Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Nový malý crossover Honda HR-V zamíří v létě k prodejcům. Na co se můžou zájemci těšit? Předně budou mít na výběr ze dvou motorů. Evropská verze dostane buď benzínovou patnáctistovku, nebo turbodiesel 1,6 l. V Evropě bude pouze verze s pohonem předncíh kol, automat bude za příplatek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Do terénu se raději nepouštějte, Honda HR-V bude jenom předokolka. Ale zpomalovací prahy před nákupním centrem auto určitě zvládne.

Benzínový motor má výkon 96 kW (130 k), což je na atmosférickou patnáctistovku i-VTEC slušné. V základu je jednotka spojena s šestistupňovým manuálem, ale jestli se vám nechce řadit, tak vám Honda prodá i variátorový automat CVT.

Oblíbený bude spíše diesel 1.6 i-DTEC, který pošle na přední kola přes šestistupňový manuál výkon 88 kW (120 k). K němu automat ale nedostanete, bohužel ani pohon všech kol.

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

V tiskové zprávě Hondy se dočteme, že „model HR-V byl záměrně navržen tak, aby navozoval jízdní zážitek limuzíny, k čemuž přispívá jeho nízké těžiště a lehká a velmi pevná karosérie.“ Zvláště na ten zážitek z limuzíny si rádi počkáme, Mercedes třídy S totiž posadil laťku velmi vysoko.

Samozřejmostí budou také možnosti konektivity s chytrými telefony a bezpečnostní asistenti. Myslelo se i na praktičnost. Zadní sedadla jsou variabilní a základní objem kufru 453 litrů, který lze zvětšit až na 1026 litrů, není špatný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků