Zvenku jsou změny opravdu decentní. Hlavní novinky přichází uvnitř s ohledem na zvýšení cestovního komfortu.
Pro své hybridní SUV HR-V si Honda po zhruba třech letech od uvedení připravila lehkou modernizaci. Výhradně se přitom zaměřuje na změny na exteriéru a v interiéru či na novinky ve výbavě. Na motorizaci e:HEV kombinující benzinový čtyřválec 1.5 i-VTEC a dvojici elektromotorů automobilka nic nemění a nadále tato technika s převodovkou eCVT produkuje systémových 131 koní (96 kW) a točivý moment 253 N.m.
Vůz má přepracovaný přední nárazník a masku chladiče, přední světlomety s výraznějším LED podpisem, přičemž ve vyšších výbavách se teď objevují i adaptivní světlomety. Obdobně byla upravena světelná grafika zadního LED panelu. Do konfigurátoru pak míří i trojice nových laků karoserie – zelená Sage, modrá Seabed a šedá Urban.
Uvnitř byla upravena spodní část palubní desky pro rozměrnější přihrádku pod ovládači klimatizace a rovněž přístupnější podložku bezdrátového nabíjení telefonu, ke které se teď dostane snadněji i spolujezdec. Honda dále mluví o zvýšení jízdního komfortu díky vylepšenému odhlučnění kabiny. Do nové nejvyšší výbavy Advance Style Plus se pak dostává i panoramatická střecha a specifický design kol, zatímco standardně obdrží HR-V nově ve všech stupních zatmavená okna.
Nejprve se modernizované HR-V e:HEV ukazuje ve specifikaci pro britský trh, automobilka nicméně dodává, že novinka zamíří do prodeje na všech evropských trzích už během letošního září.
Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.
Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E