Honda Inspire, japonský Accord jde do prodeje

Současná generace Hondy Accord bude zanedlouho vyměněna. Prozatím přichází na scénu americko-japonská verze, která se od té evropské v každé generaci více či méně odlišuje. Každopádně tato novinka naznačuje, jakým směrem se bude ubírat evropská verze.

Honda Inspire, neboli Accord, měří na délku solidních 4 930 mm, na šířku 1 845 mm a na výšku 1 475 mm. Svými rozměry tak hravě atakuje vyšší střední třídu.

S konkurenty ovšem bude bojovat jen jediným motorem a to výborným šestiválcem 3,5 i-VTEC o výkonu 206 kW (280 k) a točivém momentu 352 Nm. Agregát díky systému VCM dokáže odpojit celou jednu řadu válců, čímž dokáže uspořit nemálo paliva. HTP však ani při chodu na jednu řadu nečekejte.

Honda patří tradičně k automobilkám, které se nebojí nových technologií. Takže i nová Inspire bude doslova prošpikována bezpečnostními systémy, které se starají o upozornění před možnou kolizí apod. Samozřejmostí je duální klima, série aribagů, pokročilý audio systém, satelitní navigace a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků