Honda HR-V zkouší zaujmout po faceliftu. V základu vyjde na půl milionu

Malý crossover od Hondy dorazil na český trh. S jediným motorem a dvěma převodovkami.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

V rámci faceliftu se jemně změnil design exteriéru, nové jsou odstíny laku, disky kol či denní LED světla. Uvnitř najdete hezčí materiály a aktivní potlačování hluku pomocí reproduktorů, ale i pasivní potlačování pomocí lepšího odhlučnění, například v podbězích.

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů. Zatím je tu ale pouze jeden motor kombinovaný s manuální šestistupňovou či bezestupňovou převodovkou.

V základní výbavě Comfort od 499.900 korun je k dispozici pouze s manuálem. Výbava zahrnuje například asistent pro rozjezd v kopci, protikolizní asistent do 30 km/h, flexibilní sedadla Magic Seats, jednozónovou automatickou klimatizaci, tempomat, základní rádio se čtyřmi reproduktory či šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Prostřední stupeň Elegance už je od 569.900 korun k dispozici s oběma typy převodovek, přičemž za CVT se připlácí 35 tisíc korun. Ve standardu už má balíček pokročilých asistentů včetně hlídání slepého úhlu, hlídání pruhů či systému rozpoznávání dopravních značek, dále navíc také alarm, ovládání oken pomocí klíčku, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožený volant a hlavici řadicí páky, multimediální systém se šesti reproduktory či přední mlhovky.

Nejvyšší linii Executive lze opět kombinovat s oběma převodovkami. S manuálem přijde na 644.900 korun. Navíc ve standardu má například bezklíčový vstup a startování, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, LED světlomety či sedmnáctipalcové disky kol z lehkých slitin.

Honda HR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 iVTEC MT 1.5 i-VTEC CVT
Převodovka 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 96/6600 96/6600
Točivý moment [N.m/min] 155/4600 155/4600
Maximální rychlost [km/h] 192 187
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 11,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,7 5,3
Cena Comfort [Kč] 499.900 -
Cena Elegance [Kč] 569.900 604.900
Cena Executive [Kč] 644.900 679.900
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků