Honda HR-V i nový Jazz mají české ceny

Honda HR-V i nový Jazz mají české ceny

Japonská automobilka zveřejnila ceny svých nejnovějších modelů pro český trh – malého crossoveru HR-V a nové generace hatchbacku Jazz. 

Nový Jazz se u nás začne prodávat v září. K dispozici bude jediný motor, 1.3 i-VTEC o výkonu 74 kW, s výběrem dvou převodovek – šestistupňové manuální a variátorové CVT – a tří stupňů výbavy. Nejdostupnější Jazz Trend bude stát 359 900 Kč, střední Comfort 384 900 Kč a nejvyšší elegance 429 900 korun. Příplatek za CVT činí u všech tří výbav 35 tisíc. 

Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Také Honda HR-V bude k mání s převodovkou CVT, kterou bude možné dokoupit k motorizaci 1.5 i-VTEC 96 kW (130 k). Základní provedení Comfort za 469 900 Kč však Honda nabídne výhradně s manuálem. 

I zde se bude za CVT připlácet 35 000 Kč k cenám výbav Elegance (519 900) a Executive (609 900). 

Diesel 1.6 i-DTEC 88 kW (120 k) má vždy manuální převodovku a podle stupně výbavy vyjde na 529 900, 579 900 nebo 669 900 Kč. Všechny varianty Hondy HR-V mají pohon předních kol, čtyřkolka v nabídce nefiguruje.

bazar

Honda Accord 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 168 861 km
Cena: 150 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 218 782 km
Cena: 202 000 Kč
Honda Civic 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 127 147 km
Cena: 118 000 Kč
Honda Civic 1
Rok výroby: 2017
Stav: 5 352 km
Cena: 580 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2011
Stav: 133 591 km
Cena: 330 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 188 395 km
Cena: 210 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků