Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

5 komentářů

yazanabbass11
28. května • 13:06
Rejpal
14. srpna • 10:35

Výborné auto a v ČR mizivé prodeje. Bohužel. V tomto segmentu hovoří výrazným způsobem do nákupu cena.Nicméně i tak se mohli trochu designově odvázat.

Sofad
14. srpna • 11:16

Výborné auto s tragickým 1,5 atmo benzin motorom. Keby to malo 1,5 Turbo z noveho Civica, nevaham ani chvilu.Takto som musel Civic ":)

Josef
14. srpna • 13:35

To si myslíš, že tento "tragický" 4 válcový atmosferický motor je horší jak litrový tříválec 1.0 TSI ve Škodě Karoq? Za pár měsíců do HRV budou nabízet i tu přeplňovanou 1,5. Musí se hold počkat. Čekat budou i zákazníci Škody, až do Karoq rozšíří nabídku o přeplňovanou 1,5 TSI. Takže v tom bych zásadní problém neviděl.

Sofad
14. srpna • 15:09

Ja som neporovnával. :) Len som konštatoval moje dojmy po skúšobnej jazde. Ten motor jednoducho nesiel. Moj povodny zamer bol kupit atmosferu. Skusal som Toyotu a HRV. A bol som sklamany. Z oboch. A to som jazdil 1.6 Renault. Toyota bola total utlmena a HRV len hlucna :D. Inak, mal som skusobnu jazdu aj so spominanym 1.0 TSI 3-valec. No. Ak by som nevedel, ze tam je taky motor, tak by som asi ani nemal namietky. Urobil som na nom asi 30-40km a pokial clovek nechcel prudko predbiehat tak na dochodcovsku jazdu viac ako dostatocny. Aj ked spotreba takmer rovnaka ako 110kW verzia so 4-valcami. :D Cize jedina uspora na vstupnej cene. Co ma vsak fakt prekvapilo, bolo ticho na palube. To ticho /na fínskych hlucnych cestách/ bolo neuveritelne. Bolo to jedno z asi 10 aut co som skusal na FI cestach, so zimnymi pneu a bolo to jednoznacne najtichsie.

Doporučujeme

Články odjinud