Honda Jazz Hybrid pro Evropu již v Paříži

Honda zveřejnila první informace a snímky k „euroverzi” hybridního Jazzu. Máme navíc i scan uniknuvší brožury japonského provedení.

Hybridní Jazz Hybrid není žádnou průlomovou novinkou, již nějaký ten pátek víme, že ještě letos dorazí na japonský trh pod tamním označením Fit. Neznali jsme ale mnoho detailů a především nebylo jasné, zda a případně kdy se hybridní „džezík” objeví i v Evropě. Nyní je to jasné, Honda Jazz Hybrid se oficiálně představí na blížícím se autosalonu v Paříži a do prodejů se dostane již jako vůz modelového roku 2011. V Evropě tak bude Jazz Hybrid k mání od počátku příštího roku, ale v USA zřejmě ostrouhají.

Nejmladší člen hybridní rodiny vozů Honda pod svojí kapotou hostí zážehový čtyřválec s objemem 1,3 l doplněný automatickou převodovkou s plynulou změnou převodu a vloženým elektromotorem. Stejná soustava se přitom nachází i na palubě většího modelu Insight. Žádné konkrétní parametry zatím nemáme k dispozici, nečekejme však žádné výraznější odchylky od Insightu.

Spolu se snímky a základními informacemi k evropskému Jazzu Hybrid unikly do éteru také kopie brožury verze Honda Fit Hybrid určené pro japonský trh. Z nich se můžete pokusit vyčíst i ony technické parametry, které jsou k vidění na poslední stránce, samozřejmě v japonštině...

Pojďme ale zpět k evropskému provedení. Ty se od standardního Jazzu s konvenčními pohonnými jednotkami se Jazz Hybrid na první pohled liší novou maskou chladiče a přepracovaným předním nárazníkem, přední i zadní sdružené svítilny byly rovněž pozměněny. Soudě podle mála uvolněných snímků ponese evropská verze tohoto modelu prosklenou panoramatickou střechu a připlatit si bude možno za speciální metalizovaný lak Lime Green, to aby bylo vidět, o jak ekologický model se jedná.

Prodejní cena by měla být s ohledem na použité pohonné ústrojí relativně nízká. Pohybovat se bude okolo 1,6 milionu jenů, což je prostým přepočtem podle stávajících kurzů zhruba 15 100 eur, realita v našich podmínkách by nemusela být příliš odlišná.

Na konkrétnější údaje si musíme počkat do chvíle, kdy budou do otevření pařížského autosalonu zbývat již jen dny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz Hybrid oficiálně i neoficiálně
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků