Honda Jazz po faceliftu získá i silnější motor. S ním červenou linku ve stylu GTI

Design vozu se dostává do souladu s nejnovějším stylem rodiny modelů značky Honda.

Ještě před oficiální výstavní premiérou na frankfurtském autosalonu představila japonská automobilka podobu nového provedení svého městského hatchbacku Jazz.

Nynější generace je na trhu od roku 2014, nyní tedy přišel čas na její omlazení. Změny se odehrály na světlometech, čelní masce i nárazníku. Ten má nyní kolem větracích otvorů agresivnější křivky.

Test Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Proč nechtít Škodu Fabia?

Test Honda Jazz 1.3 i-VTEC: Proč nechtít Škodu Fabia?

Největší změnou je možnost volby rovněž zážehové patnáctistovky. Dosavadní agregát 1,3 (102 koní) samozřejmě zůstává nadále k dispozici.

Nový motor se bude montovat do nově vytvořené verze Dynamic. Ta se bude odlišovat také po designové stránce. Pod přední maskou se objeví tenčí přední spojler na pod zadním nárazníkem třídílný difuzor. Výbava takového vozu pak bude dále obsahovat LED světlomety, mlhovky, boční prajové lišty, spojler na víku kufru a šestnáctipalcová černá kola z lehkých slitin.

Motor disponuje výkonem 130 koňských sil. S převodovkou CVT je jeho kombinovaná spotřeba 5,4 litru.

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Jazz patřil vždy k dobře vybaveným autům. Nyní bude základní výbava obsahovat tempomat, vyhřívané přední sedačky i systém autonomního brzdění při městských rychlostech.

Jeho velkou předností je také na poměry této velikostní třídy také velkorysý prosto. Například zavazadlový prostor má objem 354 litrů a díky skládacím zadním sedačkám (systém Magic Seat) je možno uvnitř vozu převážet předmět o délce až 2480 milimetrů a s výškou až 1280 milimetrů.

Na galerii snímků modernizovaného vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků