Honda HR-V i nový Jazz mají české ceny

9 komentářů

Bob
28. srpna • 16:36

V současné době vybírám nové auto manželce. Přestože jsou ceny nového HRV jinde než by mohly ( a měly ) být, dalo by se o tom autě uvažovat. Otřesné jsou zadní světla - i když uznávám, že se někomu mohou líbit. Co mě ale vede k jednoznačnému vyškrtnutí tohoto auta ze seznamu "kandidátů" na koupi je to, že automat je CVT. A to cpou do svých aut i další japonci - Toyota, Mitsubishi, Nissan...... Japonci asi při zemětřesení před několika lety utrpěli otřesy mozků, jinak si to nedokážu vysvětlit. Po zkušenostech - CVT nebrat !!! :-(:-(:-(

S"k"eptic
6. července • 12:50

Sabotér odvedl v Hondě vynikající práci. Zaslouží velké odměny...

Perkins
5. července • 8:31

Ceny jsou klasické.Honda.To mě neurazi.Co mě urazí je fakt že na prodejně stojí 10 aut.Z toho 9 CRVecek a 1 Civic.A když Evropa totálně zmagorela z dražších zravejsich méně praktictejsich SUV tak pro mě srdcova záležitost Honda pomalu magori taky.Možná by bylo lepší EU opustit aby se nezesměšňovala ještě víc a ja se mohl vymlouvat.Ať vyrábí tyhle typy aut ale proč proboha nenabizi sportovní dnes už doplňkové modely??!!! TYPE-R je sice super ale masy to nepřitáhne. Sportovni sedan s motorama napr. Design je taky vec kterou by mohli sjednotit.Na jedné straně globální modely jako CRV JAZZ(FIT) HRV a na druhé straně 3 rozdílné modely midsize sedan US ACCO ACU TLX a SPIRIOR. Ani jedna platforma neni v EU.Neco uz se sice deje VTEC TURBO po 10 letech za konkurenci prichazeji designove studie ukazuji zlepseni.Tak snad se za 10 let neceho poradneho dockame.Tak hodně zabavy s HRV preji dámy.

dorcas
3. července • 10:50

Tipoval jsem 430 za benzin s aut. klimou.
Každopádně to podle prodejů HRV v USA vypadá, že fabrika v Mexiku, odkud se má do Evropy dovážet nestíhá.
Takže asi dostali jasný rozkaz - nesmíte v Evropě nic prodat !
Podle toho nastavili ceny.
Buď začně Honda dělat nový jazz a HRV v Anglii, upraví cenu, daji turbo atd.
Nebo se z Evropy zcela stáhnou.
Nějakou jinou variantu v dlouhodbém pohledu nevidím.

Aladin
2. července • 13:46

Pominu-li ceny + vyšší pojistky u těchto vozů (což zákazníci nepominou), tak hr-v je mimo evropskou mísu i tak. Tento atmo benzín do tohoto auta? Okrajová záležitost. Zato diesel vypadá, že se k tomu celkem hodí. Jenže za tyto prachy bez možnosti automatické převodovky? V Evropě ne. Už v minulosti byl problém s automatem pro diesel cr-v a nepoučili se. A že jim chyběl svědčily následné reklamy, že už ho mají. A to bylo v ČR, zemi manuálů zaslíbené. Škoda, o vážného konkurenta ostatním méně.

Verny
2. července • 10:59

Tak bohužel se stalo to co jsem trochu očekával. Obě auta jsou cenově úplně mimo, tak asi o 100 000Kč. Takže ze štiky v rybníce malých SUV ( HRV ) se stal pohrobek. Škoda ale s touto cenovou politikou Honda Evropu určitě nedobude.

Shimi
2. července • 12:19

Naprostý souhlas. Začínat v ČR s cenou na hranici 470.000,- u takto malého Crossoveru s atmo 1.5 může vymyslet jen marketingově naprosto dutá palice. A to se nebavím o ceně v kontextu výbavy Executive, ta je úplně mimo realitu. Chtít za takového prcka s dýchavičnou naftou 670.000,- je úlet roku. Tomu se člověk už ani nemůže zasmát, to je k pláči k jaké absurdnosti to Japonci dotáhli. Hlavou jsem kroutil nad ceníkem Mazdy CX-3, ale tohle Mazdu s přehledem zadupe do cenozemě.

ello
2. července • 15:05

Shimi musim len suhlasit,bohuzial je to tak.Vidim to rovnako,ale mozno im to po case "dojde"a tieto strasidelne ceny daju do reality.

Pepa
2. července • 12:10

Totalne mimo misu ceny!

Doporučujeme

Články odjinud