Honda HR-V zkouší zaujmout po faceliftu. V základu vyjde na půl milionu

Malý crossover od Hondy dorazil na český trh. S jediným motorem a dvěma převodovkami.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

V rámci faceliftu se jemně změnil design exteriéru, nové jsou odstíny laku, disky kol či denní LED světla. Uvnitř najdete hezčí materiály a aktivní potlačování hluku pomocí reproduktorů, ale i pasivní potlačování pomocí lepšího odhlučnění, například v podbězích.

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů. Zatím je tu ale pouze jeden motor kombinovaný s manuální šestistupňovou či bezestupňovou převodovkou.

V základní výbavě Comfort od 499.900 korun je k dispozici pouze s manuálem. Výbava zahrnuje například asistent pro rozjezd v kopci, protikolizní asistent do 30 km/h, flexibilní sedadla Magic Seats, jednozónovou automatickou klimatizaci, tempomat, základní rádio se čtyřmi reproduktory či šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Nová Honda CR-V bude i hybridní. S dvoulitrovým motorem má nahradit diesel

Prostřední stupeň Elegance už je od 569.900 korun k dispozici s oběma typy převodovek, přičemž za CVT se připlácí 35 tisíc korun. Ve standardu už má balíček pokročilých asistentů včetně hlídání slepého úhlu, hlídání pruhů či systému rozpoznávání dopravních značek, dále navíc také alarm, ovládání oken pomocí klíčku, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožený volant a hlavici řadicí páky, multimediální systém se šesti reproduktory či přední mlhovky.

Nejvyšší linii Executive lze opět kombinovat s oběma převodovkami. S manuálem přijde na 644.900 korun. Navíc ve standardu má například bezklíčový vstup a startování, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, LED světlomety či sedmnáctipalcové disky kol z lehkých slitin.

Honda HR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 iVTEC MT 1.5 i-VTEC CVT
Převodovka 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 96/6600 96/6600
Točivý moment [N.m/min] 155/4600 155/4600
Maximální rychlost [km/h] 192 187
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 11,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,7 5,3
Cena Comfort [Kč] 499.900 -
Cena Elegance [Kč] 569.900 604.900
Cena Executive [Kč] 644.900 679.900
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků