Honda Jazz Hybrid pro Evropu již v Paříži

Honda zveřejnila první informace a snímky k „euroverzi” hybridního Jazzu. Máme navíc i scan uniknuvší brožury japonského provedení.

Hybridní Jazz Hybrid není žádnou průlomovou novinkou, již nějaký ten pátek víme, že ještě letos dorazí na japonský trh pod tamním označením Fit. Neznali jsme ale mnoho detailů a především nebylo jasné, zda a případně kdy se hybridní „džezík” objeví i v Evropě. Nyní je to jasné, Honda Jazz Hybrid se oficiálně představí na blížícím se autosalonu v Paříži a do prodejů se dostane již jako vůz modelového roku 2011. V Evropě tak bude Jazz Hybrid k mání od počátku příštího roku, ale v USA zřejmě ostrouhají.

Nejmladší člen hybridní rodiny vozů Honda pod svojí kapotou hostí zážehový čtyřválec s objemem 1,3 l doplněný automatickou převodovkou s plynulou změnou převodu a vloženým elektromotorem. Stejná soustava se přitom nachází i na palubě většího modelu Insight. Žádné konkrétní parametry zatím nemáme k dispozici, nečekejme však žádné výraznější odchylky od Insightu.

Spolu se snímky a základními informacemi k evropskému Jazzu Hybrid unikly do éteru také kopie brožury verze Honda Fit Hybrid určené pro japonský trh. Z nich se můžete pokusit vyčíst i ony technické parametry, které jsou k vidění na poslední stránce, samozřejmě v japonštině...

Pojďme ale zpět k evropskému provedení. Ty se od standardního Jazzu s konvenčními pohonnými jednotkami se Jazz Hybrid na první pohled liší novou maskou chladiče a přepracovaným předním nárazníkem, přední i zadní sdružené svítilny byly rovněž pozměněny. Soudě podle mála uvolněných snímků ponese evropská verze tohoto modelu prosklenou panoramatickou střechu a připlatit si bude možno za speciální metalizovaný lak Lime Green, to aby bylo vidět, o jak ekologický model se jedná.

Prodejní cena by měla být s ohledem na použité pohonné ústrojí relativně nízká. Pohybovat se bude okolo 1,6 milionu jenů, což je prostým přepočtem podle stávajících kurzů zhruba 15 100 eur, realita v našich podmínkách by nemusela být příliš odlišná.

Na konkrétnější údaje si musíme počkat do chvíle, kdy budou do otevření pařížského autosalonu zbývat již jen dny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz Hybrid oficiálně i neoficiálně
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků