TEST Honda Jazz 1.5 e:HEV: Digitalizace nákupního vozíku

53 komentářů

Marek
10. září • 8:26

Autor se netrefil s titulkem. Vnitřní prostor jako v modelu střední třídy a do kufru 300 l + 300 l pod zadními sedáky naložíte stejně jako do Octávky

mm
9. září • 17:23

Máme od července variantu Hondu Jazz Crosstar. Před tím to byly postupně dva Yarisy a naposledy VW Golf 1,2 TSI DSG. Před koupí jsem se projel ve všem možném včetně hybridní Toyoty CHR. Mohu potvrdit dojmy autora recenze, že to auto tak nějak nenásilně donutí řidiče ke změně stylu jízdy. Začne jezdit na pohodu a to ticho v autě je také hodně návykové. Plynulost rozjezdů je ve srovnání s ostatními automaty bezkonkurenční. Ekonomika provozu je příkladná po městě do 3 litrů. Samozřejmě trochu problémem je pořizovací cena. Rozdíl v ceně se za dobu provozu nevrátí. Ale jízdním komfortem i vybavením tohle auto drtí konkurenci. V této třídě jen těžko lze najít něco srovnatelného.

mack
9. září • 20:02

Je to tak. Byl jsem se projet s Crosstarem, po městě skvělé, mimo město, když se chce jet svižně, motor dost kvičí. Asi si na to chce zvyknout, i stylem jízdy.

mm
10. září • 9:58

Přesně tak. Zvuk při vyšších rychlostech (mimo město) vadí, ale zase ne tak, aby se to nedalo skousnout. Hodně pomáhá i to virtuální řazení. Proti Toyotě (jel jsem i v hybridní corrole jak v 1,8 tak v 2,0) mnohem lepší. Dynamika je také dostatečná v levém pruhu do kopce rychlost 120 km/h, k běžnému předjíždění stačí, na závodění to ale není, k tomu však není ani určeno.

Diana
6. září • 23:32

Chceš se bavit s nadrženou dívkou? Navštivte web Sеite -> http://fun-18.com...

Kuk Vykuk
6. září • 21:11

Jel jsem Jazzem na Hawaji a připadal o dost větší než Yaris.

petr r. (petrumr)
6. září • 21:32

na youtube je pěkný srovnání jazz versus yaris. Tys nejel modelem 2001, v americe je to FIT

St.
6. září • 13:22

Mám CR-V Hybrid, spotřeba je opravdu silně závislá na profilu trati (nejlépe okrsky, nahorů, dolů), pokud možno zatáčky pro zpomalení. Prakticky v takovém terénu nebrzdím (pouze měním rekuperaci pádly pod volanty), brzdy budou jako nové i za tři roky. Mám docela problém je aspoň udržet nerezavé. Kupodivu čistě město spotřebu zvyšuje, přeci je to jenom docela těžké auto a rozjíždění prostě nějakou energii stojí. Cca 25% dálnic, spotřeba okolo 6 l . Na dálnici je cítit, že každý kilometr nad 110 si bere svojí daň, takže tak při 130-135 odhaduji spotřebu okolo 8,5 l. Trochu tam není dotažené, co s energií z rekuperace, pokud je plná baterka. To se pak začíná ozývat takový divný bručivý zvuk, určitě by to chtělo i mód "plachtění", který by se automaticky zapnul při nabité baterce. V nějaké recenzi přepínal recenzent na "N", jako neutrál, obecně se to u automatů nedoporučuje, tak to nedělám. Jinak je ježdění pohoda, takové "elektroauto" na benzín. Vytí motoru mi vadí - hlavně při jízdě do kopců, ale snažím se mu předcházet, tedy většinou ubírám plyn, nejedu sice tak rychle, někdy asi ke zlosti těch za mnou, ale na okreskách je to většinou 80 km/h, na dálnici okolo 110 km/h. Ten motor mě baví, dokáže jet na elektřinu i při 130 km/h, pokud jsou vhodné podmínky.

Michal2
6. září • 15:28

Suv v hybridu moc význam vlastně nemá.Těžký auto do města a velký jízdní odpor na dálnici už při obligátní 130km/h.Kdyby jsi jel jak jezdí běžně řidiči tak místo 6l průměr by byl 8-9?

Allamarein
6. září • 16:35

Tak když píše, že při běžném ježdění má průměr šest, asi by těžko měl devět... Jedině, že by to auto neustále honil po dálnici, ale to není styl "běžného řidiče".

Michal2
7. září • 0:57

Napsal ale že dálnice 110 a okresky i 80 a to s Rsem tsi 162kw 1,5tuny jezdím taky za 6l.Těch 8l by běžným stylem a né ultra úsporným možná dal.Další píše že rychle a jezdí v průměru za 6,5 s/před "davem-to znamená že je brzda"a dálnici v levém neznamená že jede rychle běžných 140-150.Většina těch řidičů jede pomale a to hodně a pak se chvástaj jak to jede za málo.

Allamarein
7. září • 7:18

Rozdíl mezi 110 a 130 na dálnici není tak velký, jak by se zdálo. Nejvíce ti udělá zrychlování a brždění, takže je spíš otázkou celkový jízdní styl, než konkrétní rychlosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
St.
7. září • 8:00

Přesně tak, psal jsem, že brzdím pádly pod volantem. Po dálnici zvolním na 110 a na silnici na 80, jen když ječí motor (kopec). Po rovině, do mírného kopce a z kopce jedu klidně 100 a 140, nejdůležitější je plynulost. Někdy jedu rychle, aniž bych si to uvědomil, od motoru není moc zpětná vazba. Brzdou jsem jen pro spěchavce, kteří zrovna v kopcích potřebují ukázat, jak jim ty Diesly táhnou (obvykle ve dvou pruzích předjíždějí i na okreskách 130, to je zbytečné..., pak brzdí před vesnicí). U auta jde spíše o celkové pojetí, to auto vás nutí si se spotřebou hrát a využívat baterku, je to zábava. Mám i druhé auto, s ním se občas "svezu", kdo zná, bude vědět: boxer, 125 kW, AWD. Tam je to spotřebou trochu jiné.

EL2020
7. září • 10:30

Zpomalovat bezdůvodně na 80 km/h je vůči okolí poněkud bezohledné. To už někteří s dlouhými manuálními převodovkami musí v kopci podřazovat z 6° na 5° a nebo podnikat riskantní předjížděcí manévry. Jiná věc je, když to někomu do kopce prostě víc nejede, to se pak nedá nic dělat, ale dělat takové špunty schválně, je trochu čuňárna ;-)

St.
7. září • 11:36

Ano, většinou brzdím ty, kteří jedou mezi vesnicemi těch 110 nebo 120. Ale to není moje chyba. Kdo jede 90, pro toho brzdou nejsem. Rozhodně se to nedá nazvat naschválem, samozřejmě sleduji i provoz za sebou. "Schválně", "čuňárna"? Asi jste mladý se silným autem a štve Vás každý, kdo jezdí předpisově. Takových se upřímně bojím a pouštím je ochotně před sebe. S manuály jsem jezdil, do kopce jsem podřazoval i s nejsilnějším autem, které jsem měl. Šetří to motor. Ono jet 90 na šestku do dvanáctiprocentního kopce, to už chce opravdu silné auto, přiznám se, takové jsem neměl. Riskantní předjíždějící manévry nemusí určitě nikdo podnikat, po každém kopci přijde "skopec", nebo rovinka. Stačí chvilku počkat.

Zlobr
7. září • 10:56

Že je ve stoupání bezohledné jet o 10 km/h méně, než je povolené maximum? To jsem vážně nevěděl.

Naqau
6. září • 19:51

já mám jen půl roku, ale zato 25 tis.km...spotřeba 6,5 vč.dálnic s davem v levém, státovky s rychlejším davem, okresky před davem a město je občas jen postávání v davu...s čistě benzínem jsem jezdil za 8,5 a s dízlákem 2.2 též za 6,5. takže asi tak. džeze bych bral, ale nemohl jsem na něj počkat, tak snad za pár let

Allamarein
6. září • 21:09

Mně se nový Jazz prostě nelíbí. Ten vyhulený kukuč nedokážu strávit.

xls
6. září • 12:13

Jazz považuju za ideální auto, první jsem manželce (náhodou) koupil někdy v r. 2003, vyměnil za novější v r. 2011. Pořád se mi strašně líbí, spolehlivé nemůžu proti němu říct křivého slova, výborně jezdí.O to více zamrzí, že ho tou takhle dokur**li. Ještě zvenku budiž, to by ještě zkousnul. Zevnitř výrazný sešup dolů, hlavně ted středový displej působí jak pěst na oko. Bohužel ale ten elektrický pohon a cena z toho dělají naprosto neprodejný krám. Teď mi zbývá se jen modlit, aby mi stávající Jazz (a Civic) vydržely co nejvíc a v Hondě dostali rozum. Nerad bych po tolika letech přecházel na nějakého korejce nebo něco podobného.

Honza
7. září • 12:45

Tak rychle jeste koupit odchazejici generaci :-)

Josef
6. září • 11:34

Zaujaly mne poslední věty článku - testu HONDA, cituji: "Úsilí udělat z jazzu nejen praktický, ale i konstrukčně moderní auto rozumím, dokonce je mi to sympatické. Jenže nemá alternativu. A proto si ho koupí zřejmě jen pár nadšenců."
Odpověď dávají předchozí věty uprostřed článku, cituji: "Kde to posléze naopak byla idylka, byly zastávky na čerpacích stanicích. Bez nutnosti kamkoli spěchat jsem byl opakovaně schopen jezdit ve městě díky efektivní rekuperaci v rozmezí od 3,1 do 3,5 litru na 100 kilometrů. Klidné přesuny po okreskách navýší tato čísla kvůli prakticky permanentnímu běhu čtyřválce zhruba o litr, a významně horší vliv na spotřebu mají dálnice."
Kdo počítá "korunky" zajímá se o čistokrevný elektromobil obdoby elektrického CityGo, tak má z mého hlediska lepší alternativu v této Hondě. Po městě - městských aglomeracích mu vyjdou provozní náklady nastejno jako v E-CityGo (elektřina na dobíjení ze zásuvky není zadarmo...). Mimo město po okreskách to vyjde o chlup dráž, ale se svobodou bez kabelu a hledání nabíječek. Na dálnici je v takovém srovnání Honda sázka na jistotu - vyšší náklady nebudou zásadní ve srovnání s dojezdem a nezávislostí na nabíječkách a v zímě nebo v horku nebude používání klimtizace/topení natolik omezující jako v případě elektromobilů obdoby CityGo.
-----------------------
Tato kategorie aut "elektro" (ať již hybrid nebo čistokrevná baterka) je ale mimo oblast mého zájmu - nesplňuje mé požadavky na auto, a proto mne nechává klidným. Někdo to může ale vidět jinak, nic proti tomu, ať si takové "auto" klidně každý koupí, hlavně, aby byl spokojen.:-)

Josef
6. září • 13:00

Doplním odkaz:
https://www.autorevue.cz/frydek-mistek-poskytne-vy... ...
Možná taková dotace někoho ovlivní k nákupu hybridní Hondy Jazz. Ale jen někoho, "masovost" nepředpokládám. Auta Honda budou v Česku ve srovnání s auty Škoda vždy jen kusovkami... (tedy bohužel..., ale prostě taková je realita).

petr r. (petrumr)
6. září • 17:31

hele josefe, kopírovat ti jde, ale uvažovat už NE. Proboha co sem srovnáváš škodu, když oni neumí vyrobit ani hybrid natož čtyřmetrový auto s takovou výbavou. Podívej se do ulic co tam jezdí nového a škodovku budeš hledat už stěží. Toyota byla s prodejem na 14 místě a už je 3, někde v koncernu je chyba a já to tady píši pořád. A mám pokračovat...tobě už ztoho čerpadla na dochlazování turba hrabe, kdybys měl toyotu, tak můžeš i do garáže couvnout.

LADA
7. září • 9:48

petr r. (petrum) je proste debil s nizkym IQ a nema smysl s nim diskutovat. Jeho prispevky v teto diskusi to dokazuji stejne jako v jinych diskusich.

petr r. (petrumr)
7. září • 15:57

Aíá jsem se tě jednou dotknul a tak začínáš pomlouvat, nebot víš, že na hybridy jsou dost na infarkt škodováci a nás zajímá máš nick rodu ženskýho? Jsi moc zženštiléj, prostě ti vadí, když někdo napíše s čím ty nesouhlasíš, tohle jsou komunistický vlohy, tohle se dědí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
7. září • 18:36

Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

Mirek
6. září • 20:02

Ale Josef má pravdu, auta Škoda jsou stále nejprodávanější a jistě u nás nadále budou. Že u vás na vesnici to tak není, tak jste jen výjimkou potvrzující pravidlo. Jak jsi přišel na to, že neumí vyrobit hybrid? Jak velké prodeje hybridních aut jsou v porovnání s klasickými? Stačí se u nás podívat na prodeje aut Corolla a Octavia, Peugeot, Golf... a musí ti být jasné, že vyšší cena hybridních aut je problém.
https://www.auto.cz/nejprodavanejsi-auta-na-c... ...

petr r. (petrumr)
6. září • 20:19

tako dobře ať je po tvém a na závěr mě napiš odkaz té hybridní škodovky na kterou dostanu ve FM tu dotaci. My se tady bavíme o hybridních autech, né nějaký náhražky a kdybys trochu sledoval trh, tak díky starému yarisu je toyota už třetí a musíš se dívat na ulice, né na nějaký statistiky, kde se zachytí prodej, který potom vyvezou. A hlavně, žes dal odkaz na to velice ziskové citigo, to někoho stalo místo a ty ještě to vzpomínáš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
6. září • 20:53

Přešlápni si. Já tím docela jasně napsal, že Škoda nemá potřebu hybridní auta moc vyrábět, když je to celkem špatně prodejní artikl. Stále to nechápeš? Já psal o nižší střední třídě, jestli sis nevšiml, nebo myslíš, že ta auta, co jsem jmenoval patří jinam? Tak se dívej na kategorii o které jsem psal, Citigo je mi u zadele. A kvůli F-M už vůbec ne.:-D

petr r. (petrumr)
6. září • 21:26

toyota prodala přes 15milionů hybridů, kolik jich prodal koncern a pravdu máš částečně, že škoda nemá potřebu vyrábět hybridy, protože ona je neumí vyrobit, vždyt neumí ani vyvinout dvouspojkovou převodovku natož hybridní soustrojí a mě je u zadele, že ty píšeš v diskuzi k hybridní hondě o škodovkách.

.
6. září • 22:40

http://www.hybrid.cz/za-leden-se-v-cesku-proda... ...
Jednoznačným vítězem je tedy automobilka Škoda Auto, která si navíc připsala také 174 prodaných plug-in hybridů Škoda Superb iV. Nikdo jiný se zdaleka na taková čísla nedostal.
http://www.hybrid.cz/plug-hybrid-skoda-octavia... ...
V Česku Toyota letos v prvním pololetí registrovala 1 740 osobních vozů s hybridním pohonem, což představuje podíl 42 % na celkem prodaných vozech. U značky Lexus tento podíl přesahuje 95 %. Zároveň byla Toyota jasným lídrem na tuzemském hybridním trhu, který meziročně stoupl o 32 % na 4 864 aut. Z toho bylo 745 tzv. plug-in hybridů.
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-roce-2020-uz-byl... ...
Tři značky registrovaly přes 75 % všech osobních vozidel do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů. Škoda Auto si připsala 869 registrací (54 %), Tesla 185 (12 %), Hyundai pak 167 (10 %), následují BMW, Volvo, Volkswagen a další. Celkem se elektrická vozidla s možností externího nabíjení na všech registracích podílela 2,62 %.
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/p... ...
Do statistik prodejů elektrických vozů letos poprvé výrazněji zasáhla domácí Škoda Auto, která v lednu zaregistrovala 254 elektromobilů Citigo iV a 174 hybridních Superbů. Značka se umístila na čele žebříčku prodávaných elektromobilů před firmou Hyundai, která prodala 77 čistě elektrických aut.
V kategorii hybridů nadále jasně vede Toyota, která prodala 322 vozů, Škoda je na druhém místě. Toyotě prodej hybridů pomohl stát se celkově čtvrtou nejprodávanější značkou na trhu. "Jde o dlouhodobý trend, který přisuzujeme široké nabídce a dostupnosti našich vozů bez omezení a beze změny cen oproti roku 2019. Na začátku roku pokračoval také zvýšený zájem o hybridní vozy, které tvořily přes 40 procent prodejů," uvedl generální ředitel českého zastoupení Toyoty Martin Peleška.
Celkový prodej nových osobních aut v ČR v lednu klesl meziročně o 0,76 procenta na 19.132 vozů. Nejprodávanější Škoda zvýšila tržní podíl o sedm procentních bodů na 43 procent. Čtyři z pěti vozů nakoupily firmy.

Allamarein
7. září • 7:16

Prima, a teď to zkus celosvětově. Hups, kde je ta Škoda?

LADA
7. září • 9:42

Vetev diskuse je o situaci v Cesku a stejne tak se obsah clanku zabyva pohledem z Ceska. Honda v Cesku byla je a bude kusovkou. V Australii je naopak kusovkou Skoda.

petr r. (petrumr)
7. září • 15:52

NENí, proč by moravák měl psát o praze nebo o bolce.

.
6. září • 22:46

Honda, o které se diskutuje, se nikde ve statistikách neobjevuje a ve srovnání se Škodou a Toyotou jsou výsledky prodejů hybridů Honda v Česku mizivé.

Pouliční divák
6. září • 20:24

Na ulicích to je 30 Škodovek na 1 Toyotu.

vana
6. září • 9:54

...když třeba ve stovce šlápnete na plyn, otáčky motoru sice vystřelí (kromě kol odebírá část výkonu i generátor)...
Pokud otáčky motoru najednou vystřelí, tak celý výkon odebírá pouze generátor. Přímý pohon kol určitě v té chvíli neodebírá nic, to by musela hrubě prokluzovat spojka a za chvíli by shořela

petr r. (petrumr)
6. září • 10:38

do určité rychlosti je to spojený jen elektřinou a až potom motor jde mechanicky na kola. Přečti si můj první příspěvek o M290/tatra 68, žádna spojka neshoří.

vana
6. září • 11:37

A jaké máš teda vysvětlení pro ten popisovaný náhlý nárůst otáček po přidání plynu?

petr r. (petrumr)
6. září • 17:21

rozjížděls ses někdy lokomotivou, tam taky tomu musíš dát záhul, aby ten generátor vyrobil nějakou štávu, prostě potřebuješ co nejvíce ampérů.

vana
6. září • 17:50

S takovým vysvětlením jsi dost mimo. Nebyla řpřece eč o rozjezdu, ale o šlápnutí na plyn ve stovce, kdy je spojka normálně dávno sepnutá

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
6. září • 18:11

nevím jakou to má převodovku a spojku, jestli je měnič tak je to možný, že ventil zavře aby motor vyrobil co nejvíce elektřiny později.

vana
6. září • 18:50

Tvé větě nerozumím vůbec.
Ale dovedu si představit, že při potřebě maximálního zrychlení nebo tahu do kopce prostě spojka zase rozepne, a to i ve vysoké rychlosti. Přeruší se tím přímý mechanický pohon kol, ICE motor se roztočí do otáček maxima výkonu a jen vyrábí proud pro hnací elektromotor. Je to sice v té chvíli méně efektivní než přímý mechanický pohon, ale hnací síla se zvýší.Ovšem na lokomotivě tohle nejspíše nezažiješ

petr r. (petrumr)
6. září • 20:08

protože na lokotce je motor spojený s generátorem pevnou spojkou a jak víš, že na tom jazzu není hydraulická spojka ventilem regulovaná?

vana
6. září • 21:50

Tak to je snad logické, že v tom jazzu JE spojka řízená systémem.
Čemu na tom nerozumíš ?

petr r. (petrumr)
7. září • 15:49

ty se ptáš a já ti píši, že tu spojku nespálíš a je vidět, že už přišli škodovkáři, nic o technice a v diskuzi o jazzu préj, že škodovka je nejlepší. Včem? V hybridech to určitě není.

Tom
7. září • 11:39

Tak si přečti příspěvky Petra Umra. Je to akorát hejtovani škodovky a jeho myšlení, že všechno ví nejlíp.

petr r. (petrumr)
7. září • 15:46

tak jaký je ten systém? tatrovácký?

Luke
6. září • 8:51

Po delší době hezké představení vozu. Na autorovi je poznat, že ho vozy baví, přemýšlí nad nimi a umí psát. Jazz považuji za dokonalé městské auto a japonský moderní design mohu. Myslím si, že by se mohli najít zákazníci v Paříži, Amsterdamu a jiných zacpaných aglomeracích, kde se s vozem prakticky nepodívají na prázdné dálnice. U nás bude klientela zanedbatelná.

Standa
7. září • 20:33

Ano bude. Toto auto má jedno velké mínus - nemožnost tažného a malý kufr.
Taktéž namísto "řadící" páky mohli dát tlačítka - nic se totiž mechanicky neřadí, pouze spíná elektricky.
Na čistě městské auto si dovedu představit jiné, lacinější varianty. Ale u nás lidi očekávají spíše něco univerzálnějšího, i v segmentu menších aut.

Rokyta ex Acz
6. září • 15:12

Třeba v Angii je Jazz ze Swindonu také relativně častým vozem. Malé rozměry, nízké pojistky a silniční dane, vnitřní prostor i technická spolehlivost kompenzují vyšší cenu.

petr r. (petrumr)
6. září • 10:40

správně, lidi kupují yaris a až začne sjíždět z kolína, tak nebude v autech okolo komína česká konkurence proč co vyrábět.

petr r. (petrumr)
6. září • 8:19

Japonci byli v kopřivnici? Ten motorák tatra to má přesně tak pohon v podvozku, ale jinak velice zajímavé řešení. Konkurent je asi yaris a doufám, že ten test yarisu bude obsahově více do techniky. Škodovka malá auta neumí, je lakomá tam nacpat nějakou výbavu a možná v bolce nejsou tak manuálně zruční na ty malá auta.

Doporučujeme

Články odjinud