Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Nový malý crossover Honda HR-V zamíří v létě k prodejcům. Na co se můžou zájemci těšit? Předně budou mít na výběr ze dvou motorů. Evropská verze dostane buď benzínovou patnáctistovku, nebo turbodiesel 1,6 l. V Evropě bude pouze verze s pohonem předncíh kol, automat bude za příplatek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Do terénu se raději nepouštějte, Honda HR-V bude jenom předokolka. Ale zpomalovací prahy před nákupním centrem auto určitě zvládne.

Benzínový motor má výkon 96 kW (130 k), což je na atmosférickou patnáctistovku i-VTEC slušné. V základu je jednotka spojena s šestistupňovým manuálem, ale jestli se vám nechce řadit, tak vám Honda prodá i variátorový automat CVT.

Oblíbený bude spíše diesel 1.6 i-DTEC, který pošle na přední kola přes šestistupňový manuál výkon 88 kW (120 k). K němu automat ale nedostanete, bohužel ani pohon všech kol.

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

V tiskové zprávě Hondy se dočteme, že „model HR-V byl záměrně navržen tak, aby navozoval jízdní zážitek limuzíny, k čemuž přispívá jeho nízké těžiště a lehká a velmi pevná karosérie.“ Zvláště na ten zážitek z limuzíny si rádi počkáme, Mercedes třídy S totiž posadil laťku velmi vysoko.

Samozřejmostí budou také možnosti konektivity s chytrými telefony a bezpečnostní asistenti. Myslelo se i na praktičnost. Zadní sedadla jsou variabilní a základní objem kufru 453 litrů, který lze zvětšit až na 1026 litrů, není špatný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků