Honda k nám přiváží facelift modelu Jazz a nový Jazz Hybrid

Honda k nám přiváží facelift modelu Jazz a nový Jazz Hybrid

Možná se nám to s ohledem na četnost vozů Honda Jazz na našich silnicích nezdá, ale vyrobeno jich bylo již přes 500 000 zákazníků. Nejnovější změny atraktivitu faceliftovaného modelu Honda Jazz ještě zvyšují. Pozornost se zaměřila na zachování klíčových vlastností, které zákazníci oceňují a mezi které patří flexibilita, praktičnost (objem zavazadlového prostoru 337 l) a spolehlivost, případně které zvyšují spolehlivost, snižují spotřebu paliva a emise, zlepšují komfort jízdy a stylovost. Benzínová verze modelu Jazz bude u nás k dispozici celkem v šesti verzích: 1,2 S, 1,2 Trend, 1,4 S, 1,4 Trend, 1,4 Comfort a 1,4 Elegance.

Již základní výbava 1,2 S obsahuje například ABS, VSA, čelní, boční a hlavové airbagy, dálkové centrální zamykání se sklopným klíčem, CD+MP3, vstup AUX, 2 reproduktory, elektrické ovládání předních oken, 15“ plechová kola, Magic Seats s nastavitelným sklonem opěradla zadních sedadel a systém pevnění dětských sedaček ISOFIX. Cena výbavy 1,2 S je 299 900 Kč. Výbava 1,2 Trend obsahuje navíc manuální klimatizaci, vnější kliky a zrcátka v barvě vozu a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a stojí 329 000 Kč.

Stupeň 1,4 S přidává elektrické ovládání zadních oken, vyhřívaná a elektricky sklopná zrcátka, vnější kliky a zrcátka v barvě vozu, směrová světla v zpětných zrcátkách, ovládání autorádia na volantu, vstup USB a 4 reproduktory, ale postrádá klimatizaci. Cena výbavy 1,4 S je 324 900 Kč. Výbava 1,4 Trend obsahuje navíc oproti výbavě 1,4 S právě klimatizaci a stojí 354 000 Kč. Výbava 1,4 Comfort pak obsahuje navíc oproti výbavě 1,4 Trend automatickou klimatizaci, komfortní čalounění, přední mlhová světla a 15“ kola z lehkých slitin. Cena výbavy 1,4 Comfort činí 379 000 Kč.

Nejvyšší výbava 1,4 Elegance se pak vyznačuje alarmem, tempomatem, koženým volantem, stěrači s dešťovým senzorem, tmavými bočními a zadními skly, panoramatickou střechu, šesticí reproduktorů a 16“ koly z lehkých slitin. Cena verze 1,4 Elegance je 424 000 Kč. Všechny výbavové stupně s motorem 1,4 jsou také k dispozici s inovovanou převodovkou CVT za příplatek 30 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz a Jazz Hybrid přichází na český trh

Honda Jazz Hybrid bude prodáván souběžně s inovovanou benzínovou verzí modelu Jazz. Kombinovaná spotřeba tohoto modelu s hybridním pohonem činí 4,5 l/100 km. Neméně důležité je i to, že Jazz Hybrid neztrácí nic z praktičnosti běžného automobilu. S cenou od 429 000 Kč se jedná o nejlevnější hybridní vůz na českém trhu. Jazz Hybrid bude k dispozici ve dvou výbavových stupních 1,3 IMA Comfort a 1,3 IMA Elegance.

Výbava 1,3 IMA Comfort obsahuje ABS, VSA, čelní, boční a hlavové airbagy, dálkové centrální zamykání se sklopným klíčem, automatickou klimatizaci, komfortní čalounění, alarm, MP3, vstupy AUX  a USB, 2 reproduktory, 15“ ocelová kola, Magic Seats a systém upevnění dětských sedaček ISOFIX. Cena výbavy 1,3 IMA Comfort je 429 000 Kč, což je o přijatelných 5 000 Kč více než u nejlépe vybaveného Jazzu s konvenčním motorem.

Verze 1,3 IMA Elegance obsahuje navíc oproti výbavě 1,3 IMA Comfort panoramatickou střechu, přední loketní opěrku, kožený volant, přední mlhová světla, přihrádku u spolujezdce s chlazením, ovládání autorádia na volantu, 6 reproduktorů, stěrače s dešťovým senzorem, tempomat, směrová světla ve zpětných zrcátkách, sklopná zrcátka, 15“ kola z lehkých slitin a elektricky sklopná vnější zrcátka. Cena výbavy 1,3 IMA Elegance činí 474 000 Kč. Jak je již u Hondy standardem, všechny metalické a perleťové barvy jsou dodávány bez příplatku.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků