První jízda s novou Hondou HR-V e:HEV: Trefa do černého, ale škoda toho hluku

Názory k článku

Jig  |  27. 10. 2021 15:56

jj děckám se tyhle vysoké kliky musí otevírat fakt skvěle

 |   |  Odpovědět
Expert  |  27. 10. 2021 20:10

Milujem Hondu a vsetko okolo nej.

Toto je vsak fail rovnako ako tie zastarale CIVIC co sa predavaju u nas, a Honde uchadza trh hatchbakov --> kde novy CIVIC sa predava uz pol roka (USA). Kto bude dalsi rok cakat na novy model... skor ist 'o dum dal' a to som bol ho rozhodnuty kupit, kedze pre mna osobne niet lepsie auto segmentu C.

Dovod preco som ja napokon kupoval SUV a nie hatchback je:
1. Kufor
2. Ostatne veci

Kufor je teraz mensi ako v triedach aut segmentu B (Polo, Clio atd.), kazde auto segmentu C (Golf, Kia, Peugeot...) ho ma vacsi. Tieto auta boli zaujimave ze stali na platforme B, ale kufrom a uzitkovou hodnotou prekonavali Golf a pod.

Za tie peniaze kludne KIA XCEED, ktoru som predobjednal, a je v kazdej jednej oblasti lepsia, nehovoriac o vykone, ktory tato Honda uplne po$rala...130k dnes, za 30 tisic eur, preco nie

(pozor na Hyndai Tuscon plugin v rohu, za 30k sa ticho pozera)

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Max  |  27. 10. 2021 21:37

Tim ze uz sou ta auta dneska docela drahy takze je kupujou jenom bohaty a ty spotrebu neresej? Nebo proc o ni neni v clanku ani zminka krom ty ofiko udavany v tabulce?

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
hlj  |  27. 10. 2021 23:55

Díky tomu, že sem koupil Hondu Jazz, tak u HRV vidím v testu podle mě stejné podcenění některých oblastí naopak diplomacii v jiných. Začnu tím druhým, nevím čím to, ale Hondí asistenční systémy a speciálně line asist je naprosto HROZNÝ, musí se pokaždé vypínat, je invazivní, ale v testech o tom reálně ani slovo. Co bych o Hondímu hybridu naopak vůbec neřekl je, že je hlučný. Díky koncepci pohonu kdy od nulové rychlosti se rozjíždí jen na elektromotor s 250Nm je pocitově dynamický, a pokud motor jde do otáček tak stačí jen lehce ubrat plyn, dynamika rozjezdu díky baterii zůstane, a motor si v optimálních otáčkách generuje elektriku. Takže po městě je to nesrovnatelně tišší než naftový BMW, jediný kdy BMW by mělo v tichosti možná o kousek navrch je maximální akcelerace na dálnici, ale ta trvá nějaké desítky sekund. Ale obecně 1.5 ehev s 80kw není na dálnici doma. Takže za mě je trochu udržování klišé hybridů, že je to mixér, stačí jen nedat cihlu na plyn při testování a v reálném užívání je ten dojem zcela jiný. Koncepčně se Hondě tato generace hybridu povedla (na rozdíl od 2.0CRV), po odzkoušení Toyoty je lepší, protože u Toyoty je hlučnost úměrná zrychlení, o Hondy se jde naučit jezdit na horní hodnotě zrychlení a přitom potichu.

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JirikH  |  28. 10. 2021 14:42

Tenhle koncept hybridu bez prevodovky (tedy s jednim pevnym prevodem) je asi nejpovedenejsi na trhu. A cekam, ze nejspolehlivejsi. I diky absenci zmeny prevodu. Spalovaky Honda vzdy umela. A s hybridy si hraje pres 20 let. Takze zkusenosti ma az az. Bonusem jsou magig seats, uzasne prakticka vec.
Vzhledem k politice EU stejne nema cenu v EU prodavat neco jineho nez hybrid.

 |   |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Robert  |  28. 10. 2021 16:42

Jen poznamka. Mam CRV Hybrid jsem neuveritelne spokojen se spotrebou...prumer je od noveho motoru!! 5.8l ted mam najeto 10500km a jsem na 5.3l a to svitim, klimatizuji nebo topim... podarilo se mi jet i za 3.2l vzdalenost cca 27km. Na hybrida nedam dopustit!!!
Robert

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Roman  |  29. 10. 2021 09:13

Mám Hondu CRV hybrid, 4x4,najeto asi 20000 se spotřebou 6.4 a s poměrem 1/3 město, okrsky, dálnice. Za mě na tak velké auto pěkná spotřeba. Ano, při rychlostech nad 120 a při akceleraci se projevuje zmíněný mixerovy zvuk, ale je fakt, jak to zde už někdo zmínil, že je to o zvyku a práci s pedálem. Ve měste auto prakticky neuslyšíte a rozjezdy s tímto autem jsou uzasne plynule a lineární. Před koupí Hondy jsem měl možnost testovat Toyotu Rav 4 a mohu říci, že subjektivně hluk v Toyote byl větší,proto u mě zvítězila nakonec Honda a zatím velká spokojenost. Jediné k čemu mám výhrady je infosystem a problematické připojení k android auto a vyvypadky pripojeni. hezky den vsem

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor