Honda HR-V Sport už je v Česku. 182 turbobenzinových koní nedá lacino

HovadiakOdSusedov  |  26. 03. 2019 17:07

Pan Autor a kolko stoji konkurencia s touto vybavou a rovnako silnym motorom?

Odpovědět  |   | 
hacko  |  26. 03. 2019 21:39

halo halo honem hanit hondu za benzín v oleji

Odpovědět  |   | 
hacko  |  26. 03. 2019 21:44

vzkaz pro hondu europe: dovezte raději 4x4 a jdu objednat

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 03. 2019 07:26

Tejto Honde už nič nepomože.Švagor ju ma v naj výbave kupil ju za 25 000 Eur a to auto ma hodnotu tak max 18 000.Vyzerá to ako koza vnutorne vyplne dverí z takej umelej látky /kombinetka/,grafika infotainmentu tak10 rokov dozadu a vrchol su zadne ružove svetlá.Vzadu na hlavu malo miesta a na dialnici pri 130 km/h hluk jak hovado.A najlepšie na tom je že nie je to ani crossover ani SUV.Je to taky vyšši hatchback.Za 700 000 určite radšej Tiguan alebo Ateca,Crossland,3008,Kadjar....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 03. 2019 09:23

Souhlas, kdo by to kupoval když za ty prachy může bejt šperk jako T-Cross v litru řádně dovybavenej. Tichej, komfortní, luxusní, sportovní, prostornej, ale je fakt že nejede o moc líp než sporťáky konkurence.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  27. 03. 2019 12:54

To je problém prakticky všech vrcholných verzí, že kvalita jízdy neodpovídá cenovce (protože v jádru je to pořád to levné auto za cca poloviční cenu)

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  27. 03. 2019 09:15

Zda se me celkove ze japonci zaspavaj dobu kdezto korejci ji uz dohnali. Myslim v automobilismu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 03. 2019 09:24

Presne tak.To iste je napr. pri elektronike.LG a Samsung televizory su dnes na uplne inej urovni ako Sony alebo Panasonic.15 rokov dozadu boli aj japonske autá pekné aj kvalitné ale dnes to už nie je pravda.Zlé plechy,Honda 1.5 turbo motor poruchový atd a najhoršie že za tieto autá japonci pýtaju vela penazí.Korejci sa značne vylepšili.

Odpovědět  |   | 
Háčko  |  27. 03. 2019 15:17

můžeš se ti to nelíbit, nesouhlasit, ale jakýkoliv korejský motor je horší než japonský.
kia ani hyundai nemají motor, který by mě zajímal, a to včetně genesisů...

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  28. 03. 2019 10:15

No, ono to už také není to, co to bývalo. Myslím japonské motory. Jako bývalý vlastník 3 Subaru a 2 Hond to mohu říct. Benzinový motor si lidi kupuji když plánují kratší cesty, menší nájezd , nejezdi částo po dálnici. To je prave u současného VTecu problém (olej) a ne každý chce hybrid s atmo 2.0. Já proto před lety přešel ke KIA a po Sorentu nedávno koupil pro ženu Sportage 1.6 tgdi 4x4 AT... no a zatim max. spokojenost...jak se Sorentem tak Sportage

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 15:31

Japonci byli "odstaveni" evropskými Euro regulacemi, které byly přizpůsobeny evropským výrobcům aut. Na rozdíl od Japonců, Korejci se přizpůsobili, jak sám potvrzuješ.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro