Honda HR-V Sport už je v Česku. 182 turbobenzinových koní nedá lacino

11 komentářů

Jaky
27. března • 9:15

Zda se me celkove ze japonci zaspavaj dobu kdezto korejci ji uz dohnali. Myslim v automobilismu.

Peter
27. března • 9:24

Presne tak.To iste je napr. pri elektronike.LG a Samsung televizory su dnes na uplne inej urovni ako Sony alebo Panasonic.15 rokov dozadu boli aj japonske autá pekné aj kvalitné ale dnes to už nie je pravda.Zlé plechy,Honda 1.5 turbo motor poruchový atd a najhoršie že za tieto autá japonci pýtaju vela penazí.Korejci sa značne vylepšili.

Háčko
27. března • 15:17

můžeš se ti to nelíbit, nesouhlasit, ale jakýkoliv korejský motor je horší než japonský.
kia ani hyundai nemají motor, který by mě zajímal, a to včetně genesisů...

Ondras
28. března • 10:15

No, ono to už také není to, co to bývalo. Myslím japonské motory. Jako bývalý vlastník 3 Subaru a 2 Hond to mohu říct. Benzinový motor si lidi kupuji když plánují kratší cesty, menší nájezd , nejezdi částo po dálnici. To je prave u současného VTecu problém (olej) a ne každý chce hybrid s atmo 2.0. Já proto před lety přešel ke KIA a po Sorentu nedávno koupil pro ženu Sportage 1.6 tgdi 4x4 AT... no a zatim max. spokojenost...jak se Sorentem tak Sportage

expat
28. března • 15:31

Japonci byli "odstaveni" evropskými Euro regulacemi, které byly přizpůsobeny evropským výrobcům aut. Na rozdíl od Japonců, Korejci se přizpůsobili, jak sám potvrzuješ.

Peter
27. března • 7:26

Tejto Honde už nič nepomože.Švagor ju ma v naj výbave kupil ju za 25 000 Eur a to auto ma hodnotu tak max 18 000.Vyzerá to ako koza vnutorne vyplne dverí z takej umelej látky /kombinetka/,grafika infotainmentu tak10 rokov dozadu a vrchol su zadne ružove svetlá.Vzadu na hlavu malo miesta a na dialnici pri 130 km/h hluk jak hovado.A najlepšie na tom je že nie je to ani crossover ani SUV.Je to taky vyšši hatchback.Za 700 000 určite radšej Tiguan alebo Ateca,Crossland,3008,Kadjar....

Osel z Jetele
27. března • 12:54

To je problém prakticky všech vrcholných verzí, že kvalita jízdy neodpovídá cenovce (protože v jádru je to pořád to levné auto za cca poloviční cenu)

ACE
27. března • 9:23

Souhlas, kdo by to kupoval když za ty prachy může bejt šperk jako T-Cross v litru řádně dovybavenej. Tichej, komfortní, luxusní, sportovní, prostornej, ale je fakt že nejede o moc líp než sporťáky konkurence.

hacko
26. března • 21:44

vzkaz pro hondu europe: dovezte raději 4x4 a jdu objednat

hacko
26. března • 21:39

halo halo honem hanit hondu za benzín v oleji

HovadiakOdSusedov
26. března • 17:07

Pan Autor a kolko stoji konkurencia s touto vybavou a rovnako silnym motorom? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud