Honda konečně začala prodávat kompresor pro CR-Z

Honda konečně začala prodávat kompresor pro CR-Z

Automobilka Honda začala na americkém trhu oficiálně nabízet jako originální příslušenství kit na montáž kompresoru do hybridního kupé Honda CR-Z. Proč tak pozdě? Jak už asi víte, tento model se velmi špatně prodával a na našem trhu (i v celé Evropě) už definitivně skončil.

Možná právě absence výkonu stála za neúspěchem jinak zajímavého nápadu. Hybridní patnáctistovka o celkovém výkonu 97 kW (132 k) je prostě na sportovní kupé s pohonem předních kol málo. To teď ale může vyřešit oficiální kit od Honda Performance Development.

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Za v přepočtu asi 110 000 korun dostanou zákazníci vedle mechanického kompresoru také vstřikovače s vyšším průtokem, mezichladič, filtr sání s vyšší propustností a upravenou řídící jednotku. Celý kit má zvednout výkon na mnohem zajímavějších 147 kW, tedy pěkně kulatých 200 koní.

Honda k tomu ještě nabízí poctivý samosvorný diferenciál a zesílenou spojku. Pokud tedy máte CR-Z s manuální převodovkou (pro automat CVT kit nelze objednat), přijde vám pomalé a chcete se ho zbavit, není nic jednoduššího než si prostě koupit tenhle originální kompresor. Rázem máte úplně nové auto.

Klepněte pro větší obrázek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků