TEST Honda Jazz 1.5 e:HEV: Digitalizace nákupního vozíku

Japonci byli v kopřivnici? Ten motorák tatra to má přesně tak pohon v podvozku, ale jinak velice zajímavé řešení. Konkurent je asi yaris a doufám, že ten test yarisu bude obsahově více do techniky. Škodovka malá auta neumí, je lakomá tam nacpat nějakou výbavu a možná v bolce nejsou tak manuálně zruční na ty malá auta.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  06. 09. 2020 08:51

Po delší době hezké představení vozu. Na autorovi je poznat, že ho vozy baví, přemýšlí nad nimi a umí psát. Jazz považuji za dokonalé městské auto a japonský moderní design mohu. Myslím si, že by se mohli najít zákazníci v Paříži, Amsterdamu a jiných zacpaných aglomeracích, kde se s vozem prakticky nepodívají na prázdné dálnice. U nás bude klientela zanedbatelná.

Odpovědět  |   | 

správně, lidi kupují yaris a až začne sjíždět z kolína, tak nebude v autech okolo komína česká konkurence proč co vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  06. 09. 2020 15:12

Třeba v Angii je Jazz ze Swindonu také relativně častým vozem. Malé rozměry, nízké pojistky a silniční dane, vnitřní prostor i technická spolehlivost kompenzují vyšší cenu.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  07. 09. 2020 20:33

Ano bude. Toto auto má jedno velké mínus - nemožnost tažného a malý kufr.
Taktéž namísto "řadící" páky mohli dát tlačítka - nic se totiž mechanicky neřadí, pouze spíná elektricky.
Na čistě městské auto si dovedu představit jiné, lacinější varianty. Ale u nás lidi očekávají spíše něco univerzálnějšího, i v segmentu menších aut.

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2020 09:54

...když třeba ve stovce šlápnete na plyn, otáčky motoru sice vystřelí (kromě kol odebírá část výkonu i generátor)...
Pokud otáčky motoru najednou vystřelí, tak celý výkon odebírá pouze generátor. Přímý pohon kol určitě v té chvíli neodebírá nic, to by musela hrubě prokluzovat spojka a za chvíli by shořela

Odpovědět  |   | 

do určité rychlosti je to spojený jen elektřinou a až potom motor jde mechanicky na kola. Přečti si můj první příspěvek o M290/tatra 68, žádna spojka neshoří.

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2020 11:37

A jaké máš teda vysvětlení pro ten popisovaný náhlý nárůst otáček po přidání plynu?

Odpovědět  |   | 

rozjížděls ses někdy lokomotivou, tam taky tomu musíš dát záhul, aby ten generátor vyrobil nějakou štávu, prostě potřebuješ co nejvíce ampérů.

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2020 17:50

S takovým vysvětlením jsi dost mimo. Nebyla řpřece eč o rozjezdu, ale o šlápnutí na plyn ve stovce, kdy je spojka normálně dávno sepnutá

Odpovědět  |   | 

nevím jakou to má převodovku a spojku, jestli je měnič tak je to možný, že ventil zavře aby motor vyrobil co nejvíce elektřiny později.

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2020 18:50

Tvé větě nerozumím vůbec.
Ale dovedu si představit, že při potřebě maximálního zrychlení nebo tahu do kopce prostě spojka zase rozepne, a to i ve vysoké rychlosti. Přeruší se tím přímý mechanický pohon kol, ICE motor se roztočí do otáček maxima výkonu a jen vyrábí proud pro hnací elektromotor. Je to sice v té chvíli méně efektivní než přímý mechanický pohon, ale hnací síla se zvýší.

Ovšem na lokomotivě tohle nejspíše nezažiješ

Odpovědět  |   | 

protože na lokotce je motor spojený s generátorem pevnou spojkou a jak víš, že na tom jazzu není hydraulická spojka ventilem regulovaná?

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2020 21:50

Tak to je snad logické, že v tom jazzu JE spojka řízená systémem.
Čemu na tom nerozumíš ?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 09. 2020 11:39

Tak si přečti příspěvky Petra Umra. Je to akorát hejtovani škodovky a jeho myšlení, že všechno ví nejlíp.

Odpovědět  |   | 

tak jaký je ten systém? tatrovácký?

Odpovědět  |   | 

ty se ptáš a já ti píši, že tu spojku nespálíš a je vidět, že už přišli škodovkáři, nic o technice a v diskuzi o jazzu préj, že škodovka je nejlepší. Včem? V hybridech to určitě není.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 09. 2020 11:34

Zaujaly mne poslední věty článku - testu HONDA, cituji: "Úsilí udělat z jazzu nejen praktický, ale i konstrukčně moderní auto rozumím, dokonce je mi to sympatické. Jenže nemá alternativu. A proto si ho koupí zřejmě jen pár nadšenců."
Odpověď dávají předchozí věty uprostřed článku, cituji: "Kde to posléze naopak byla idylka, byly zastávky na čerpacích stanicích. Bez nutnosti kamkoli spěchat jsem byl opakovaně schopen jezdit ve městě díky efektivní rekuperaci v rozmezí od 3,1 do 3,5 litru na 100 kilometrů. Klidné přesuny po okreskách navýší tato čísla kvůli prakticky permanentnímu běhu čtyřválce zhruba o litr, a významně horší vliv na spotřebu mají dálnice."
Kdo počítá "korunky" zajímá se o čistokrevný elektromobil obdoby elektrického CityGo, tak má z mého hlediska lepší alternativu v této Hondě. Po městě - městských aglomeracích mu vyjdou provozní náklady nastejno jako v E-CityGo (elektřina na dobíjení ze zásuvky není zadarmo...). Mimo město po okreskách to vyjde o chlup dráž, ale se svobodou bez kabelu a hledání nabíječek. Na dálnici je v takovém srovnání Honda sázka na jistotu - vyšší náklady nebudou zásadní ve srovnání s dojezdem a nezávislostí na nabíječkách a v zímě nebo v horku nebude používání klimtizace/topení natolik omezující jako v případě elektromobilů obdoby CityGo.
-----------------------
Tato kategorie aut "elektro" (ať již hybrid nebo čistokrevná baterka) je ale mimo oblast mého zájmu - nesplňuje mé požadavky na auto, a proto mne nechává klidným. Někdo to může ale vidět jinak, nic proti tomu, ať si takové "auto" klidně každý koupí, hlavně, aby byl spokojen.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 09. 2020 13:00

Doplním odkaz:
https://www.autorevue.cz/frydek-mistek-poskytne-vy... ...
Možná taková dotace někoho ovlivní k nákupu hybridní Hondy Jazz. Ale jen někoho, "masovost" nepředpokládám. Auta Honda budou v Česku ve srovnání s auty Škoda vždy jen kusovkami... (tedy bohužel..., ale prostě taková je realita).

Odpovědět  |   | 

hele josefe, kopírovat ti jde, ale uvažovat už NE. Proboha co sem srovnáváš škodu, když oni neumí vyrobit ani hybrid natož čtyřmetrový auto s takovou výbavou. Podívej se do ulic co tam jezdí nového a škodovku budeš hledat už stěží. Toyota byla s prodejem na 14 místě a už je 3, někde v koncernu je chyba a já to tady píši pořád. A mám pokračovat...tobě už ztoho čerpadla na dochlazování turba hrabe, kdybys měl toyotu, tak můžeš i do garáže couvnout.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 20:02

Ale Josef má pravdu, auta Škoda jsou stále nejprodávanější a jistě u nás nadále budou. Že u vás na vesnici to tak není, tak jste jen výjimkou potvrzující pravidlo. Jak jsi přišel na to, že neumí vyrobit hybrid? Jak velké prodeje hybridních aut jsou v porovnání s klasickými? Stačí se u nás podívat na prodeje aut Corolla a Octavia, Peugeot, Golf... a musí ti být jasné, že vyšší cena hybridních aut je problém.
https://www.auto.cz/nejprodavanejsi-auta-na-c... ...

Odpovědět  |   | 

tako dobře ať je po tvém a na závěr mě napiš odkaz té hybridní škodovky na kterou dostanu ve FM tu dotaci. My se tady bavíme o hybridních autech, né nějaký náhražky a kdybys trochu sledoval trh, tak díky starému yarisu je toyota už třetí a musíš se dívat na ulice, né na nějaký statistiky, kde se zachytí prodej, který potom vyvezou. A hlavně, žes dal odkaz na to velice ziskové citigo, to někoho stalo místo a ty ještě to vzpomínáš.

Odpovědět  |   | 
Pouliční divák  |  06. 09. 2020 20:24

Na ulicích to je 30 Škodovek na 1 Toyotu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2020 20:53

Přešlápni si. Já tím docela jasně napsal, že Škoda nemá potřebu hybridní auta moc vyrábět, když je to celkem špatně prodejní artikl. Stále to nechápeš? Já psal o nižší střední třídě, jestli sis nevšiml, nebo myslíš, že ta auta, co jsem jmenoval patří jinam? Tak se dívej na kategorii o které jsem psal, Citigo je mi u zadele. A kvůli F-M už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 

toyota prodala přes 15milionů hybridů, kolik jich prodal koncern a pravdu máš částečně, že škoda nemá potřebu vyrábět hybridy, protože ona je neumí vyrobit, vždyt neumí ani vyvinout dvouspojkovou převodovku natož hybridní soustrojí a mě je u zadele, že ty píšeš v diskuzi k hybridní hondě o škodovkách.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 09. 2020 22:40

http://www.hybrid.cz/za-leden-se-v-cesku-proda... ...
Jednoznačným vítězem je tedy automobilka Škoda Auto, která si navíc připsala také 174 prodaných plug-in hybridů Škoda Superb iV. Nikdo jiný se zdaleka na taková čísla nedostal.
http://www.hybrid.cz/plug-hybrid-skoda-octavia... ...
V Česku Toyota letos v prvním pololetí registrovala 1 740 osobních vozů s hybridním pohonem, což představuje podíl 42 % na celkem prodaných vozech. U značky Lexus tento podíl přesahuje 95 %. Zároveň byla Toyota jasným lídrem na tuzemském hybridním trhu, který meziročně stoupl o 32 % na 4 864 aut. Z toho bylo 745 tzv. plug-in hybridů.
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-roce-2020-uz-byl... ...
Tři značky registrovaly přes 75 % všech osobních vozidel do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů. Škoda Auto si připsala 869 registrací (54 %), Tesla 185 (12 %), Hyundai pak 167 (10 %), následují BMW, Volvo, Volkswagen a další. Celkem se elektrická vozidla s možností externího nabíjení na všech registracích podílela 2,62 %.
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/p... ...
Do statistik prodejů elektrických vozů letos poprvé výrazněji zasáhla domácí Škoda Auto, která v lednu zaregistrovala 254 elektromobilů Citigo iV a 174 hybridních Superbů. Značka se umístila na čele žebříčku prodávaných elektromobilů před firmou Hyundai, která prodala 77 čistě elektrických aut.
V kategorii hybridů nadále jasně vede Toyota, která prodala 322 vozů, Škoda je na druhém místě. Toyotě prodej hybridů pomohl stát se celkově čtvrtou nejprodávanější značkou na trhu. "Jde o dlouhodobý trend, který přisuzujeme široké nabídce a dostupnosti našich vozů bez omezení a beze změny cen oproti roku 2019. Na začátku roku pokračoval také zvýšený zájem o hybridní vozy, které tvořily přes 40 procent prodejů," uvedl generální ředitel českého zastoupení Toyoty Martin Peleška.
Celkový prodej nových osobních aut v ČR v lednu klesl meziročně o 0,76 procenta na 19.132 vozů. Nejprodávanější Škoda zvýšila tržní podíl o sedm procentních bodů na 43 procent. Čtyři z pěti vozů nakoupily firmy.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 09. 2020 22:46

Honda, o které se diskutuje, se nikde ve statistikách neobjevuje a ve srovnání se Škodou a Toyotou jsou výsledky prodejů hybridů Honda v Česku mizivé.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  07. 09. 2020 07:16

Prima, a teď to zkus celosvětově. Hups, kde je ta Škoda?

Odpovědět  |   | 
LADA  |  07. 09. 2020 09:42

Vetev diskuse je o situaci v Cesku a stejne tak se obsah clanku zabyva pohledem z Ceska. Honda v Cesku byla je a bude kusovkou. V Australii je naopak kusovkou Skoda.

Odpovědět  |   | 

NENí, proč by moravák měl psát o praze nebo o bolce.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  07. 09. 2020 09:48

petr r. (petrum) je proste debil s nizkym IQ a nema smysl s nim diskutovat. Jeho prispevky v teto diskusi to dokazuji stejne jako v jinych diskusich.

Odpovědět  |   | 

Aíá jsem se tě jednou dotknul a tak začínáš pomlouvat, nebot víš, že na hybridy jsou dost na infarkt škodováci a nás zajímá máš nick rodu ženskýho? Jsi moc zženštiléj, prostě ti vadí, když někdo napíše s čím ty nesouhlasíš, tohle jsou komunistický vlohy, tohle se dědí.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 09. 2020 18:36

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Odpovědět  |   | 
xls  |  06. 09. 2020 12:13

Jazz považuju za ideální auto, první jsem manželce (náhodou) koupil někdy v r. 2003, vyměnil za novější v r. 2011. Pořád se mi strašně líbí, spolehlivé nemůžu proti němu říct křivého slova, výborně jezdí.

O to více zamrzí, že ho tou takhle dokur**li. Ještě zvenku budiž, to by ještě zkousnul. Zevnitř výrazný sešup dolů, hlavně ted středový displej působí jak pěst na oko. Bohužel ale ten elektrický pohon a cena z toho dělají naprosto neprodejný krám. Teď mi zbývá se jen modlit, aby mi stávající Jazz (a Civic) vydržely co nejvíc a v Hondě dostali rozum. Nerad bych po tolika letech přecházel na nějakého korejce nebo něco podobného.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  07. 09. 2020 12:45

Tak rychle jeste koupit odchazejici generaci

Odpovědět  |   | 
St.  |  06. 09. 2020 13:22

Mám CR-V Hybrid, spotřeba je opravdu silně závislá na profilu trati (nejlépe okrsky, nahorů, dolů), pokud možno zatáčky pro zpomalení. Prakticky v takovém terénu nebrzdím (pouze měním rekuperaci pádly pod volanty), brzdy budou jako nové i za tři roky. Mám docela problém je aspoň udržet nerezavé. Kupodivu čistě město spotřebu zvyšuje, přeci je to jenom docela těžké auto a rozjíždění prostě nějakou energii stojí. Cca 25% dálnic, spotřeba okolo 6 l . Na dálnici je cítit, že každý kilometr nad 110 si bere svojí daň, takže tak při 130-135 odhaduji spotřebu okolo 8,5 l. Trochu tam není dotažené, co s energií z rekuperace, pokud je plná baterka. To se pak začíná ozývat takový divný bručivý zvuk, určitě by to chtělo i mód "plachtění", který by se automaticky zapnul při nabité baterce. V nějaké recenzi přepínal recenzent na "N", jako neutrál, obecně se to u automatů nedoporučuje, tak to nedělám. Jinak je ježdění pohoda, takové "elektroauto" na benzín. Vytí motoru mi vadí - hlavně při jízdě do kopců, ale snažím se mu předcházet, tedy většinou ubírám plyn, nejedu sice tak rychle, někdy asi ke zlosti těch za mnou, ale na okreskách je to většinou 80 km/h, na dálnici okolo 110 km/h. Ten motor mě baví, dokáže jet na elektřinu i při 130 km/h, pokud jsou vhodné podmínky.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  06. 09. 2020 15:28

Suv v hybridu moc význam vlastně nemá.Těžký auto do města a velký jízdní odpor na dálnici už při obligátní 130km/h.Kdyby jsi jel jak jezdí běžně řidiči tak místo 6l průměr by byl 8-9?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 09. 2020 16:35

Tak když píše, že při běžném ježdění má průměr šest, asi by těžko měl devět... Jedině, že by to auto neustále honil po dálnici, ale to není styl "běžného řidiče".

Odpovědět  |   | 
Naqau  |  06. 09. 2020 19:51

já mám jen půl roku, ale zato 25 tis.km...spotřeba 6,5 vč.dálnic s davem v levém, státovky s rychlejším davem, okresky před davem a město je občas jen postávání v davu...s čistě benzínem jsem jezdil za 8,5 a s dízlákem 2.2 též za 6,5. takže asi tak. džeze bych bral, ale nemohl jsem na něj počkat, tak snad za pár let

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 09. 2020 21:09

Mně se nový Jazz prostě nelíbí. Ten vyhulený kukuč nedokážu strávit.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  07. 09. 2020 00:57

Napsal ale že dálnice 110 a okresky i 80 a to s Rsem tsi 162kw 1,5tuny jezdím taky za 6l.Těch 8l by běžným stylem a né ultra úsporným možná dal.Další píše že rychle a jezdí v průměru za 6,5 s/před "davem-to znamená že je brzda"a dálnici v levém neznamená že jede rychle běžných 140-150.Většina těch řidičů jede pomale a to hodně a pak se chvástaj jak to jede za málo.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  07. 09. 2020 07:18

Rozdíl mezi 110 a 130 na dálnici není tak velký, jak by se zdálo. Nejvíce ti udělá zrychlování a brždění, takže je spíš otázkou celkový jízdní styl, než konkrétní rychlosti.

Odpovědět  |   | 
St.  |  07. 09. 2020 08:00

Přesně tak, psal jsem, že brzdím pádly pod volantem. Po dálnici zvolním na 110 a na silnici na 80, jen když ječí motor (kopec). Po rovině, do mírného kopce a z kopce jedu klidně 100 a 140, nejdůležitější je plynulost. Někdy jedu rychle, aniž bych si to uvědomil, od motoru není moc zpětná vazba. Brzdou jsem jen pro spěchavce, kteří zrovna v kopcích potřebují ukázat, jak jim ty Diesly táhnou (obvykle ve dvou pruzích předjíždějí i na okreskách 130, to je zbytečné..., pak brzdí před vesnicí). U auta jde spíše o celkové pojetí, to auto vás nutí si se spotřebou hrát a využívat baterku, je to zábava. Mám i druhé auto, s ním se občas "svezu", kdo zná, bude vědět: boxer, 125 kW, AWD. Tam je to spotřebou trochu jiné.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  07. 09. 2020 10:30

Zpomalovat bezdůvodně na 80 km/h je vůči okolí poněkud bezohledné. To už někteří s dlouhými manuálními převodovkami musí v kopci podřazovat z 6° na 5° a nebo podnikat riskantní předjížděcí manévry. Jiná věc je, když to někomu do kopce prostě víc nejede, to se pak nedá nic dělat, ale dělat takové špunty schválně, je trochu čuňárna

Odpovědět  |   | 
Zlobr  |  07. 09. 2020 10:56

Že je ve stoupání bezohledné jet o 10 km/h méně, než je povolené maximum? To jsem vážně nevěděl.

Odpovědět  |   | 
St.  |  07. 09. 2020 11:36

Ano, většinou brzdím ty, kteří jedou mezi vesnicemi těch 110 nebo 120. Ale to není moje chyba. Kdo jede 90, pro toho brzdou nejsem. Rozhodně se to nedá nazvat naschválem, samozřejmě sleduji i provoz za sebou. "Schválně", "čuňárna"? Asi jste mladý se silným autem a štve Vás každý, kdo jezdí předpisově. Takových se upřímně bojím a pouštím je ochotně před sebe. S manuály jsem jezdil, do kopce jsem podřazoval i s nejsilnějším autem, které jsem měl. Šetří to motor. Ono jet 90 na šestku do dvanáctiprocentního kopce, to už chce opravdu silné auto, přiznám se, takové jsem neměl. Riskantní předjíždějící manévry nemusí určitě nikdo podnikat, po každém kopci přijde "skopec", nebo rovinka. Stačí chvilku počkat.

Odpovědět  |   | 

Jel jsem Jazzem na Hawaji a připadal o dost větší než Yaris.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

na youtube je pěkný srovnání jazz versus yaris. Tys nejel modelem 2001, v americe je to FIT

Odpovědět  |   | 
Diana  |  06. 09. 2020 23:32

Chceš se bavit s nadrženou dívkou? Navštivte web Sеite -> http://fun-18.com...

Odpovědět  |   | 
mm  |  09. 09. 2020 17:23

Máme od července variantu Hondu Jazz Crosstar. Před tím to byly postupně dva Yarisy a naposledy VW Golf 1,2 TSI DSG. Před koupí jsem se projel ve všem možném včetně hybridní Toyoty CHR. Mohu potvrdit dojmy autora recenze, že to auto tak nějak nenásilně donutí řidiče ke změně stylu jízdy. Začne jezdit na pohodu a to ticho v autě je také hodně návykové. Plynulost rozjezdů je ve srovnání s ostatními automaty bezkonkurenční. Ekonomika provozu je příkladná po městě do 3 litrů. Samozřejmě trochu problémem je pořizovací cena. Rozdíl v ceně se za dobu provozu nevrátí. Ale jízdním komfortem i vybavením tohle auto drtí konkurenci. V této třídě jen těžko lze najít něco srovnatelného.

Odpovědět  |   | 
mack  |  09. 09. 2020 20:02

Je to tak. Byl jsem se projet s Crosstarem, po městě skvělé, mimo město, když se chce jet svižně, motor dost kvičí. Asi si na to chce zvyknout, i stylem jízdy.

Odpovědět  |   | 
mm  |  10. 09. 2020 09:58

Přesně tak. Zvuk při vyšších rychlostech (mimo město) vadí, ale zase ne tak, aby se to nedalo skousnout. Hodně pomáhá i to virtuální řazení. Proti Toyotě (jel jsem i v hybridní corrole jak v 1,8 tak v 2,0) mnohem lepší. Dynamika je také dostatečná v levém pruhu do kopce rychlost 120 km/h, k běžnému předjíždění stačí, na závodění to ale není, k tomu však není ani určeno.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  10. 09. 2020 08:26

Autor se netrefil s titulkem. Vnitřní prostor jako v modelu střední třídy a do kufru 300 l + 300 l pod zadními sedáky naložíte stejně jako do Octávky

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro