Honda Jazz Hybrid pro Evropu již v Paříži

Honda zveřejnila první informace a snímky k „euroverzi” hybridního Jazzu. Máme navíc i scan uniknuvší brožury japonského provedení.

Hybridní Jazz Hybrid není žádnou průlomovou novinkou, již nějaký ten pátek víme, že ještě letos dorazí na japonský trh pod tamním označením Fit. Neznali jsme ale mnoho detailů a především nebylo jasné, zda a případně kdy se hybridní „džezík” objeví i v Evropě. Nyní je to jasné, Honda Jazz Hybrid se oficiálně představí na blížícím se autosalonu v Paříži a do prodejů se dostane již jako vůz modelového roku 2011. V Evropě tak bude Jazz Hybrid k mání od počátku příštího roku, ale v USA zřejmě ostrouhají.

Nejmladší člen hybridní rodiny vozů Honda pod svojí kapotou hostí zážehový čtyřválec s objemem 1,3 l doplněný automatickou převodovkou s plynulou změnou převodu a vloženým elektromotorem. Stejná soustava se přitom nachází i na palubě většího modelu Insight. Žádné konkrétní parametry zatím nemáme k dispozici, nečekejme však žádné výraznější odchylky od Insightu.

Spolu se snímky a základními informacemi k evropskému Jazzu Hybrid unikly do éteru také kopie brožury verze Honda Fit Hybrid určené pro japonský trh. Z nich se můžete pokusit vyčíst i ony technické parametry, které jsou k vidění na poslední stránce, samozřejmě v japonštině...

Pojďme ale zpět k evropskému provedení. Ty se od standardního Jazzu s konvenčními pohonnými jednotkami se Jazz Hybrid na první pohled liší novou maskou chladiče a přepracovaným předním nárazníkem, přední i zadní sdružené svítilny byly rovněž pozměněny. Soudě podle mála uvolněných snímků ponese evropská verze tohoto modelu prosklenou panoramatickou střechu a připlatit si bude možno za speciální metalizovaný lak Lime Green, to aby bylo vidět, o jak ekologický model se jedná.

Prodejní cena by měla být s ohledem na použité pohonné ústrojí relativně nízká. Pohybovat se bude okolo 1,6 milionu jenů, což je prostým přepočtem podle stávajících kurzů zhruba 15 100 eur, realita v našich podmínkách by nemusela být příliš odlišná.

Na konkrétnější údaje si musíme počkat do chvíle, kdy budou do otevření pařížského autosalonu zbývat již jen dny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz Hybrid oficiálně i neoficiálně
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 95 737 km
Cena: 172 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 160 825 km
Cena: 440 000 Kč
Honda Accord 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 988 km
Cena: 146 000 Kč
Honda Civic 1,7
Rok výroby: 2003
Stav: 242 413 km
Cena: 50 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2002
Stav: 188 640 km
Cena: 98 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 147 436 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků