Honda Insight číslem jedna v prodejích na domácí půdě

13 komentářů

Stefanik
12. května • 11:47

Zaujimal som sa o toto auto, a tak som si precital o nom nieco na Nemeckych weboch. Pri testovaniach s nim nezliezli pod 6 l/100km. Tym padom po ekonomickej stranke teda stoji za uvahu, ci je to rentabilna kupa. Po ekologickej je to dobra volba.

Leonardo
12. května • 12:37

To jako že hybrid jezdící za 6l je lepší volba, než klasické auto jezdící také za 6l ?!?!?!Podle mne právě naopak! Když si vemu, co je vše v hybridu navíc (elektromotor, baterie, ...), tak by musel mít tak o 2 litry nižší spotřebu, aby to vyrovnalo ekologické náklady na výrobu a recyklaci těchto komponent "navíc".

petr
12. května • 14:05

Které stejně veliké auto s podobným výkonem jezdí za 6 litrů ? Snad jedině diesel a tam máš navíc turbo, dvouhmoťák, filtr pevných částic a váhu vzduchu, které jsou v končeném důsledku dražší než nové baterky (pro Insight tuším 1.900,- USD) ;-)

Stefanik
12. května • 18:44

Jak ktore auto? Tak neviem kam chceme radit tu Hondu, ale vyssie ako Golf urcite nie. Je to dokonca mensie ako Civic, tak neviem... do kategorie Polo to uz radit nechcem. Ale nech to je ako Golf - urcite by som si radsej vybral Golf/Jetta 1,4 TSI miesto Insightu. Jazdil som tyzden s poslednym Golfom a bol tam motor 1,4 TSI a DSG prevodovka. Jazdil som 90% Bratislavu. Spotreba 5,3 l/100 km.
Neni o com.

Thor
13. května • 9:33

HA HA, takovejch srandistů co hubou jezdí za 4 litry je plný fórum :-D:-D.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
POPcorn
17. srpna • 22:55

predok to ma jak z passatu

Leonardo
12. května • 22:46

Presne muj nazor. Neni to velke auto, neni to Passat, natoz A6. Srovnatelne to je s Golfem, Meganem, Aurisem, ... A v nich neni problem vybrat si (i dynamictejsi) motor se srovnatelnou spotrebou, nebo se spotrebou o malo vetsi, ktera ale neospravedlni (ani ekonomicky, ani ekologicky) investici do hybridu.No a podle me nejaky 1.4-1.6 commonrail diesel s Euro5 a FAP bude mit cenu i spotrebu nizsi.Je proste dost dobre mozne, ze hybridy jsou slepa vetev, ktera existuje jen diky tomu, ze se zohlednuji papirove emise, ale ne ekologicka zatez spojena s vyrobou (elektromotor a baterie navic).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
13. května • 6:37

Ano, Insight je srovnatelný s auty typu Jetta/Octavia/Corolla sedan. No a VW Jetta 1.4TSI DSG Comfortline stojí 650.000,- Kč. Toyota Prius stojí 679.900,- Kč a to je dražší než Insight, takže předpokládám, že Insight bude levnější než Jetta 1.4 TSI s DSG.

Leonardo
13. května • 15:47

Navic Insight bude vykonove srovnatelny spis s nejakym mensim FSI (1.6FSI), nez s preplnovanym TFSI, ne? A to FSI bude levnejsi, ne?Nebo jinak: srovnatelne vykonnou Octavii koupim asi pod 500 tisic. Mozna bude zrat o neco vic, ale nez tech usetrenych 150.000 Kc projedu v te o neco vyssi spotrebe, to se asi najezdim... Navic v Insight je hromada hybridni techniky navic, ktera se vzdy muze podelat. Octavia 1.4 TSI stoji 430tKc. Cili rozdil vice jak 200.000! Za 434tKc je Octavia TDI se spotrebou 4.9l. Nejsem priznivec skodovek, nepovazuju je za vyhodnou koupi (jen jsem pro porovnani koukl zrovna do jejich ceniku). Podle me Focus ci Astra vyjdou jeste podstatne zajimaveji.Cili nic proti Insightu, ale kdo ma rozum a nepodleha modnim "eko"vlnam, asi to nekoupi. Za ty penize totiz je k mani auto stredni tridy (treba Insignia) s pomerne uspornym dieselem. Ta zacina (za 1.6 85kW) na 550.000. Cili o 100.000 niz - opet, nez tech 100.000 v Insightu na benzinu usetrim, uz to auto davno mit nebudu. A rozdil (komfort, prostor, bezpeci) mezi Insignii a Insightem bude ohromny. I 96kW commonrail diesel v Insignii stoji min, nez Prius. Slabsi 81kW diesel uz je o 60.000 levnejsi, nez Prius a zere 5.9. A zkuste se obema vozy project. Prius ma mensi vykon a hlavne ho ma az nekde u 6000 ot (je to holt maloobjemovy atmosfericky benzin). Cili v realnem provozu treba na dalnici si Insignia 2.0D bude bublat u 2500ot a Prius a Insight budou tocit jak strunova sekacka, elektromotor jim bude na nic a spotreba bude 2x takova, nez u Insignie. Vyhoda hybridu se projevi jen pouze ve meste - pri akceleraci na semaforem se vyuzije energie naakumulovana brzdenim pred semaforem (na druhou stranu pri te akceleraci hybrid navic tahne hmotnost baterek a elektromotoru).

Vasut
12. května • 11:10

Hezke to je a jako 2 rodinny vuz prima

Stefanik
12. května • 11:44

A ako prvy voz do rodiny by si mal co? MB-S, alebo 7er? Vacsina Cechov a Slovakov ma rodinne auto Fabiu, maximalne Octaviu. Tak co delas frajera?

ACE
12. května • 10:55

Konečně zase začínají tvary co se zbůhdarma neperou s odporem. Paráda, hned bych do něj šel.

pan EKO
12. května • 10:05

No to je humus velebnosti.

Doporučujeme

Články odjinud