Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Honda vylepšila svůj malý crossover. Změny v motorové paletě se projeví postupně.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

Designové změny jsou spíše decentní. Výrazné tvary karoserie se zadními schovanými klikami dveří se nemění. Nová je chromovaná mřížka chladiče. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly. Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu.

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Nový design mají 17palcová kola a výfuková koncovka. Světlomety a zadní světla jsou vylepšeny na plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování. Barevná paleta laků se rozšířila na osm o odstín Midnight Blue Beam Metallic.

Uvnitř najdete nové materiály a také by tu mělo být větší ticho. Může za to jak pasivní, tak i aktivní potlačování hluku. Tím prvním případem je lepší protihluková izolace, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří.

V závislosti na výbavovém stupni pak HR-V nabídne systém aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Ten sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Dodávky těchto aut budou zahájeny letos v říjnu. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků