Honda HR-V zkouší zaujmout po faceliftu. V základu vyjde na půl milionu

Malý crossover od Hondy dorazil na český trh. S jediným motorem a dvěma převodovkami.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

V rámci faceliftu se jemně změnil design exteriéru, nové jsou odstíny laku, disky kol či denní LED světla. Uvnitř najdete hezčí materiály a aktivní potlačování hluku pomocí reproduktorů, ale i pasivní potlačování pomocí lepšího odhlučnění, například v podbězích.

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů. Zatím je tu ale pouze jeden motor kombinovaný s manuální šestistupňovou či bezestupňovou převodovkou.

V základní výbavě Comfort od 499.900 korun je k dispozici pouze s manuálem. Výbava zahrnuje například asistent pro rozjezd v kopci, protikolizní asistent do 30 km/h, flexibilní sedadla Magic Seats, jednozónovou automatickou klimatizaci, tempomat, základní rádio se čtyřmi reproduktory či šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Prostřední stupeň Elegance už je od 569.900 korun k dispozici s oběma typy převodovek, přičemž za CVT se připlácí 35 tisíc korun. Ve standardu už má balíček pokročilých asistentů včetně hlídání slepého úhlu, hlídání pruhů či systému rozpoznávání dopravních značek, dále navíc také alarm, ovládání oken pomocí klíčku, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožený volant a hlavici řadicí páky, multimediální systém se šesti reproduktory či přední mlhovky.

Nejvyšší linii Executive lze opět kombinovat s oběma převodovkami. S manuálem přijde na 644.900 korun. Navíc ve standardu má například bezklíčový vstup a startování, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, LED světlomety či sedmnáctipalcové disky kol z lehkých slitin.

Honda HR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 iVTEC MT 1.5 i-VTEC CVT
Převodovka 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 96/6600 96/6600
Točivý moment [N.m/min] 155/4600 155/4600
Maximální rychlost [km/h] 192 187
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 11,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,7 5,3
Cena Comfort [Kč] 499.900 -
Cena Elegance [Kč] 569.900 604.900
Cena Executive [Kč] 644.900 679.900
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 90 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků