Honda HR-V zkouší zaujmout po faceliftu. V základu vyjde na půl milionu

Hustodrak  |  21. 09. 2018 17:22

Ty zadní světla jsou jak z roku 2005..mel jsem pár hond, ale dneska bych si nevybral... Z Japonců je imho nejpeknejsi a pro mě potřeby dostačující subo xv

Odpovědět  |   | 
JM  |  22. 09. 2018 09:18

vždy když vidím toyotu chr, tak mi připadá, že si to s hondou prohodili

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 09. 2018 10:37

Plný souhlas.

Odpovědět  |   | 
log(logik)  |  21. 09. 2018 18:09

Super masina na okruh!

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 09. 2018 22:02

Souhlas, na okruh kolem Kauflandu je to ideál.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 09. 2018 09:11

Přístup Hondy u tohoto auta nechápu. Civic a CRV je pomalu nejlepší kombinaci cena/kvalita/užitek a u HRV to úplně podělají cenou. Připlaťte si 80.000 a máte Subaru XV a jako bonus trvalý pohon 4x4 a více místa.

Odpovědět  |   | 
JM  |  22. 09. 2018 09:15

přístup hondy v evropě chápu, podřadný trh. užší nabídka modelů a nové o dva roky později. hrv existuje i jako awd

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 09. 2018 10:31

Ale ne u nás.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  23. 09. 2018 12:10

Podřadný v čem?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 09. 2018 09:31

...a já to docela chápu. Civic nízké sportovní auto, CR-V docela velké SUV. HR-V někde uprostřed... menší, vyšší, prostorné, kvalitní a spolehlivé auto pro lidi co nepotřebují závodit a jízdní vlastnosti jsou skvělé (nesmíte koukat na české koncernové autoweby)...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 09. 2018 10:36

Proč sem všichni musí tahat koncern! Psal jsem výtku jen vůči ceně a tak je úlet. HRV je konkurentem Suzuki Scross a Vitara a ty jsou cca o 100.000 níže a jízdní vlastnosti mají o trošku lepší.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 09. 2018 11:27

Netahám sem koncern, zmínil jsem jen prokoncernové (české) weby. Ano, velikostně si mohou tato auta konkurovat, ale jel si v nové Vitře? To auto je tak ošizené (materiály a provedení interiéru, auto se na nerovnostech kroutí jak housenka...) , že by mělo být levnější ne o 100, ale o150.000, -

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 09. 2018 11:37

Cca měsíc jsem jezdil ve Vitaře a nic mi tam ošizeného nepřišlo. Strohost a jednoduchost neznamená ošizenost. Navíc Vitara je v pohonu 4x2 o 150.000 levnější. Jízdě je na tom skoro stejně a mimo cesty daleko lépe.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 09. 2018 11:36

Subaru XV se těžce nepovedlo hlavně kvalitou...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 09. 2018 12:23

A na to si přišel kde?

Odpovědět  |   | 
 |  22. 09. 2018 13:35

Nejlepsi by byl motor benzin 2,0 i-vtec. Pak bych uvazoval i za tu cenu o koupi. Hondy jsou bezproblemova auta.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  22. 09. 2018 21:06

já vzal manželce minulou generaci Civicu v 1.8 v obrovských slevách, jak přicházela aktuální generace a musím říci, že motor výborný a spotřeba neuvěřitelná. Žena najede okol 12 000km/rok, takže klidně 10 let bez větších investic, auto bude staré morálně ale pořád bez problémů. Proto u nás v rodině jedině Toyoty a Hondy. Osobně jezdím v Aurisu Hybrid a spotřeba lepší jak firemní 1.6TDI v O3 a jízdě nemluvě. NESNÁŠÍM při parkování a popojíždění automaty od VW...

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  23. 09. 2018 00:35

Měl jsem Hondu 4 roky a za celou dobu jsem kromě výměn oleje/filtrů/pneumatik řešil akorát jednu prasklou žárovku na osvětlení zadní registrační značky. Ani po 80 tisících km nikde nic nevrzalo a s autem nebyl jediný problém. Pokud si člověk vybere v jejich osekané nabídce pro Evropu, tak s Hondou rozhodně chybu neudělá.

Odpovědět  |   | 
Sevca  |  25. 09. 2018 12:59

Nereste cenu chvily pockejte a neni problem ji mit v prostredni vybave pod 500 tisic

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A