Honda HR-V zkouší zaujmout po faceliftu. V základu vyjde na půl milionu

Malý crossover od Hondy dorazil na český trh. S jediným motorem a dvěma převodovkami.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

V rámci faceliftu se jemně změnil design exteriéru, nové jsou odstíny laku, disky kol či denní LED světla. Uvnitř najdete hezčí materiály a aktivní potlačování hluku pomocí reproduktorů, ale i pasivní potlačování pomocí lepšího odhlučnění, například v podbězích.

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů. Zatím je tu ale pouze jeden motor kombinovaný s manuální šestistupňovou či bezestupňovou převodovkou.

V základní výbavě Comfort od 499.900 korun je k dispozici pouze s manuálem. Výbava zahrnuje například asistent pro rozjezd v kopci, protikolizní asistent do 30 km/h, flexibilní sedadla Magic Seats, jednozónovou automatickou klimatizaci, tempomat, základní rádio se čtyřmi reproduktory či šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Prostřední stupeň Elegance už je od 569.900 korun k dispozici s oběma typy převodovek, přičemž za CVT se připlácí 35 tisíc korun. Ve standardu už má balíček pokročilých asistentů včetně hlídání slepého úhlu, hlídání pruhů či systému rozpoznávání dopravních značek, dále navíc také alarm, ovládání oken pomocí klíčku, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožený volant a hlavici řadicí páky, multimediální systém se šesti reproduktory či přední mlhovky.

Nejvyšší linii Executive lze opět kombinovat s oběma převodovkami. S manuálem přijde na 644.900 korun. Navíc ve standardu má například bezklíčový vstup a startování, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, LED světlomety či sedmnáctipalcové disky kol z lehkých slitin.

Honda HR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 iVTEC MT 1.5 i-VTEC CVT
Převodovka 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 96/6600 96/6600
Točivý moment [N.m/min] 155/4600 155/4600
Maximální rychlost [km/h] 192 187
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 11,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,7 5,3
Cena Comfort [Kč] 499.900 -
Cena Elegance [Kč] 569.900 604.900
Cena Executive [Kč] 644.900 679.900
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků