Honda Jazz po faceliftu získá i silnější motor. S ním červenou linku ve stylu GTI

Design vozu se dostává do souladu s nejnovějším stylem rodiny modelů značky Honda.

Ještě před oficiální výstavní premiérou na frankfurtském autosalonu představila japonská automobilka podobu nového provedení svého městského hatchbacku Jazz.

Nynější generace je na trhu od roku 2014, nyní tedy přišel čas na její omlazení. Změny se odehrály na světlometech, čelní masce i nárazníku. Ten má nyní kolem větracích otvorů agresivnější křivky.

Test Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Proč nechtít Škodu Fabia?

Test Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Proč nechtít Škodu Fabia?

Největší změnou je možnost volby rovněž zážehové patnáctistovky. Dosavadní agregát 1,3 (102 koní) samozřejmě zůstává nadále k dispozici.

Nový motor se bude montovat do nově vytvořené verze Dynamic. Ta se bude odlišovat také po designové stránce. Pod přední maskou se objeví tenčí přední spojler na pod zadním nárazníkem třídílný difuzor. Výbava takového vozu pak bude dále obsahovat LED světlomety, mlhovky, boční prajové lišty, spojler na víku kufru a šestnáctipalcová černá kola z lehkých slitin.

Motor disponuje výkonem 130 koňských sil. S převodovkou CVT je jeho kombinovaná spotřeba 5,4 litru.

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Jazz patřil vždy k dobře vybaveným autům. Nyní bude základní výbava obsahovat tempomat, vyhřívané přední sedačky i systém autonomního brzdění při městských rychlostech.

Jeho velkou předností je také na poměry této velikostní třídy také velkorysý prosto. Například zavazadlový prostor má objem 354 litrů a díky skládacím zadním sedačkám (systém Magic Seat) je možno uvnitř vozu převážet předmět o délce až 2480 milimetrů a s výškou až 1280 milimetrů.

Na galerii snímků modernizovaného vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků