Honda k nám přiváží facelift modelu Jazz a nový Jazz Hybrid

Honda k nám přiváží facelift modelu Jazz a nový Jazz Hybrid

Možná se nám to s ohledem na četnost vozů Honda Jazz na našich silnicích nezdá, ale vyrobeno jich bylo již přes 500 000 zákazníků. Nejnovější změny atraktivitu faceliftovaného modelu Honda Jazz ještě zvyšují. Pozornost se zaměřila na zachování klíčových vlastností, které zákazníci oceňují a mezi které patří flexibilita, praktičnost (objem zavazadlového prostoru 337 l) a spolehlivost, případně které zvyšují spolehlivost, snižují spotřebu paliva a emise, zlepšují komfort jízdy a stylovost. Benzínová verze modelu Jazz bude u nás k dispozici celkem v šesti verzích: 1,2 S, 1,2 Trend, 1,4 S, 1,4 Trend, 1,4 Comfort a 1,4 Elegance.

Již základní výbava 1,2 S obsahuje například ABS, VSA, čelní, boční a hlavové airbagy, dálkové centrální zamykání se sklopným klíčem, CD+MP3, vstup AUX, 2 reproduktory, elektrické ovládání předních oken, 15“ plechová kola, Magic Seats s nastavitelným sklonem opěradla zadních sedadel a systém pevnění dětských sedaček ISOFIX. Cena výbavy 1,2 S je 299 900 Kč. Výbava 1,2 Trend obsahuje navíc manuální klimatizaci, vnější kliky a zrcátka v barvě vozu a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a stojí 329 000 Kč.

Stupeň 1,4 S přidává elektrické ovládání zadních oken, vyhřívaná a elektricky sklopná zrcátka, vnější kliky a zrcátka v barvě vozu, směrová světla v zpětných zrcátkách, ovládání autorádia na volantu, vstup USB a 4 reproduktory, ale postrádá klimatizaci. Cena výbavy 1,4 S je 324 900 Kč. Výbava 1,4 Trend obsahuje navíc oproti výbavě 1,4 S právě klimatizaci a stojí 354 000 Kč. Výbava 1,4 Comfort pak obsahuje navíc oproti výbavě 1,4 Trend automatickou klimatizaci, komfortní čalounění, přední mlhová světla a 15“ kola z lehkých slitin. Cena výbavy 1,4 Comfort činí 379 000 Kč.

Nejvyšší výbava 1,4 Elegance se pak vyznačuje alarmem, tempomatem, koženým volantem, stěrači s dešťovým senzorem, tmavými bočními a zadními skly, panoramatickou střechu, šesticí reproduktorů a 16“ koly z lehkých slitin. Cena verze 1,4 Elegance je 424 000 Kč. Všechny výbavové stupně s motorem 1,4 jsou také k dispozici s inovovanou převodovkou CVT za příplatek 30 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz a Jazz Hybrid přichází na český trh

Honda Jazz Hybrid bude prodáván souběžně s inovovanou benzínovou verzí modelu Jazz. Kombinovaná spotřeba tohoto modelu s hybridním pohonem činí 4,5 l/100 km. Neméně důležité je i to, že Jazz Hybrid neztrácí nic z praktičnosti běžného automobilu. S cenou od 429 000 Kč se jedná o nejlevnější hybridní vůz na českém trhu. Jazz Hybrid bude k dispozici ve dvou výbavových stupních 1,3 IMA Comfort a 1,3 IMA Elegance.

Výbava 1,3 IMA Comfort obsahuje ABS, VSA, čelní, boční a hlavové airbagy, dálkové centrální zamykání se sklopným klíčem, automatickou klimatizaci, komfortní čalounění, alarm, MP3, vstupy AUX  a USB, 2 reproduktory, 15“ ocelová kola, Magic Seats a systém upevnění dětských sedaček ISOFIX. Cena výbavy 1,3 IMA Comfort je 429 000 Kč, což je o přijatelných 5 000 Kč více než u nejlépe vybaveného Jazzu s konvenčním motorem.

Verze 1,3 IMA Elegance obsahuje navíc oproti výbavě 1,3 IMA Comfort panoramatickou střechu, přední loketní opěrku, kožený volant, přední mlhová světla, přihrádku u spolujezdce s chlazením, ovládání autorádia na volantu, 6 reproduktorů, stěrače s dešťovým senzorem, tempomat, směrová světla ve zpětných zrcátkách, sklopná zrcátka, 15“ kola z lehkých slitin a elektricky sklopná vnější zrcátka. Cena výbavy 1,3 IMA Elegance činí 474 000 Kč. Jak je již u Hondy standardem, všechny metalické a perleťové barvy jsou dodávány bez příplatku.

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 56 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků