Honda Jade: Civic kombi přijíždí, k nám naštěstí nikoli

19 komentářů

Lex DRUID
4. srpna • 18:17

Honda Jade: Civic kombi přijíždí, k nám naštěstí (pro Škodovku) nikoli.
Tak správně zní celý titulek.Nevím kde udělali soudruzi designéři z Číny chybu,ale nikde nevidím ultramoderní futuristické trojúhelníkové prolisy!("Nový krystalický design") :-)
Nebo že by to nebyla chyba či nedostatek návrhářské invence,ale jen důkaz toho,že Čína už je někde úplně jinde než se nám snaží namluvit naši evropští bývalými vysokými prodeji a nehoráznými cenami ukonejšení a pospávající výrobci a Číňani na rozdíl od Čechů už s nekritickým nadšením nezkonzumují jakoukoliv blbost která je jim předložena a po vlně nevole a nepochopení dodatečně a dostatečně "politicky zdůvodněna"?
Nepochybuji o tom,že pokud by se tento automobil dostal k nám s tím,že luxusně odveze čtyři dospělé a dvě děti s variabilitou vnitřního prostoru o které se našim kombíkářům ani nesní,v základu s velice slušnou výbavou a benzínovým motorem o objemu 1,8l a hlavně plánovanou cenou okolo 480 000Kč, jistě by uzmul pěkných pár prodejů zdejším již roky na vavřínech spícím a nic nového nenabízejícím značkám.Jen pro srovnání - Octavia Combi s benzínem 1,8l ve verzi Ambition stojí 550 000Kč a to ji dostanete na plecháčích a většinu asistentů si musíte dokoupit.Jo,pravda - škrabka na led je v ceně :-)
O tom jestli bude Honda taky nabízet Číňanům u svých modelů "nově vyvinutou" zadní nápravu ze žebřiňáku jsem se zatím nikde nedočetl. :-D

Drak
31. července • 21:07

Dobrý den, pane Duchoň, Vy jste opravdu "profík".

Lubos
30. července • 18:20

Pan Duchon neviem ako vam slo to spievanie v rockovej kapele ale asi ste radsej mali pri tom zostat. Takyto nadpis clanku nam mozno ukazuje aky je vas vkus zdegenerovany ale preco si myslite ze to niekoho zaujima?! To auto je typicka Honda, jedna z mala znaciek ktora ma svoju tvar a je lahko identifikovatelna. Za to ze si ide vlastnou cestou jej patri velka vdaka. Mne sa dizajn velmi paci a lutujem ze sa to bude predavat iba v Cine.

mirek
30. července • 15:59

Pane redaktore, občas reagujete v diskuzi na příspěvky - vysvětlete tedy nedopsanou myšlenku...
Taky mi v článku chybí smysluplné zdůvodnění, proč se k nám "naštěstí" tato novinka Hondy nedostane.
Variabilní auto velikosti Škoda Octavia se šesti sedadly a navíc se systémem Magic Seats by bylo určitě zajímavé pro několik kategorií českých řidičů - taxikáři, firemní klientela, rodiny se čtyřmi dětmi atd.
Design není vůbec špatný, ani karoserie a ani interiér nevybočuje z řady modelů Hondy, spíše bych řekl, že je, na rozdíl od nudy u Rapidu a Octavie III, více hravý a nápadný.
Sám jsem majitelem Hondy Jazz 2012 a i v tomto mikro autě při využití systému Magic Seats odvezu věci, které ve větších autech neodvezete. A je divné, že Honda u tohoto prcka dokázala vyrobit dokonale rovnou plochu o délce 160 cm po sklopení sedadel, zatímco Evropa, včetně Škodovky, tam má schody i přes deset čísel a šikmá opěradla zadních sklopených opěradel, po kterých Vám větší náklad klouže....

Rover623
30. července • 9:08

Je nutné si uvědomit jednu věc, většina evropských aut je navrhována podle naprosto reklamou zdegenerovaného vkusu zdejších lidí. Povšimněte si, že většina současných evropských aut, nemá žádnou identitu, skoro všude zapadnou jako šedivé myšky. Vrcholem potom jsou vozy automobilek Audi a Škoda, kdy vlastně ani skoro nerozeznáte jeden model od druhého.Navíc pár věcí z konstrukce automobilů pro Čínu by se mohlo přenést i k nám. Většina lidí u nás chce naprosto nesmyslně velký kufr, přitom v něm v 90% provozu auta vozí jen vzduch a cestující na zadních sedadlech aby měl pro pohodlí raději amputaci dolních končetin. Číňané naproti tomu chtějí hodně místa na zadních sedadlech i za cenu, že kufr bude menší a auto stylové (sedan). Z té hromady kombíků u nás se mi chce zvracet, už jen proto, že většina jich prostě vypadá jak sedan s batohem. Ale výrobci tím také demonstrují, že i v Evropě není pro ně karoserie kombi priorita a je to jen doplněk pro pár pomatenců, kteří si nechtějí nebo nemohou koupit vůz, který byl od začátku navrhován jako kombi.

F. Boll
29. července • 19:42

Auto se mi libi a pan Duchon nastesti neni ten, jehoz nazorem bych se ridil. On zase nepobral moc vkusu.

jacob_I
29. července • 16:13

po dlhom case konecne celkom pekna honda...

Pepa
29. července • 12:01

To prudce inteligentní nadpis. Chválím autora! Haleluja!

Tom
29. července • 10:31

Proč naštěstí nikoliv ???

.adgjm
29. července • 11:29

páč to má větší kufr než boleslavská plechovka

Tom
29. července • 12:00

reakce hodná blbečka....

krtekx
29. července • 21:37

Naopak ta vaše reakce je hodná blbečka

Tom
30. července • 6:14

Tak me ta honda neprijde jako spatna volba , tak se ptam proc je nadpis takovy jaky je.
A to ze si nekdo v odpovedi leci svuj mindrak ke skodovce mi prijde lehce mimo.
To je vse.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
30. července • 8:09

Tak se pro priste uklidnete, takove chovani zde nebude tolerovano!!!

Tom
30. července • 8:36

Z jake pozice mi vyhrozujete "cenzore" ? :-D
To si zmizte na Novinky
Nenapsal jsem nic neslusneho, jen jsem se ohradil vuci primitivni reakci.

krtekx
30. července • 11:08

ještě promitivnější reakcí

Tom
30. července • 11:55

dej si obklad a vyfič....B-]

Jiri
29. července • 10:27

Jenom jsem z článku nevyčetl, proč "k nám naštěstí nikoli", mě se to auto - minimálně po designové stránce - docela líbí...

st
29. července • 10:16

Proč škoda. Mě se to auto docela líbí. Ano není to aspirant na nejkrásnější vůz roku, ale přijde mi praktické a svůj účel (vozit 6 lidí) splňující.

Doporučujeme

Články odjinud