakt, ale hned každého nevybíravě napadáš, nejspíš proto, že nemáš čím přesvědčit, nebo zkrátka nevíš.
U Legendu mě napadá jen vystřelovací kapota pro ochranu chodců, která startuje již při malé nehodě. Hodně drahá oprava.

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 23:17

A opet spatne a potvrzeni tve a tvych komunistickych kamaradu debility ,snad uz i demence
Zkoumej dale,treba to i zjistis ,imbecile .
Dam ti hint blboune. 4WS

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 01. 2021 23:14

To čumíš, kdo ti odpověděl.

Odpovědět  |   | 
2.1.2021  |  02. 01. 2021 23:21

Ty imbecile,ty jsi opravdu pouze a jen k smichu.
To jste vymysleli se soudruhama vsichni anebo jen tvoje iniciativa demente,co

Odpovědět  |   | 
HRD  |  03. 01. 2021 11:20

proč pořád používáš slovo imbecile? Aha, už vím. Rodiče ti tak říkali. Oni byli sourozenci...

Odpovědět  |   | 
 |  03. 01. 2021 21:05

Imbecil = velice hloupý člověk,tak jako ty,podle tvých komentů

Odpovědět  |   | 
Rosik2606  |  02. 01. 2021 20:55

Kaž­dá dis­ku­ze v ro­li jed­no­ho. Kaž­dou dis­ku­zi na­pa­dá. Pan Ing je tak fun­do­va­ný a zna­lý, při­po­mí­ná mi pá­na Lo­ren­ce z jis­té­ho fil­mu. Ne­bo brouk Pyt­lík, všu­de byl, všech­no zná, a kde ne­byl, tam se chys­tá. Ji­nak všem ostat­ním pře­ji hod­ně štěs­tí a zdra­ví do no­vé­ho roku. Pa­ne Ing YA­NR omlou­vám se, ale vám ne.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 22:36

''Kaž­dá dis­ku­ze v ro­li jed­no­ho''
Co tohle je jako. Kdo to vi

Odpovědět  |   | 
Rosik2606  |  02. 01. 2021 22:56

Jednou vystupuje jako datum, jindy jako =, každého napadá a vždy je nejchytřejší, i tobě ustědřil pár nepěkných komentářů, myslí si že je nedotknutelný a všichni ostatní jsou hloupí. To je tzv šou jednoho muže schovaného za nespočet nicku.

Odpovědět  |   | 
Show  |  03. 01. 2021 13:33

'' šou " ano, jistě . Tady panák neumí ani psát, ale pomlouvat by chtěl.
To je úroveň.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  02. 01. 2021 23:00

Zrhzena buzna mela na mysli monolog. Ty woe,koho to zajima rosiku,ze ti utekl milenec a neprejes mu nic dobreho .

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 01. 2021 01:48

On se datum naučil krást nicky, tak bacha na to...tohle jsem nepsal ale ono je to asi poznat i bez upozornění...

Odpovědět  |   | 
Mirek , Tekmot , Franta  |  03. 01. 2021 00:09

Ty buzerante ,''omlou­vám se, ale vám ne'' - co to je -'' Pan Ing je tak fun­do­va­ný a zna­lý''
Tady teda ne
Zmizni
Milence si hledej jinde ,hovado sproste

Odpovědět  |   | 
Jofrey  |  03. 01. 2021 05:14

Dvojkový kupé z roku 1995 jsem měl pět let od 2013 do 2018. Projel jsem s ním celej Balkán. Skvělý auto. Motor má konstrukčně svoje mouchy kvůli jedný poloose vedený olejovou vanou a skrze špatnou termodynamiku a zarůstající EGR ventil, který se podepisuje na odcházejícím tesněnění pod hlavou před spolujezdcem. Ale při správné péči jde o nesmrtelný agregát. To samé platí o automatu MPYA. Nesmrtelný, pokud se předčasně mění ATF specifikace Z1 s olejovým filtrem. Co se mi u kupě hrozně líbilo bylo stahování zadních trojúhelníkových oken, důmyslně vyřešený funkční protiprokluz TCS řízený ubíráním výkonu motoru druhou škrtící klapkou, podavání pásů z boku sedačky po elektronickém dovření dveří, které u sedanu chybí a nakonec systém TWS s hlídáním poklesu tlaku v pneu, který spolehlivě funguje z ABS snímačů při větším, než 3% rozdílu v otáčení kol. Dokonce vyhodnocuje chyby blikáním, na kterém kole je problém. Jinak při dlouhých cestách s tempomatem rychlostí kolem 110 km/h jsem jezdil za 8,1 l/100 km, město kolem 13 l/100 km. Kromě špatnýho shánění originálních dílů z Hondy, potažmo Acury v USA, to bylo naprosto dokonalý auto, který jsem ze všech Japonců měl a dnes v něm vzhledem k cenám vidím vzrůstající investiční potenciál.

Odpovědět  |   | 
Jofrey  |  03. 01. 2021 11:41

...jinak v Jižní Koreji se dvojkový Legend sedan skutečně montoval v licenci od roku 1996 do roku 2000 jako Daewoo Arcadia 😀 Vše identické, kromě všeho označení.

Odpovědět  |   | 
Jofrey  |  03. 01. 2021 11:48

Už v roce 2015 se mnou Honza Majurník z Garáže.cz udělal drobnou reportáž o tomto skvělém autě, které téměř nikdo nezná: https://czechmag.cz/honda-legend-coupe-1995/

Odpovědět  |   | 
Jirka Tomáš  |  04. 01. 2021 16:16

Starý šrot, kterým může jezdit jenom hikikimori.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta