Honda HR-V i nový Jazz mají české ceny

Honda HR-V i nový Jazz mají české ceny

Japonská automobilka zveřejnila ceny svých nejnovějších modelů pro český trh – malého crossoveru HR-V a nové generace hatchbacku Jazz. 

Nový Jazz se u nás začne prodávat v září. K dispozici bude jediný motor, 1.3 i-VTEC o výkonu 74 kW, s výběrem dvou převodovek – šestistupňové manuální a variátorové CVT – a tří stupňů výbavy. Nejdostupnější Jazz Trend bude stát 359 900 Kč, střední Comfort 384 900 Kč a nejvyšší elegance 429 900 korun. Příplatek za CVT činí u všech tří výbav 35 tisíc. 

Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Také Honda HR-V bude k mání s převodovkou CVT, kterou bude možné dokoupit k motorizaci 1.5 i-VTEC 96 kW (130 k). Základní provedení Comfort za 469 900 Kč však Honda nabídne výhradně s manuálem. 

I zde se bude za CVT připlácet 35 000 Kč k cenám výbav Elegance (519 900) a Executive (609 900). 

Diesel 1.6 i-DTEC 88 kW (120 k) má vždy manuální převodovku a podle stupně výbavy vyjde na 529 900, 579 900 nebo 669 900 Kč. Všechny varianty Hondy HR-V mají pohon předních kol, čtyřkolka v nabídce nefiguruje.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků