Honda Insight bude ve své nové generaci ještě hospodárnější

Podle tvrzení Hondy má časem její probíhající výzkum na poli hybridní soustavy se zřetelem k optimalizaci režimu start-stop vyústit v další citelné snížení spotřeby paliva. Recept je jednoduchý: stávající generace modelu Insight není obvykle schopna během jízdy zhasnout svůj zážehový motor na dobu delší než 30 s, v blízké budoucnosti, naznačené již produkčním typem Honda Jazz Hybrid, se má tento limit posunout na 90 s.

V případ Insightu, který jsme mimochodem letos testovali,se má jednat o součinnost řady prvků celé pohonné soustavy, která již nebude tak zranitelná v extrémních podmínkách typu plného vytížení nebo tropickém podnebí. Pánové od Hondy totiž mají ve svém úmyslu zasáhnout i do závěsů kol včetně odladění zpětných rázů pružin, ramen a geometrie. Kromě úspory energie mají tyto úpravy zajistit také „zlepšený komfort a stabilitu jízdy“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současná Honda Insight v našem letošním testu
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků