Honda láká na zbrusu nový Jazz. V Evropě bude nabízen výhradně jako hybrid

Pro tokijský autosalon chystá Honda premiéru nové generace Jazzu. Ještě před tím nám ale poskytuje první upoutávku.

Současná třetí generace prostorného hatchbacku Jazz je na trhu již od roku 2013, tudíž není divu, že Honda plánuje co nevidět uvést zbrusu novou generaci. Dlouho přitom čekat nebudeme, jelikož k premiéře dojde už příští týden, přesněji 23. října na autosalonu v Tokiu. V klasickém stylu tedy Honda vypouští do světa upoutávku.

Dalšímu naftovému motoru zvoní hrana. Oběť na oltář elektrifikace pokládá Honda

Dalšímu naftovému motoru zvoní hrana. Oběť na oltář elektrifikace pokládá Honda

Ze zatměného profilu vozu lze vyčíst, že proporce Jazzu zůstanou vcelku beze změn. Podle dřívějších informací ale máme čekat mnohem zakulacenější design karoserie oproti dosavadní generaci, příď bude členitější a dostane nové full-LED světlomety. Současné vertikální svítilny vzadu pak nahradí horizontální lampy zasahující do pátých dveří.

Možná nejzajímavější zprávou ale je, že Honda plánuje nový Jazz v Evropě nabízet výhradně s hybridní jednotkou spojující spalovací motor, elektromotor a baterii. Konvenční motorizace bez elektrifikace již nebudou k mání. Žádná čísla zatím Honda nezveřejňuje, pouze uvádí „impozantní kombinaci silného výkonu, snadné ovladatelnosti a ekonomické spotřeby paliva“.

Roztomilá Honda e zná svou cenu. Stojí jako VW ID.3, tohle si bude muset obhájit

Roztomilá Honda e zná svou cenu. Stojí jako VW ID.3, tohle si bude muset obhájit

Ke změnám by přitom mělo dojít i na podvozku a v interiéru. Nový Jazz tak chce zvýšit laťku z hlediska pohodlí a radosti z jízdy. Kromě prakticky řešené kabiny bychom se tedy mohli dočkat kvalitnějších materiálů uvnitř, lepšího odhlučnění a komfortnějšího naladění podvozku.

Zpátky k elektrifikaci se Honda vrací i oznámením, že ve stejný den, kdy bude na autosalonu v Tokiu představena nová Honda Jazz, spořádá společnost mediální přestavení v Amsterdamu, kde se dozvíme další podrobnosti o plánech ohledně elektrifikace „Electric Vison“ pro Evropu.

Galerie doplněna o současnou generaci Hondy Jazz.

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků