Honda Jazz po faceliftu získá i silnější motor. S ním červenou linku ve stylu GTI

Design vozu se dostává do souladu s nejnovějším stylem rodiny modelů značky Honda.

Ještě před oficiální výstavní premiérou na frankfurtském autosalonu představila japonská automobilka podobu nového provedení svého městského hatchbacku Jazz.

Nynější generace je na trhu od roku 2014, nyní tedy přišel čas na její omlazení. Změny se odehrály na světlometech, čelní masce i nárazníku. Ten má nyní kolem větracích otvorů agresivnější křivky.

Test Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Proč nechtít Škodu Fabia?

Test Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Proč nechtít Škodu Fabia?

Největší změnou je možnost volby rovněž zážehové patnáctistovky. Dosavadní agregát 1,3 (102 koní) samozřejmě zůstává nadále k dispozici.

Nový motor se bude montovat do nově vytvořené verze Dynamic. Ta se bude odlišovat také po designové stránce. Pod přední maskou se objeví tenčí přední spojler na pod zadním nárazníkem třídílný difuzor. Výbava takového vozu pak bude dále obsahovat LED světlomety, mlhovky, boční prajové lišty, spojler na víku kufru a šestnáctipalcová černá kola z lehkých slitin.

Motor disponuje výkonem 130 koňských sil. S převodovkou CVT je jeho kombinovaná spotřeba 5,4 litru.

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Jazz patřil vždy k dobře vybaveným autům. Nyní bude základní výbava obsahovat tempomat, vyhřívané přední sedačky i systém autonomního brzdění při městských rychlostech.

Jeho velkou předností je také na poměry této velikostní třídy také velkorysý prosto. Například zavazadlový prostor má objem 354 litrů a díky skládacím zadním sedačkám (systém Magic Seat) je možno uvnitř vozu převážet předmět o délce až 2480 milimetrů a s výškou až 1280 milimetrů.

Na galerii snímků modernizovaného vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 46 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků