Honda konečně začala prodávat kompresor pro CR-Z

Honda konečně začala prodávat kompresor pro CR-Z

Automobilka Honda začala na americkém trhu oficiálně nabízet jako originální příslušenství kit na montáž kompresoru do hybridního kupé Honda CR-Z. Proč tak pozdě? Jak už asi víte, tento model se velmi špatně prodával a na našem trhu (i v celé Evropě) už definitivně skončil.

Možná právě absence výkonu stála za neúspěchem jinak zajímavého nápadu. Hybridní patnáctistovka o celkovém výkonu 97 kW (132 k) je prostě na sportovní kupé s pohonem předních kol málo. To teď ale může vyřešit oficiální kit od Honda Performance Development.

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Za v přepočtu asi 110 000 korun dostanou zákazníci vedle mechanického kompresoru také vstřikovače s vyšším průtokem, mezichladič, filtr sání s vyšší propustností a upravenou řídící jednotku. Celý kit má zvednout výkon na mnohem zajímavějších 147 kW, tedy pěkně kulatých 200 koní.

Honda k tomu ještě nabízí poctivý samosvorný diferenciál a zesílenou spojku. Pokud tedy máte CR-Z s manuální převodovkou (pro automat CVT kit nelze objednat), přijde vám pomalé a chcete se ho zbavit, není nic jednoduššího než si prostě koupit tenhle originální kompresor. Rázem máte úplně nové auto.

Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků