Honda HR-V po faceliftu přijíždí do Evropy. Umí aktivně potlačovat hluk

Honda vylepšila svůj malý crossover. Změny v motorové paletě se projeví postupně.

Honda své modely vylepšuje jako každá japonská automobilka každý rok, pomalu a postupně. V polovině životního cyklu se přesto uchyluje k výraznější modernizaci. Nyní v případě crossoveru HR-V, který se po faceliftu v zámoří nabízí už od letošního jara.

Designové změny jsou spíše decentní. Výrazné tvary karoserie se zadními schovanými klikami dveří se nemění. Nová je chromovaná mřížka chladiče. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly. Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu.

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Nový design mají 17palcová kola a výfuková koncovka. Světlomety a zadní světla jsou vylepšeny na plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování. Barevná paleta laků se rozšířila na osm o odstín Midnight Blue Beam Metallic.

Uvnitř najdete nové materiály a také by tu mělo být větší ticho. Může za to jak pasivní, tak i aktivní potlačování hluku. Tím prvním případem je lepší protihluková izolace, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří.

V závislosti na výbavovém stupni pak HR-V nabídne systém aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Ten sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

Civic Type R má rekord už na šesti slavných tratích. Teď i na Hungaroringu

V nabídce motorizací zůstává zážehová atmosférická patnáctistovka o výkonu 96 kilowattů. Dodávky těchto aut budou zahájeny letos v říjnu. Na jaře 2019 bude vylepšena i dieselová varianta a přibude i přeplňovaná verze benzinového 1.5 VTEC TURBO zatím neupřesněných parametrů.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků