Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Honda vylepšila svůj malý crossover. Změny v motorové paletě se projeví postupně.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

Designové změny jsou spíše decentní. Výrazné tvary karoserie se zadními schovanými klikami dveří se nemění. Nová je chromovaná mřížka chladiče. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly. Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu.

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Nový design mají 17palcová kola a výfuková koncovka. Světlomety a zadní světla jsou vylepšeny na plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování. Barevná paleta laků se rozšířila na osm o odstín Midnight Blue Beam Metallic.

Uvnitř najdete nové materiály a také by tu mělo být větší ticho. Může za to jak pasivní, tak i aktivní potlačování hluku. Tím prvním případem je lepší protihluková izolace, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří.

V závislosti na výbavovém stupni pak HR-V nabídne systém aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Ten sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Dodávky těchto aut budou zahájeny letos v říjnu. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků