Honda Jade: Civic kombi přijíždí, k nám naštěstí nikoli

Názory k článku

st  |  29. 07. 2013 10:16

Proč škoda. Mě se to auto docela líbí. Ano není to aspirant na nejkrásnější vůz roku, ale přijde mi praktické a svůj účel (vozit 6 lidí) splňující.

 |   |  Odpovědět
Jiri  |  29. 07. 2013 10:27

Jenom jsem z článku nevyčetl, proč "k nám naštěstí nikoli", mě se to auto - minimálně po designové stránce - docela líbí...

 |   |  Odpovědět
Tom  |  29. 07. 2013 10:31

Proč naštěstí nikoliv ???

 |   |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 07. 2013 12:01

To prudce inteligentní nadpis. Chválím autora! Haleluja!

 |   |  Odpovědět
jacob_I  |  29. 07. 2013 16:13

po dlhom case konecne celkom pekna honda...

 |   |  Odpovědět
29. 07. 2013 19:42

Auto se mi libi a pan Duchon nastesti neni ten, jehoz nazorem bych se ridil. On zase nepobral moc vkusu.

 |   |  Odpovědět
Rover623  |  30. 07. 2013 09:08

Je nutné si uvědomit jednu věc, většina evropských aut je navrhována podle naprosto reklamou zdegenerovaného vkusu zdejších lidí. Povšimněte si, že většina současných evropských aut, nemá žádnou identitu, skoro všude zapadnou jako šedivé myšky. Vrcholem potom jsou vozy automobilek Audi a Škoda, kdy vlastně ani skoro nerozeznáte jeden model od druhého.

Navíc pár věcí z konstrukce automobilů pro Čínu by se mohlo přenést i k nám. Většina lidí u nás chce naprosto nesmyslně velký kufr, přitom v něm v 90% provozu auta vozí jen vzduch a cestující na zadních sedadlech aby měl pro pohodlí raději amputaci dolních končetin. Číňané naproti tomu chtějí hodně místa na zadních sedadlech i za cenu, že kufr bude menší a auto stylové (sedan). Z té hromady kombíků u nás se mi chce zvracet, už jen proto, že většina jich prostě vypadá jak sedan s batohem. Ale výrobci tím také demonstrují, že i v Evropě není pro ně karoserie kombi priorita a je to jen doplněk pro pár pomatenců, kteří si nechtějí nebo nemohou koupit vůz, který byl od začátku navrhován jako kombi.

 |   |  Odpovědět
mirek  |  30. 07. 2013 15:59

Pane redaktore, občas reagujete v diskuzi na příspěvky - vysvětlete tedy nedopsanou myšlenku...
Taky mi v článku chybí smysluplné zdůvodnění, proč se k nám "naštěstí" tato novinka Hondy nedostane.
Variabilní auto velikosti Škoda Octavia se šesti sedadly a navíc se systémem Magic Seats by bylo určitě zajímavé pro několik kategorií českých řidičů - taxikáři, firemní klientela, rodiny se čtyřmi dětmi atd.
Design není vůbec špatný, ani karoserie a ani interiér nevybočuje z řady modelů Hondy, spíše bych řekl, že je, na rozdíl od nudy u Rapidu a Octavie III, více hravý a nápadný.
Sám jsem majitelem Hondy Jazz 2012 a i v tomto mikro autě při využití systému Magic Seats odvezu věci, které ve větších autech neodvezete. A je divné, že Honda u tohoto prcka dokázala vyrobit dokonale rovnou plochu o délce 160 cm po sklopení sedadel, zatímco Evropa, včetně Škodovky, tam má schody i přes deset čísel a šikmá opěradla zadních sklopených opěradel, po kterých Vám větší náklad klouže....

 |   |  Odpovědět
Lubos  |  30. 07. 2013 18:20

Pan Duchon neviem ako vam slo to spievanie v rockovej kapele ale asi ste radsej mali pri tom zostat. Takyto nadpis clanku nam mozno ukazuje aky je vas vkus zdegenerovany ale preco si myslite ze to niekoho zaujima?! To auto je typicka Honda, jedna z mala znaciek ktora ma svoju tvar a je lahko identifikovatelna. Za to ze si ide vlastnou cestou jej patri velka vdaka. Mne sa dizajn velmi paci a lutujem ze sa to bude predavat iba v Cine.

 |   |  Odpovědět
Drak  |  31. 07. 2013 21:07

Dobrý den, pane Duchoň, Vy jste opravdu "profík".

 |   |  Odpovědět
Lex DRUID  |  04. 08. 2013 18:17

Honda Jade: Civic kombi přijíždí, k nám naštěstí (pro Škodovku) nikoli.
Tak správně zní celý titulek.Nevím kde udělali soudruzi designéři z Číny chybu,ale nikde nevidím ultramoderní futuristické trojúhelníkové prolisy!("Nový krystalický design")
Nebo že by to nebyla chyba či nedostatek návrhářské invence,ale jen důkaz toho,že Čína už je někde úplně jinde než se nám snaží namluvit naši evropští bývalými vysokými prodeji a nehoráznými cenami ukonejšení a pospávající výrobci a Číňani na rozdíl od Čechů už s nekritickým nadšením nezkonzumují jakoukoliv blbost která je jim předložena a po vlně nevole a nepochopení dodatečně a dostatečně "politicky zdůvodněna"?
Nepochybuji o tom,že pokud by se tento automobil dostal k nám s tím,že luxusně odveze čtyři dospělé a dvě děti s variabilitou vnitřního prostoru o které se našim kombíkářům ani nesní,v základu s velice slušnou výbavou a benzínovým motorem o objemu 1,8l a hlavně plánovanou cenou okolo 480 000Kč, jistě by uzmul pěkných pár prodejů zdejším již roky na vavřínech spícím a nic nového nenabízejícím značkám.Jen pro srovnání - Octavia Combi s benzínem 1,8l ve verzi Ambition stojí 550 000Kč a to ji dostanete na plecháčích a většinu asistentů si musíte dokoupit.Jo,pravda - škrabka na led je v ceně
O tom jestli bude Honda taky nabízet Číňanům u svých modelů "nově vyvinutou" zadní nápravu ze žebřiňáku jsem se zatím nikde nedočetl.

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor